home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Austrijanac Gerhard Plattner je u za volanom ekonomičnije i ekološki podobnije GreenLine verzije Škode Fabije (ima 1.2 TDI dizelaš koji razvija 55kW/75KS) sa jednim rezervoarom goriva uspeo da pređe čak 2.006 km.

Plattner je tih 2.006 km prešao od austrijskog mesta Reutte do mesta Bov u Danskoj i nazad (većim delom na nemačkom autoputu A7). Na kraju je prosečna potrošnja ove Fabije iznosila samo 2,21 litara na 100 km.

Ovo nije i prvi put da se Plattner našao za volanom Fabije GreenLine, budući da je ranije sa ovim modelom uspeo da postigne potrošnju od 2,7 l/100 km.

Ivan Mitić   - Autoblog.rs



čitanja : 4077



Komentari

Škodita zvana upaljač :)) Još da nema DPF...

Autor Predrag 13 Maj 2011, 17:04

Hmmm... Extra. Ja dok sam vozio jtd 115 hp sa stilom sam presao 1400km do grcke i skoro nazad, al ovo je fantasticno. Sa passatom max 1050km (ipak 225/45/17 uticu puno). Imao bih je u karavan verziji.

Autor Conrad 13 Maj 2011, 17:24

E ovo se zove potrosnja. :D Malo nelogicno ali ok. :)

Autor McLaren 13 Maj 2011, 18:13

mora da se opasno smorio... tako sam jednom davno jedva izdrzao da izvozim ceo rezervoar a da ne predjem 100kmh, a u gradu ne preko 60kmh, sve po ps-u, lagano. jeste potrosnja bila oko 4l benzina, ali nikad vise od tad (pre 20 godina).

Autor dzigi 13 Maj 2011, 18:14

malo morgen

Autor velisa 13 Maj 2011, 19:46

Bice da se ne seca da je tankirao u medjuvremenu...

Autor carobnjak 13 Maj 2011, 19:55

Upaljac bi potrosio vise. Deluje nestvarno.

Autor Bagzi 13 Maj 2011, 20:05

da li neko zna koliko košta kod nas i da li je uopšte nude jer bi verovatno i za nju moglo da se povrati onih drzavnih 1000 e,

Autor vladan 13 Maj 2011, 20:48

Moje saucesce coveku, presao je 2.006 km u Fabiji. Verovatno je posle toga izvrsio samoubistvo.

Autor Stefan 13 Maj 2011, 21:43

@ Predrag
Oprosti im, ne znaju šta govore

Autor Dejan L 13 Maj 2011, 21:54

Stefan,
ili to, ili je postao trgovacki putnik.

Autor balkanboy 13 Maj 2011, 22:31

a koliko stane u rezervoar

Autor ivan 13 Maj 2011, 22:32

To je znaci 45 lit goriva za 2.000 kilometara.... mislim da se on vozio po regionalnim putevima i nije spustao brzinu ispod 80kmh a podizo je iznad 90kmh tako sam i ja sa Daciom Logan 1.6 benzinac presao 1.150 km sa 62 litre .... Koliko god bila ekonomicna mislim da je tesko preci tu kilometrazu....

Autor Bane 13 Maj 2011, 23:02

Vratio sam se iz Bukuresta pre dva dana sa Fabiom 1,2 i prosecna potrosnja mi je bila 5,3 litra.
Nesto drugo me iznenadilo. U Rumuniji Fabia kosta 6300e. A koliko je kod nas??

Autor Vladan 13 Maj 2011, 23:13

@ Vladan
Mi imamo novu fabiju 1.2 classic oprema, potrošnja oko 7L isključivo u gradu, kad idem za BG spadne na oko 5,8L
A ti si vozio magistralnim putevima što je logično za 5,3L, ubaciš u petu i teraj, konstantno, bez naglih promena
Što je čudno da greenline troši ovoliko, ako (dosta teži) Passat bluemotion troši 4.3L

Autor Dejan L 13 Maj 2011, 23:17

Kada su vec izbacili ovu tesko mogucu vest onda su mogli detaljnije da je opisu kako je to izvedeno. Nisu napisali koja je bila prosecna brzina,kolikom brzinom je vozio,koliki je rezervoar,da li je ispred njega svo vreme isao kamion i pravio zavetrinu,da li je cesto izbacivao iz brzine ako je bilo malo nizbrdice itd.itd. Sve u svemu jako tesko,mogu da poverujem da trosi 3,5li. I to da ne prelazi 60,70km/h da mu malo neki kamion pravi zavetrinu inace ovako pusta prica bez dokaza...

Autor neko 13 Maj 2011, 23:54

A jel video neko onaj aerodinamični dodatak na C stubu , koji obavija staklo 5. vrata? Hmmm, to kao ona priča sa aerodinamikom karavana od juče

Autor Dejan l 14 Maj 2011, 00:07

Rezultat od 3L se lako postiže a lično verujem da je i navedeni rezultat moguć, uz idealne uslove i brzine ne veće od 70km/h. Ima tu fazona, značajnije prepumpane i posebno odabrane gume, posebno podešeni trapovi jako retko ulje u motoru i menjaču, idealni uslovi vazdušnog pritiska i temperatura vazduha oko 16-18 C i vetra.....

Autor Energy saver 14 Maj 2011, 00:23

I naravno posebno mapiranje ECU, možda posebno gorivo....

Autor Energy saver 14 Maj 2011, 00:25

Dejan L
Pa, tvoja škoda 1.2 "po gradu" troši manje od Predragove 1.2 TSI "po gradu" ... Ili je TSI lošiji ( žedniji ) ili vam "uslovi" vožnje nisu isti. Sve je u "uslovima" ...

Autor Moron 14 Maj 2011, 20:11

@neko,
injection motori trose gorivo i u leru (od 0.7-1.3 litara na sat vremena, zavisno od auta), tako da se izbacivanjem iz brzine na nizbrdici nista ne stedi vec naprotiv.
stedi se jedino podizanjem noge sa gasa, sa menjacem i dalje u brzini.
uostalom, to lako mozes da proveris u nekom automobilu sa bord kompjuterom.
tako se nekad stedelo sa karburatorskim motorim, oni nisu trosili u leru.

Autor dzigi 14 Maj 2011, 20:18

@Dzigi
Promasio si vek!

Autor krle 14 Maj 2011, 21:00

P.S.
Tako je u ajnspric benzinaca unazad 20 godina!

Autor krle 14 Maj 2011, 21:01

P.P.S.
...unazad 30 i vise godina!!!!
Je*ote, sta se ovde vozi ne mogu ni da zamislim, ovde je A6 20 godina star i dalje ikona limuzine!

Autor krle 14 Maj 2011, 21:08

@krle
A Fiat Punto Klasik vrh za dobijeno/ulozeno-Kad bi se zaje*avali!

Autor dusan 14 Maj 2011, 21:27

@ dzigi

Upravo tako...dobro opažanje...
u leru, po bordu, je trenutna potrošnja
0,3 l/h do 0,6 l/h (uključena svetla, klima, grejači stakla i retrovizora) a u brzini, bez noge na gasu (na nizbrdicama recimo) pokazuje trenutru potrošnju od 0.0 (što svakako nije tačno s obzirom da motor radi ali je potrošnja manja od 0.1 l )
u pitanju je pežoov 1.6 dizel

Autor Jovanovic 14 Maj 2011, 23:36

P.S

i još je jako bitno za ovu vest pitanje da li je auto bio opremljen sa tempomatom, što onda ovo čini i mogućim uz setovanje brzine na najnižu moguću potrošnju u petom stepenu (preko trenutne potrošnje po bordu se ovo lako vidi)...sa vozačevim kontrolisanjem brzine i nogom na gasu (padanje noge, umor stopala zbog konstantnog pritiska na gas i održavanje brzine) ovo skoro pa da je nemoguć rezulat

Autor Jovanovic 14 Maj 2011, 23:43

I onda je zvonio budilnik!

Autor bk 15 Maj 2011, 18:19