home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prema pisanju belgijskih i holandskih sajtova, Daihatsu će do kraja 2012. godine prestati sa prodajom svojih automobila u Evropi.

To je naknadno zvanično potvrdio i holandski uvoznik ovog japanskog proizvođača koji je u press saopštenju precizirao da Daihatsu Motor Company od januara 2013. više neće prodavati automobile u Evropi, ali da vlasnici ne treba da brinu za servisiranje i nabavku rezervnih delova.

Kao razlozi povlačenja se između ostalog navode sve veća konkurencija na evropskom tržištu, pad prodaje (primera radi, u Holandiji je prošle godine plasirano samo 2.029 primeraka, u poređenju sa 4.618 u 2009.) i visoki troškovi razvoja novih modela.

10 najvećih evropskih tržišta za Daihatsu u 2010:

   
1. Italija 5.738
   2. Nemačka 5.317
   
3. Švajcarska 2.031
   
4. Holandija 2.026
   
5. Grčka 1.880
   6. Francuska 1.083
   7. Austrija 518
   8. Belgija 301
   9. Luksemburg 266
  
10. Velika Britanija 170

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1076



Komentari

Daihatsu će najverovatnije biti pripojen nekom drugom brendu i nestaće sa lica zemlje

Autor Dejan L 14 Jan 2011, 09:08

Daihatsu posluje u okviru Toyota-grupacije...

Autor carobnjak 14 Jan 2011, 09:13

@ carobnjak
Da, ali je indijska Tata odavno nudila Toyoti da preuzme Daihatsu

Autor Dejan L 14 Jan 2011, 09:17

@Dejan L

Pazi ovaj biser: "i visoki troškovi razvoja novih modela."

Kao da ostale marke ne ulazu u nove modele, haha...

Sto ne priznaju da su im svi modeli sranje , namenjeni patuljcima!

Autor carobnjak 14 Jan 2011, 09:20

Nije ni cudo s obzirom na paletu modela.

Autor milan 14 Jan 2011, 09:53

U Indiji bi i mogao da konkuriše novim maruti vozilima

Autor Dejan L 14 Jan 2011, 10:24

Znaci nema vise "operisanih od crtanja".

Autor Tataratira 14 Jan 2011, 10:39

vozio sam jedno vreme CHARADE 1.3, to se jednostavno ne kvari, trosi kao upaljac a brz i eksplozivan motor. Fenomenalan auto. Predpostavljam da im je greska u marketingu jer jednostavno nigde ne vidis njihovu reklamu pa kako onda i ocekivati da se neko seti nekog njihovog modela i uzme ga u obzir prilikom kupovine. Imali su i dobar mali terenac Feroza: upotrebljiv i ekonomican auto.

Autor ChedomirADELAIDE 14 Jan 2011, 11:01

Jeste ali to je bilo pre vise od 20 godina...

Autor carobnjak 14 Jan 2011, 11:10

Treba znati da su tojotini trocilindraši ustvari Daihatsuovi.
Isti su i u P 107 i C1, koji se smatraju najpuzdanijim u PSA grupi.

Autor Energy saver 14 Jan 2011, 17:47

R.I.P.

Autor JA 15 Jan 2011, 15:31

Mozda nisu atraktivni, ali su pouzdaniji i ekonomicniji od svih evropskih modela. Manje trose, manje se kvare i manje zagadjuju prirodu.
Mali jesu, ali samo spolja dok unutra ima mesta vise nego kod automobila koji su pola metra duzi (jer su im samo rastegli branike da bi imali 4 metra).

Autor mioljub 14 Maj 2011, 23:36