Sharpov prvi automobil izgleda bliže proizvodnji

Decenijama su ljudi većinom znali Sharp po televizorima i drugim aparatima, a ne po bilo čemu što ima točkove. Sada se čini da kompanija namerava da proširi udobnost svoje kućne tehnologije na put.
Japanski elektronski gigant produbljuje svoje širenje u automobilskom sektoru, oslanjajući se na Foxconnovu istraživačko-razvojnu i proizvodnu snagu da bi to postigao. Njihov najnoviji projekat je daleko razvijenija verzija koncepta električnog minivana LDK+, koji će biti predstavljen na sajmu mobilnosti u Japanu kasnije ovog meseca.
Najnoviji LDK+ se približava formi vozila spremnog za proizvodnju u odnosu na prototip iz 2024. godine. Proporcije su sada više u skladu s konvencionalnim minivanom, navodi Klix.ba.
Prednji deo je sada izraženiji s LED svetlima pune širine integrisanim u zatvorenu masku sa Sharpovim logotipom. Uprkos tome, celokupni dizajn je prilično generički, uprkos dvobojnoj završnoj obradi.
Minivan ima klizna vrata i uspravan zadnji deo, dok tradicionalni retrovizori i ručke na vratima nagoveštavaju da se koncept bliži proizvodnji.
Druga fotografija nudi pogled u unutrašnjost, u koju se ulazi kroz široki otvor bez stubova. Raspored uključuje ravan pod, okretno vozačevo sedište koje može biti usmereno prema nazad i konzolu opremljenu sklopivim stolom.

Zadnja klupa za tri putnika je postavljena dalje unazad žrtvujući prostor za prtljag, ali stvarajući okruženje nalik salonu s ambijentalnim osvetljenjem.

Sharp zamišlja LDK+ kao "produženje dnevne sobe" kada je parkiran. Dok masivnog 65-inčnog ekrana iz originalnog koncepta više nema, ažurirani model je dobio projektor i uvlačivo platno iznad zadnje klupe, pretvarajući kabinu u mobilno kino ili udaljeni radni prostor.
Električni automobil uključuje Sharpovu AIoT platformu, što mu omogućava povezivanje s kućnim uređajima kao što su razni aparati, klima uređaji i mašine za pranje veša. Koristi veštačku inteligenciju za učenje korisničkih navika i preferencija te podržava V2H funkcionalnost, integraciju solarnih panela i stambene sisteme baterija.
Sharp LDK+ deli svoje temelje s konceptom Foxconn Model A, koji je predstavljen prošle godine s visoko modularnom unutrašnjošću i konfigurabilnom spoljašnjošću, a koja se može prilagoditi za profesionalnu i ličnu upotrebu.
Kompanija još nije podelila specifikacije električnog pogonskog sklopa ili baterijskog paketa, koji će verovatno biti prenesen na njegovog Sharp brata.
Foxconnov minivan bi trebalo da stigne na japanske puteve početkom 2027. godine, nakon čega sledi predstavljanje na tržištima ASEAN-a.
Sharp nije potvrdio kada ili gde će njegova verzija biti lansirana, ali se više detalja očekuje na sajmu mobilnosti u Japanu 30. oktobra.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Sharp