
Insignia je automobil sa sofisticiranim, sportskim dizajnom i izuzetnim tehnologijama. Ovaj model je simbol ekonomičnosti, prefinjenosti i stila koji je stekao brojne ljubitelje širom Evrope i kod nas.
Već početkom 2010. godine prodaja Insignije je bila daleko ispred ostalih iz svog segmenta da bi u avgustu iste godine dostigla čak 27 odsto prodaje segmenta. Godina 2010. je bila vrlo značajna za Insigniju, jer je u tom periodu prodato 309 vozila što je rekord u segmentu D i čime je Insignia postala lider na srpskom tržištu.

Insignia je sa svoje tri izvedbe – Hečbek, Sedan i Sports Tourer – dobila oko 40 nagrada, uključujući i priželjkivanu nagradu za Automobil godine 2009, kao i nagradu koju po drugi put 2010. godine osvojila Opel Insignia OPC Sport Turer za "Najbolji sportski automobil godine" (Best Car of the Year) u kategoriji karavana. Takođe je proglašena za automobil koji se najmanje kvari u konkurenciji 230 testiranih vozila za šta je dobila pet zvezdica na Dekra izveštaju o nedostacima.

Suštinska prednost Insignije u odnosu na druge automobile u svom segmentu je
pre svega stepen tehnološke inovativnosti. Adaptivni 4x4 pogon na sva 4
točka u kombinaciji sa prilagodljivom FlexRide premijum šasijom i elektronski
kontrolisanim eLSD diferencijalom, postavlja nove standarde u vožnji i
upravljanju. Studije pokazuju da Insignijini kupci posebno cene ovu novinu. Oko
45% Opelovih kupaca u Evropi koji naručuju 2,0-litarski benzinski tubo motor
dodaju u svoje Insignije i opcionalni Adaptivni 4x4 sistem. Adaptivni 4x4
sistem samo je jedna od mnogih inteligentnih tehnologija ponuđenih u modelima
Insignije. Ponuda Insignije predstavlja inovacije kao što su prilagodljiva
bi-ksenonska svetla AFL+ sa svojih devet funkcija i Opel Eye sistem prednje
kamere, sa upozorenjem pri izlasku iz trake i prepoznavanjem saobraćajnih
znaka.
Kruna Insignijinog kvaliteta su enterijer i izvanredna sedišta za vozača sa
ventilacijom sertifikovana od strane AGR-a (Udruženja specijalista za zdrava
leđa), koja predstavljaju samo jednu od opcija u personalizovanju enterijera za
svakog kupca Insignie.
Sedišta se u potpunosti uklapaju u savremeni kožni enterijer u konjak boji
karakterističan za vozila više klase naglašavajući tako i jasan modni stav.
Nekoliko različitih tehnika opšivanja – kontrastno sa blagom, kašmirnom bojom –
korišćene su ovoj liniji ne samo na sedištima već i na detaljima na vratima,
upravljaču, kao i menjaču. Potpisna oštrica Insignije ušivena je na sedištu i
podnim otiračima. Crna unutrašnjost je sa punom kožnom opremom radi osećanja
luksuza.
Ovaj OPC u crvenoj boji izgleda prelepo. Mozda cak i lepse od plavog...
Pa normalno da ce po Opelovim "strucnjacima" biti lidercic segmenata limuzina duzine izmedju 4830 i 4831 mm. Ha ha ha ha ha ha ha komedy.
Video sam Insigniu OPC u Sloveniji (modro plava). Auto gori koliko dobro izgleda!
Malo se obrazuj po pitanju koji auto spada u koji segment i nauči pravopis :)
Pre neki dan video sam jednu Insigniu sa Oz dvadesetoincnim felnama-ostao sam bez teksta koliko je taj spoj dobar!
@savwrseno
Tvoj VW i njegovi "konkuretni" modeli su milion svetlosnih godina daleko od novih opelovih modela. To se vidi iz aviona, a to pokazuju i svi testovi...
Mislio nesto ozbiljno, a ono vest za to koliko je prodato u Srbiji... :)
Video sam dosta sa KM tablicama... Da li se ne placa porez ili sta vec...
типичан опел... на почетку интригира ... а после нестаје под гомилом бољих аутомобила ... наравно, опел перформанс центер је друга прича... и тако се тих опецеа не прода ни 100 годишње у србији
Cika Sima
Znam da je tako bilo pre 2-3g, pa sam posumnjao...
Znaci i sada je tako...
Ok i hvala...