home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački "Folksvagen" povećao je za 46 odsto kinesku prodaju u prvoj polovini godine, zahvaljujući uvođenju novih modela koji su privukli kupce, dok je japanska "Honda" prošlog meseca doživela pad isporuka do 2,7 odsto zbog štrajka u pogonima za izradu auto-delova.

U junu je prodaja "Honde" smanjena na oko 50.000 komada, iako je u prvih šest meseci zabeležen rast njene kineske prodaje od 22 odsto, prenele su agencije.
Ukupna prodaja putničkih automobila u Kini u junu je porasla 19 odsto u odnosu na isti mesec 2009, na 1,04 miliona jednica, prema podacima Udruženja kineskih proizvođača automobila u Pekingu.
"Folksvagen" je za šest meseci povećao isporuke u Kini na više od 950.000 vozila, a prodaja luksuznog brenda "audi" skočila je 64 odsto na oko 110.000 vozila.
Martin Vinterkorn, izvršni direktor "Folksvagena", izjavio je u aprilu da kompanija planira da izdvoji 4,4 milijarde evra (5,5 milijardi dolara) u širenje proizvodnih kapaciteta i uvođenje novih modela na kinesko tržiste.
Prošle godine, grupa "Folksvagen" je u Kini prodala 1,4 miliona vozila i namerava da poveća godišnje isporuke na više od dva miliona u srednjoročnom periodu, kazao je Vinterkorn.
Kini su ove godine ponuđeni novi modeli kao što je "tiguan", sportsko-terensko vozilo "audi Q5", kao i nova "džeta."  

Američki "Dženeral motors" (GM), najveći "Folksvagenov" rival u Kini, povećao je isporuke za šest meseci ove godine 49 odsto, na 1,21 miliona vozila.
"Honda", japanski drugi najveći proizvođač, objavila je pad prodaje u junu za 2,7 odsto, posle serije štrajkova zbog kojih je došlo do pada proizvodnje. Njene isporuke u maju smanjene su 10,3 odsto u odnosu na isti mesec minule godine.

Autor : Tanjug.rs



čitanja : 680



Komentari