
Preuzeto sa : Blic.rs
Prvi srpski „Fijatov“ komponentaš kragujevačka firma „Promotor Irva“ isporučila je juče prvi kontingent od 120 auto-dizalica kompaniji „Fijat automobili Srbija“, koje će se ugrađivati u „punto klasik“.
Direktor pogona „Promotor Irva“ Slobodan Radović izjavio je za „Blic“ da će do kraja ove godine „Fijatu“ biti isporučeno 5.000 auto-dizalica, a da je cilj da ova kragujevačka firma postane i glavni dobavljač „Fijata“ za njegove modele „fijat idea“ i „fijat muza“, koji će se početkom 2012. godine proizvoditi u Kragujevcu.
- Za ovu godinu dogovorena je isporuka 5.000 auto-dizalica, a vrednost ugovorenog posla je 55.000 evra. Sa zadovoljstvom ističem da je „Promotor Irva“ komponentaš „Fijata“ sa rednim brojem jedan, odnosno prvi srpski komponentaš koji ulazi u porodicu 17.000 „Fijatovih“ dobavljača. Reference za saradnju sa „Fijatovim“ ostvarili smo zahvaljujući našoj uspešnoj saradnji sa svetskim kompanijama „Pežoom“, „Sitroenom“ i „Dženeral motorsom“, odnosno „Opelom“ - rekao je Radović.
Ovim najpoznatijim svetskim kompanijama u oblasti auto-industrije „Promotor Irva“ je proteklih godina isporučio tri miliona auto-dizalica, a zanimljivo je da ni na jednoj nije bilo greške, niti jedne jedine reklamacije.
„Promotor Irva“ zapošljava 47 radnika, od kojih je 11 inženjera, mahom iz kragujevačke „Zastave“. Auto-dizalica koja će se ugrađivati u „Fijatova“ vozila u Kragujevcu je „potpuno nov proizvod, sa originalnim tehničkim rešenjima“. Dizalica je zadovoljila na svim testiranjima, praktična je i manjih dimenzija i u iznajmljenim halama nekadašnjeg „21. oktobra“ stručnjaci „Promotor Irve“ na svakih 15 sekundi proizvedu po jednu.
Prema rečima direktora Radovića, dizalice koje se proizvode u kragujevačkoj firmi ugrađene su ne kao rezervni deo već kao deo automobila koji se na montažnoj traci ubacuje u automobil onakav kakav je isporučen. Auto-dizalice proizvedene u kragujevačkoj „Promotor Irvi“ nalaze se i u „pežoima“ 307, 207 i 1007, sastavni su deo „Sitroenovih“ modela C4 i C2, a u ovdašnjim halama pravi se i distantna poluga, odnosno balans štangla za sve „pežoe 207“.
Italijanska kompanija proverava dvadesetak firmi iz Srbije koje treba da uđu u najuži krug dobavljača za „Fijatovu“ proizvodnju u Kragujevcu i zasad je jedino „Promotor Irva“ dobio sertifikat. Put do ulaska na listu dobavljača podrazumeva ne samo vrhunski kvalitet proizvoda već i organizaciju rada koja je u skladu sa evropskim standardima, konkurentnu cenu, mogućnost proizvodnje i isporuke tačno prema zahtevima kupca, bez gomilanja nepotrebnih zaliha. Dovoljna je jedna greška ili kašnjenje, pa da se status komponentaša, odnosno „Fijatovog“ dobavljača izgubi.
Preduzeće „Promotor Irva“ osnovano je pre četiri godine sa ciljem preuzimanja
proizvodnje auto-delova za serijsku ugradnju u „pežo“ i „sitroen“.
Čuj, ni na jednoj nije bilo greške, niti reklamacije. Pa naravno, kada dizalica nije komponenta automobila i u životnom veku automobila se jedva koristi 5-6 puta po 10 minuta ...
E smilovase se da bednicima otkupe 5000 komada pre nego sto ugase proizvodnju. Tek sada. Da se malo zamazu oci. A mozda i ovo Dinkic dotira sa parama poreskih obveznika.
Vlasnik doticne fabrike je vec ojadio nekoliko preduzeca sa kojima je raskinut ugovor o privatizaciji.
@ milan
sine ozbiljno si pobrkao loncice. Gdin Radovic u svom zivotu nikad nije imao drugu firmu osim ovu o kojoj je tekst napisan.
@promotor-irva
Ja ne govorim o g-dinu Radovicu vec o vlasniku firme,ne menjajte temu.
Sta god da je, ekipa gore izgleda kao klub skojevaca ili partizanskih ilegalaca.
Svako drugacije obucen, petlja nesto oko stola :)
Svaka cast na izvozu "Irvi", al' zemlja u kojoj prvi kooperant ulazi sa dizalicama... pored tradicije od skoro 40 godina rada za auto industriju... (opel, fiat, VW, Reno...)
Da nije tuzno, bilo bi smesno!