
Dacia je u prošloj godini prodala ukupno 348.723 vozila, što predstavlja rast od 12 odsto u pređenju sa 2009. godinom.
Na domaćem, rumunskom tržištu Dacia je povećala svoje učešće za 2.8 odsto, zauzevši 31.7% tržišta novih automobila kod naših komšija.
U saopštenju se posebno navodi uspešan start modela Duster koji je u Rumuniji prodat u 4.826 komada, a preko 100.000 primeraka je naručeno izvan Rumunije (s tim što svi još nisu isporučeni).
Top 10 najvećih inostranih tržišta za Daciju
|
Zemlja |
Prodato komada |
1 |
Francuska |
110.076 |
2 |
Nemačka |
40.500 |
3 |
Italija |
21.930 |
4 |
Španija |
21.753 |
5 |
Turska |
19.167 |
6 |
Alžir |
18.578 |
7 |
Belgija |
11.403 |
8 |
Austrija |
6.068 |
9 |
Poljska |
6.018 |
10 |
Holandija |
5.557 |
|
|
|
Ivan
Mitić – Autoblog.rs
Opravdano, imaju odličan odnos cene i kvaliteta. Niža cena, nešto niži kvalitet, idealno za dobar deo građana ove zemlje. Verujem da Punta Classic mnogi ne bi ni pogledali pored Dacia Sandera, da za Punta država ne daje 1000e u zamenu za bilo koju staru šklopociju...
Za Sandero može važiti ona izreka, da nisam toliko bogat da kupujem jeftinu robu...
Nema ništa bez nemačkih vozila.
Nema potrebe pljuvati po toj Daciji. Za pare koje se nude... 50-60% od cene "Nemca"... mislim da su skroz dobra kola. Jedinu priliku koju sam imao da se sretnem sa Daciom Logan je kao rent-a-car, i bio sam impresioniran. Utisak je da jedino sto nije valjalo je plasticni enterijer, ali on je takav u skladu sa cenom. Zato i nije neka zamerka.
Sto se dacije tice, stvarno ne mogu da se zalim, uzeo sam je novu, vozim je vec 6 godina (Solenza), jeste unutra plasticna, ali kompletni troskovi odrzavanja van redovnih servisa su cena jednog lezaja zadnjeg tocka, a nije pazena ni malo :) Za realnu procenu bi trebalo nahvatai par taksista koji voze Logane da cujemo njihove utiske