
Kako stvari sada stoje, Audi će sledeću generaciju modela A3 ponuditi i u verziji klasične limuzine sa četiri vrata (sadašnji je dostupan kao hatchback sa 3 vrata, Sportback sa 5 vrata i kao kabriolet).
Buduća sedan varijanta će pre svega biti namenjena tržištu SAD-a, gde
se očekuje tokom 2013. godine. Očekuju se verzije sa prednjim i quattro pogonom
na sva četiri točka, jedan od motora bi mogao da bude 2.0L četvotrocilindrični
turbo, dok drugih detalja za sada nema.
@ boki
Da si upucen u ono sto treba, znao bi da se u SAD-u najvise prodaju sedani.
Ako mogu golf, megan, astra i monogi drugi da imaju nekoliko verzija, zasto ne bi mogao i Audi?
@Dejan L
pa ja i govorim o jos jednoj verziji, e sada sam upucen, ti si me uputio.
@Dejan L
Od Audija se ne ocekuju sedan verzije C segmenta,nije po tome poznat dok drugi jesu.
Izgleda svetski, nadam se da ce imati ovakav prednji deo i u Evropskoj hecbek verziji
Novi A3 će da pokida konkurenciju.
U 1 Nemačkom listu sam pročitao, da će biti jeftiniji od sadašnjeg, a imaće performanse od kojih će konkurencija otresati ušima!
Samo se vi podsmevajte Audiju, ima da kukate od muke kad stigne novi A3
E, super ce da izgleda ovaj sedan, nema sta.
Sigurno da svi danas izbacuju ogroman broj verzija pa sto ne bi i audi, ali se ismejah ovom komentaru za kamionsku verziju, fora je extra! :)
Zato što je Audi shvatio da je malo skup i da mu prodaja loše ide, a ne želi da izgubi deo kolača, obara cene novih modela, prvi primer za to je A1, time vraća veliki broj kupaca. A takodje i najviše proda u SAD-u.
A motorizacija će biti za nepoverovati
Gemran73, bravo brate.
Meni se lično A1 najviše sviđa od svih. Prvo, odlično izgleda, drugo, ima odličan luksuz, treće, mali je, extra za parking, četvrto, mala mu je potrošnja, što je extra za gradske ulice, petos obzirom da ima dva podeljena sedišta nazad, a ne tri da se guraju, udoban je i za otvoren put. Šesto, najjeftiniji od svih Audija.
O kakvoj politici obaranja cena vi pricate,a1 je najeftniji jer je najmanji model u gami proizvodjaca,to je jedina politika.Zivi bili pa videli kolko ce kostati novi a3.Nesto nize cene zadnjih godinu dve su posledice krize,koja je naterala distributere svih brendova da snize cene,a ne samo jednu kompaniju.