
Prema izvorima iz Peugeota, ova francuska fabrika će krajem 2011. posle 13 godina definitivno prestati sa proizvodnjom modela 206 u Evropi, i to zbog EU propisa.
To ipak ne znači i konačan kraj za ovaj uspešan automobil, budući da će se njegova proizvodnja nastaviti u Južnoj Americi, Kini i Iranu.
206-ica se inače pojavila 1998. godine, a do početka 2006. kada se pojavio njegov naslednik Peugeot 207, proizvedeno je više od 5 miliona primeraka.
Pored hatchback verzija sa 3 i 5 vrata (predstavljeni 1998. godine),
Francuzi su kasnije ponudu proširili i CC (Coupe-Cabrio), SW i sedan
varijantama, a početkom prošle godine se u Evropi pojavio i 206+.
najpozeljniji auto tatinih cerki u slucaju da tata nema dovoljno za dzipa ;)
Jos uvek se secam emisije SAT iz 1998. godine kada je Mirko premijerno vozio crveni 206 u Francuskoj.
@milan
Pa, sta je 'nas Mirko' pametno rekao za 206 pre toliko godina? Da li je dobar vizionar bio, mozda i HDI tada predvidio?
206 je za 12 godina prodat u više od 6.000.000 primeraka.
A golf u 6 generacija, kroz 36 godina u oko 20.000.000 primeraka(golf klasa).
A pošto je pezo menja imena pomoću cifara, koliko je onda prodato pežoa u B klasi kojoj pripada pežo 206?
@ Dejan L, ovo je bilo nisko, ali komentar ti je savrsen, niko ga ne moze osporiti, gde crpis podatke? Na wiki? mobile.de? Auto.ru? Daj neki link, pa cu da ti saberem sve te pezoe 204 + 205 + 206 + 207!
@ Marllboro
A što nisko? Nisko je njima golfofilima. Pa da je svaki proizvodjač zadržao ime nekog modela kroz decenije... Recimo korola... Eskort postao fokus
Kadett postao astra... Ascona postala Vectra-vectra insignija
Fiat ritmo...tipo...bravo...stilo...bravo
Bla bla bla
A u tih 20.000.000 golfova ima i modela rabbit (a sabrali sa golfom) ko razume shvatiće (rabbit je vw golf za SAD tržište)
Proizvedeno je 27.4 miliona Golfova, a tacno je da on nije menjao ime, ali zato limuzinska verzija nema njegovo ime vec se zove Jetta (dok se kod drugih proizvodjaca zove isto kao i osnovni model), dok se i kabriolet zove Eos (dok se kod konkurenata takodje zove isto kao i osnovni model). Kada bi se i oni sabrali, kao sto konkurenti sabiraju njih ovaj broj bi bio mnogo veci
@ joca
Kupio sam ga '99 posto sam nasledio garsonjeru, a za kusur sam kupio zeni fiat punto kabrio. Imam kucu, tako da mi 19m2 nije bilo potrebno. Motor u 206ici je bio 1.4, to se ne kvari uopste, malo gnjavi, ali za Bg je odlican. Skoro sam mu radio mortizere i kugle, presao je 213065km. Punto je manje odrzavan, cukan, ali i on je sasvim ispravan, malo skripi u krivini kontrolna tabla, ali manje trosi od pezoa, a bolje vuce i ubrzava. To da je punto los, nije tacno, a da truli, ni to nije istina. Redovan servis i nema da brines. Ja sam Lazar, za vas cika laza i trenutno planiram starijem sinu da uzmem auto i to bas 206 iz '98. godine, zasluzio je, odlican je djak 3.god pm gimnazije.
Jedino cenim one automobile koji su se masovno proizvodili u neizmenjenom stanju! Znači VW Buba: 22 miliona...onda zatim Renault 4, Fiat Panda...
svaka cast pezou...206 je legenda..........al golfa mi ne dirajte ;-)