
Nezavisna organizacija EuroNCAP (European New Car Assessment Programme) je objavila izveštaj o najnovijoj seriji crash testova bezbednosti.
Ovoga puta testirano je 14 novih automobila, i to Audi A1, Citroen C4, Ford C-Max/Grand C-Max, Hyundai ix35, Jaguar XF, Kia Sportage, Kia Venga, Landwind CV9, Mini Countryman, Nissan Micra, Opel/Vauxhall Meriva, Volkswagen Amarok, Volkswagen Passat i Volkswagen Sharan.
Svi su dobili maksimalnih pet zvezdica za bezbednost, osim Jaguara XF (četiri zvezdice), Nissan Micre (četiri zvezdice), Volkswagen Amaroka (četiri zvezdice) i kineskog Landwinda CV9 koji je dobio samo dve zvezdice (na slici i na videu).
Više detalja možete pročitati na zvaničnom sajtu EuroNCAP.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Na 0:33 se bas vidi kako bi vozac udario glavam u b stub, katastrofa, zato su kinezi toliko daleko od evropskih proizvodjaca.
Sramota za jaguar xf, samo 4 zvezdice, nisu to smeli dozvoliti.
Odlican rezultat za amarok, ako se uzme u obzir da je su pre 2-3 godine vozila te klase retko dobijala vise od 2 zvezdice.
Zakljucak: dalje od kineza za sad.
Kad kinez bude umeo da napravi auto sam, ostali ce da ovladaju levitacijom!
I Q7 je dobio 4*, pa razvali F 500 sa 5*. Ima video na YTB. A za Amarok svaka cast ima da razvali konkurenciju u klasi, kao sto to rade i Polo, GOLF, Passat, Sharan, Touran, A6, Q7, A8, T5.
Logan i Sandero nakon crash testa ne izgledaju ništa bolje od ovog Landwind-a, a imaju po 3*. Da ne pominjem Seicento (koji se više ne proizvodi) i Aveo koji se i dalje prodaje, a po bezbednosti je na nivou Stojadina.
Do kada više ograničenja, tipa kraš testova, ekologije i dugih čuda.
Napravili su od kola uštrojenog vepra.
E da se vrate ona vozila od pre desetak godina. Onda je automobilizam bio na vrhuncu. Nabiti težinu, glumeti sigurnost a vidimo da jednako ginu i unajluksuznim vozilima, pa možda i još više.
Čak neki stručnjaci brane pušače kao nešto pozitivno.
Ustanimo i mi protiv PD filtera, katalizatora, EURO normi i drugih gluposti.
Ne ložite ugalj i drugo smeće, pustite kola da dišu!
@ Tu je swe
Vidi se da nemaš pojma o fizici, kolika je masa Q7 , a kolika Fijata 500?
Da te podsetim:
masa*ubrzanje=sila
Koliki je klirens kod Q7, a koliki kod fijata 500?
Tvoje lupanje zaslužuje šestu zvezdicu
samo me nesto interesuje passat je dobio naslednika a oni na crash test testiraju onu stariju generaciju tj ona aktuelna sto se jos proizvodi...nije mi jasno....
@ zastava
Meni je to sasvim jasno:
1. Novi passat uopšte nije novi
2. Čudi me da nisu uzeli Škodu superb iz 2001. da pokažu koliko je passat dobar