
Audi AG je kao ovogodišnji cilj postavio 1.080.000 prodatih vozila, a prodajni rezultati nakon prvih 10 meseci ove godine govore da cilj samo što nije ostvaren.
Rast prodaje od 16,4% za prvih 10 meseci ove godine znači da je Audi prodao na
svim tržištima ukupno 916.900 vozila, a samo tokom oktobra je prodato 87.600
vozila. Tokom narednih meseci se očekuje od modela A1 i A7 da budu nosioci
prodaje i pomognu kompaniji u ostvarenju ovogodišnjeg cilja.
Peter Schwarzenbauer, član Upravnog Odbora AUDI AG, je izjavio: “A7 Sportback i
A8 su omogućili da naša marka zauzme značajan tržištni udeo u klasi luksuznih
vozila. Samo u SAD smo duplirali tržišni udeo u tom segmentu vozila.”
Audi A7 Sportback se u evropskim prodajnim salonima nalazi od kraja oktobra, a
očekivanja su da će ovaj model biti prodat u 200.000 primeraka, a istraživanja
govore da će čak 2/3 vlasnika ovog modela biti prvi put vlasnik Audi vozila.
Prodaja na matičnom, nemačkom, tržištu je tokom oktobra bila u manjem porastu
(+0,8%), ali su očekivanja da poslednja dva meseca ove godine budu još bolja
zahvaljujući velikoj tražnji za A5 i A6 modelima.
Na tržištima Zapadne Evrope, Audi je prodao za 0,8% manje vozila – ukupno
50.300 vozila, a prodaja do kraja oktobra je iznosila 515.000 vozila što je
porast za 3,7%.
U SAD Audi je povećao prodaju tokom oktobra za 10,5%. Od početka godine prodato
je 81.718 vozila, pa su očekivanja da tokom ove godine u SAD bude prodato više
od 100.000 vozila.
U Kini je prodato 17.153 vozila samo u oktobru, a tokom prvih 10 meseci prodato
je 192.060 vozila što je porast od 55,7%. Kompletan Azija-Pacifik region je
odgovoran za 233.500 prodatih vozila od početka godine – porast od 49,3%.
Izvor : Audi.rs
Steta sto su ovaj A7 upropastili u odnosu na koncept.
https://www.youtube.com/watch?v=SjuZ7ibSUlo
Njemacki proizvodjaci jedino vrijede, a posebno VW. Svoj kvalitet su odavno pokazali, a VW sad u ovo doba sa 20 milijardi koje ne zna gdje da potrosi, dovoljno govori. Njemci su iznad drugih i bice, uvijek.
Tako je govorio i jedan nemacki vodja, ne bih da ga imenujem...Posledice znate!
@McLaren
Brate jesi video sto su se ponovili nasi panduri?!
Coveku treba da se izvrsi transplatacija srca,ima 2-3 dana fore inace ce da umre.
Drzava kaze nema para!
A ima 2 miliona za presretace i opremu.
Pogledaj tamo gde se onaj nepropisno parkirao,postavio sam link.
Koliko im treba jos da stignu BMW sa mesecnih 128.593 automobila... Ne kazem da je Audi los, imao sam i Audi i BMW i VW i Mercedes, sad se ostarilo, deca porasla pa se kupuje glavom a ne srcem, vozim nesto drugo ali vozio sam skoro naprimer Audi A6 2008 godiste i nije ni do ramena BMW petici i to ne aktuelnoj nego ex...
hehe j***li ih presretači. :) ovo je najsmradnija država na zemaljskoj kugli. :D Za sve nebitne stvari imaju pare a za ono šta treba nemaju. :)Tommy, A6 ima više mesta za noge koliko hoćeš, ima lepšu tablu, lepši je spolja, i hajde kaži zbog čega je on više na ulicama nego Bmw. :))
Mc, odgovoricu na sva tvoja pitanja, nisam napisao da BMW 5 ima vise mesta za noge od A 6, nisam napisao da ima lepsu tablu, nisam napisao da je lepsi spolja (mada o ukusima ne treba raspravljati, meni je naprimer lepsi BMW 5), napisao sam da je BMW 5 prosle generacije bolji od A 6 trenutne generacije, sa tim su se slozili naprimer svi svetski auto novinari pa bi mogla i tvoja malenkost... Zasto na ulicama ima vise Audija nego BMW-a, to jednostavno nije tacno posto se jednih (BMW) pravi u 100.000 plus primeraka mesecno a drugih ( Audi) u 100.000 minus primeraka sto znaci... Ako si mislio da Audija ima vise na "nasim" putevima, da te obavestim da "oni" nisu bas merodavni, Audi se vise kupuju u (nasoj naprimer) ruralnim sredinama zato sto je nas prosecan biznismen podjednako obavesten kao... Kao naprimer ti (nazalost), koji misli da su delovi za Audi jeftini kao za Golfa dvojku i koji misli da je najvaznija stvar kod automobila da se moze dobro i lako prodati !?!?! Na te i takve biznismene treba dodati i posebnu vrstu parazita sa manjkom pameti i kose a viskom misica koji bi do para na jos laksi nacin pa su te iste Audi-je koristili svojim "akcijama" a to samo iz jednog razloga a to je sto su tih godina svi Audi-ji bili slicni tj isti jedno drugom modelu ko jaje jajetu a ovaj cetvorki a ovaj sestici a ovaj osmici pa svedoci nisu mogli da kazu koji je model u pitanju...
Znaci naj auto (motor, menjac, voznja itd) je BMW, 3, 5, 7, X5, oni su reper, ovi drugi imaju vise mesta za noge itd a i ukusi su razliciti... Meni se naprimer neki BMW manje svidjaju od nekih Audija, mozda sutra opet kupim A4 ili slicno ali BMW sestak je samo za one sa srcem, kao i Alfa naprimer... :-)
Pricajte sta hocete, ali VW je najprodavaniji u Evropi, a uskoro i svijetu. Preuzima, Alfu i Ferrarija i to ce biti vrhunac VW poslovanja. Kvalitet je uvijek bio na prvom mjestu kod VW. Audi je uspio za 10 godina da preuzme primat u premium segmentu, gdje su MB i BMW bili preko 40ak godina. Porse danas brije Ferarija kad hoce, od Lamba i Bentlija su napravili nesto nestvarno, kad ih niko nije htio. Skoda grabi krupnim koracima u buducnost. Problem je Seat, ali ne sumnjam ni u taj projekat. Ono sto VW uzme to ne moze da propadne. Zamisli 20 milijardi viska koje ne znaju gdje da potrose. Pa ko to danas moze. Samo VW! Dominiraj!!!
@ Tu je sve s...
Meni žao seata, zalutali malo a nabili cene, sami su krivi!
A8 proglašen admiralskim brodom u S klasi, ali je mercedesova E klasa najbolja u tom segmentu.
@Dejan L
Cekamo novu generaciju A6-ice :)
@Tu je svw
Bmw nije u premium segmentu 40 godina ;)
@ dusan
Sudeći po renderima i spy fotosima novog A6 i minimalističkih promena u odnosu na postojeći, bojim se za uspeh novog A6. Daj Bože da bude sve kako treba!
Mercedes luta? Pa ljudi šta je sa nekim likovima. Jesu juče počeli da prate automobilizam... Mercedes je inovator svega, prvo oni izmislie sisteme pa svi ugrađuju. Neki proizvođači po nešto ugrade posle 10 god. Pa Mercedes jedini ima sve klase, za svakog po nešto. Gde je Bmw-u pravi SUV, gde je u klasi CLS-a, gde je u DTM-u, gde je u F1, gde mu je super sportski automobil... Mercedes napravio prvi automobil 1892 godine, super sportski automobil je imao i harao je kada Ferari i Lamborgini nisu znali gde se nalaze, tek u osnivanju. Čitaj malo bate, a imaš to i na Top Gear-u, 300 SL Gulwing.
@Dejan L
Barem sam siguran da ce sigurno bolje izgledati od Bmw 5-ice,koja nije nista narocito...E,da ce pre*ebati E klasu,to je tesko.
@ dusan
Vidi ovo, što ne bi uradili ovako novi A6? Nego samo kao redizajn.
http://farm4.static.flickr.com/3428/3289344547_0a134b6291.jpg
http://www.audi-carz.com/wp-content/uploads/2010/03/2011-Audi-A6-Reviews.jpg
@dusan
"Barem sam siguran da ce sigurno bolje izgledati od Bmw 5-ice,koja nije nista narocito"
To uopste nije tesko :)))
U to sam siguran.
Umetnost je napraviti lepse od E klase :)
U sta sumnjam,nova E klasa je ubedljivija nego ikad.
@Dejan L
Nadam se da ce neke stvari i promeniti,ali kako uvek urade po renderima,hmmmm...
@PITBULL
I 5-ica je lep automobil,sa lepom linijom i sve to,ali nije ubedljiva nekako...Nova E klasa jeste ubedljivija vise nego ikad,ali tome su doprineli novi farovi,i tako to,ja ne znam sta Audi da izbacuje da izgleda posebnije skroz od ostalih u svojoj ponudi i sve to sa ovom njihovom maskom velikom napred...Ne znam kako ce izgledati buduci modeli,tj za 4-5 godina,ne mogu da ostanu sa ovom velikom maskom...