
Italijani u Kragujevcu planiraju da prošire proizvodnju sa još jednim modelom. Vozilo za porodicu i taksiste. Proizvodnja i do 70.000 automobila
“Fijat” će u torinsko-srpskoj kompaniji proizvoditi tri nova modela, ako sondaža terena u zemljama CEFTA i MAGREB pokaže da na tom prostoru može da se proda više od 30.000 porodičnih dostavnih automobila, koji se koriste i kao dostavna vozila za manje trgovine, saznaju “Novosti”.
U tom slučaju bi se u srpsko-torinskoj kompaniji, pored modela “fijat idea” i “lančia muza”, proizvodilo i miniven vozilo - “multipla”.
Konačna analiza tržišta za plasman porodičnog vozila u okolnim zemljama i Africi biće poznata već početkom jeseni, a prve procene pokazuju, da bi novi treći kragujevački model mogao da nađe i do 70.000 kupaca, samo na ovom prostoru.
Čelnici ove italijanske grupacije su najavili da će krajem sledeće godine,
kako je to predviđeno ugovorom o strateškom partnerstvu sa državom Srbijom,
početi proizvodnju dva nova modela.
“Novostima” je potvrđeno da će se oni
proizvoditi u 240.000 primeraka, a 95 odsto proizvodnje će se izvoziti. Pored
dva nova modela, proizvodiće se i “Zastavin” miraz u zajedničkoj kompaniji -
“punto”, sve dok na tržištu postoji potražnja za 30.000 primeraka godišnje.
Tržišta okolnih zemalja i severne Afrike, su prošlog meseca, pokazala veliku
zainteresovanost za taj model, pa je moguće da će se već 2012. godine u
kragujevačkoj fabrici automobila proizvoditi četiri modela i da će krajem te
godine proizvodnja dostići i oko 300.000 automobila godišnje. “Punto” i
“multipla” model se neće proizvoditi ispod 30.000 primeraka.
KARAKTERISTIKE
“Multipla” je u Italiji najpopularnije taksi vozilo. Proizvodi se sa šest sedišta i ima prostran prtljažni prostor. Ne spada u jeftine automobile, i samo tokom akcija se može kupiti po ceni od oko 14.000 evra. Ako se proizvodi u Kragujevcu, i postane domaće vozilo, cena bi, kažu stručnjaci, mogla da bude manja za dve hiljade evra.
Izvor : Novosti.rsPoso Ciga u Italiju da "radi" i pita sitnu decicu sta zele da im tata donese. Najmanji kaze plisanog medu, stariji kaze rolere, treci kaze biciklo a najstariji kaze: Dva jajeta!? A sto dva jajeta sine, pita ga Ciga. Pa da kompletiram k***c koji ce dobiti ova trojica.
E na to mi lici ova prica sa Fijatom vise.
Špekulacijama nikad kraja iz Fiat-a ;-)) Čekam koji će novi model da se "proizvodi" :-))
Kad dobijes u ruke srpske novine - slobodno spali, ili obrisi ...., jer za ostalo srpske novine i novinari ionako ne vrede nista.
"Pored dva nova modela, proizvodiće se i “Zastavin” miraz u zajedničkoj kompaniji - “punto”, sve dok na tržištu postoji potražnja za 30.000 primeraka godišnje..."
Gde postoji tolika godišnja potražnja za puntom? Kod nas? Neće biti ...
Svaki grad u Srbiji treba da ima po jednog velikog proizvodjaca automobila. Samo to moze da resi problem nezaposlenosti.
Ko ce ih ddovesti? Dobro pitanje.
Multipla bi mogla da reši želju srba za prostorom na zadnjoj klupi, gepeku, u krovu za glavu.
Ne mari ništa velika ružnoća ciganskog auta.
Samo će dopuniti sivilo i zapuštenost Srbije.
Ne palite se na ovakve vesti, ima jos preko godinu dana do pocetka probne proizvodnje.
Svejedno koji modeli ce biti samo nek budu u velikim serijama i sto skuplji radi veceg deviznog priliva.
2.5 milijardi € izvoza je duplo vise nego sto imamo od poljoprivrede, nase najprofitabilnije grane privrede.
Sustina stvari vam stalno izmice, nejbitniji je perspektivan posao i strucnost, cak i danas u KGu ima veliki broj bivsih radnika Zastave, koji su bolje razumeju u auto od bilo kod mehanicara. Skoro svaki autolimar zna i automehaniku i elektriku.
A sad imaju sansu to da to nauce i na najnovijim modelima.
Sr. je ocajnicki potrebna napredna tehnologija, fabrike sirovina, tj. metala, stakla i plastike vec imamo.