home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Italijani u Kragujevcu planiraju da prošire proizvodnju sa još jednim modelom. Vozilo za porodicu i taksiste. Proizvodnja i do 70.000 automobila

“Fijat” će u torinsko-srpskoj kompaniji proizvoditi tri nova modela, ako sondaža terena u zemljama CEFTA i MAGREB pokaže da na tom prostoru može da se proda više od 30.000 porodičnih dostavnih automobila, koji se koriste i kao dostavna vozila za manje trgovine, saznaju “Novosti”.

U tom slučaju bi se u srpsko-torinskoj kompaniji, pored modela “fijat idea” i “lančia muza”, proizvodilo i miniven vozilo - “multipla”.

Konačna analiza tržišta za plasman porodičnog vozila u okolnim zemljama i Africi biće poznata već početkom jeseni, a prve procene pokazuju, da bi novi treći kragujevački model mogao da nađe i do 70.000 kupaca, samo na ovom prostoru.

Čelnici ove italijanske grupacije su najavili da će krajem sledeće godine, kako je to predviđeno ugovorom o strateškom partnerstvu sa državom Srbijom, početi proizvodnju dva nova modela.

“Novostima” je potvrđeno da će se oni proizvoditi u 240.000 primeraka, a 95 odsto proizvodnje će se izvoziti. Pored dva nova modela, proizvodiće se i “Zastavin” miraz u zajedničkoj kompaniji - “punto”, sve dok na tržištu postoji potražnja za 30.000 primeraka godišnje. Tržišta okolnih zemalja i severne Afrike, su prošlog meseca, pokazala veliku zainteresovanost za taj model, pa je moguće da će se već 2012. godine u kragujevačkoj fabrici automobila proizvoditi četiri modela i da će krajem te godine proizvodnja dostići i oko 300.000 automobila godišnje. “Punto” i “multipla” model se neće proizvoditi ispod 30.000 primeraka.

KARAKTERISTIKE 

“Multipla” je u Italiji najpopularnije taksi vozilo. Proizvodi se sa šest sedišta i ima prostran prtljažni prostor. Ne spada u jeftine automobile, i samo tokom akcija se može kupiti po ceni od oko 14.000 evra. Ako se proizvodi u Kragujevcu, i postane domaće vozilo, cena bi, kažu stručnjaci, mogla da bude manja za dve hiljade evra.

Izvor : Novosti.rs



čitanja : 1886



Komentari

Opaaa! čarobnjak, ovi se ne zajebavaju!

Autor MasterHaosis 04 Avg 2010, 02:18

Poso Ciga u Italiju da "radi" i pita sitnu decicu sta zele da im tata donese. Najmanji kaze plisanog medu, stariji kaze rolere, treci kaze biciklo a najstariji kaze: Dva jajeta!? A sto dva jajeta sine, pita ga Ciga. Pa da kompletiram k***c koji ce dobiti ova trojica.
E na to mi lici ova prica sa Fijatom vise.

Autor Logandzija 04 Avg 2010, 07:28

Špekulacijama nikad kraja iz Fiat-a ;-)) Čekam koji će novi model da se "proizvodi" :-))

Autor Shele 04 Avg 2010, 07:58

Okreće se kolo sreće

Autor Dejan L 04 Avg 2010, 08:07

Kad dobijes u ruke srpske novine - slobodno spali, ili obrisi ...., jer za ostalo srpske novine i novinari ionako ne vrede nista.

Autor Vladigar 04 Avg 2010, 08:32

Vladigar, u pravu si.

Autor MasterHaosis 04 Avg 2010, 10:38

Bilo sta da proizvode bice to obicno smece.Takav je i sam FIAT.

Autor milan 04 Avg 2010, 11:26

"Pored dva nova modela, proizvodiće se i “Zastavin” miraz u zajedničkoj kompaniji - “punto”, sve dok na tržištu postoji potražnja za 30.000 primeraka godišnje..."
Gde postoji tolika godišnja potražnja za puntom? Kod nas? Neće biti ...

Autor Moron 04 Avg 2010, 12:12

Svaki grad u Srbiji treba da ima po jednog velikog proizvodjaca automobila. Samo to moze da resi problem nezaposlenosti.

Ko ce ih ddovesti? Dobro pitanje.

Autor ChedomirADELAIDE 04 Avg 2010, 18:08

Multipla bi mogla da reši želju srba za prostorom na zadnjoj klupi, gepeku, u krovu za glavu.
Ne mari ništa velika ružnoća ciganskog auta.
Samo će dopuniti sivilo i zapuštenost Srbije.

Autor Dule 04 Avg 2010, 22:28

Ne palite se na ovakve vesti, ima jos preko godinu dana do pocetka probne proizvodnje.
Svejedno koji modeli ce biti samo nek budu u velikim serijama i sto skuplji radi veceg deviznog priliva.
2.5 milijardi € izvoza je duplo vise nego sto imamo od poljoprivrede, nase najprofitabilnije grane privrede.

Autor Boki 05 Avg 2010, 08:01

Sustina stvari vam stalno izmice, nejbitniji je perspektivan posao i strucnost, cak i danas u KGu ima veliki broj bivsih radnika Zastave, koji su bolje razumeju u auto od bilo kod mehanicara. Skoro svaki autolimar zna i automehaniku i elektriku.
A sad imaju sansu to da to nauce i na najnovijim modelima.
Sr. je ocajnicki potrebna napredna tehnologija, fabrike sirovina, tj. metala, stakla i plastike vec imamo.

Autor Boki 05 Avg 2010, 15:41