Nakon sudara u Kazahstanu jedan od tri Mercedesa F-Cell B klase moraće da odustane od obilaska sveta

Krajem januara tri Mercedesova F-Cell automobila krenula su u obilazak sveta kako bi dokazali da je tehnologija koju oni donose spremna za ulazak u serijsku proizvodnju.
Tri automobila sa gorivim ćelijama krenula su iz Nemačke na put oko sveta (u trajanju od 125 dana) tokom koga su trebali da prođu kroz 14 zemalja. Nakon što je prošao kroz Ameriku i Australiju i došao u Aziju, Mercedesov eko konvoj naleteo je na probleme…
Putovanje koje je trebalo da pokaže da tehnologija gorivih ćelija više nije bauk, na pola puta se završilo za jedan od tri Mercedesa F-Cell B klase. Jedan F-Cell B klase je prošle nedelje učestvovao u saobraćajnoj nesreći pa je oštećen do te mere da se Mercedesovi stručnjaci boje da neće moći da završi putovanje dugo 30.000 km. Srećom, u nesreći nije bilo povređenih, a Mercedesovi mehaničari trenutno razmatraju mogućnost popravljanja automobila ili njegove zamene novim vozilom koje bi bilo dopremljeno na sledeću stanicu ove avanture – u Rusiju.
Mercedesova flota automobila na gorive ćelije još treba da prođe kroz Rusiju, Finsku, Švedsku, Norvešku i Dansku i da se vrati nazad u bazu u Štutgartu, odakle je i krenula. Kraj pustolovine i povratak u Nemačku se očekuje početkom juna kada bi svi ili samo dva Mercedesa F-Cell B klase trebalo da se vrate na mesto sa koga su i krenuli u obilazak sveta.
Izvor : Automotoportal.hr
@auto
http://www.autoguide.com/auto-news/2011/05/2012-mercedes-s-class-future-tech-magic-body-control-sees-the-road-ahead.html
*Auto
http://m.youtube.com/?client=mv-google&rdm=4mltwaylm#/watch?v=ud6E0MTdRyU
@auto
http://www.polovniautomobili.com/wiki-Zanimljivosti/mercedes-gp-kako-srebrne-strele-postaju-srebrne.php
Ovo vrijedi svih ovih vijesti ! :)
Možda je najverovatnije da je naziv prihvaćen zbog superiornosti Mercedes-Benz automobila u tom periodu. 1937. godine model W125 je imao motor od 646 konjskih snaga, što je snaga koja je prevaziđena u Formula takmičenjima tek oko 1980. godine, uvođenjem turbo motora u Formulu 1. Lako je prelazio brzinu od 300 kmh na trkačkoj stazi i 400 kmh na specijalnim testovima brzine.