home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

O neizvesnoj sudbini Maybacha i pregovorima sa britanskim Aston Martinom o saradnji se poslednjih meseci dosta pisalo, a veliku pažnju je takođe privukla i izjava Dietera Zetschea, prvog čoveka Daimlera, da su, što se Maybacha tiče, sve opcije u igri, uključujući i mogućnost gašenja brenda koji se ponovo pojavio na tržištu 2002. godine.

Poslednja vest kaže da će zvanična odluka o sudbini Maybacha biti donesena do 1. jula. Tada ćemo saznati da li Daimler namerava da krene u razvoj novih modela u saradnji sa Aston Martinom ili će marka biti ugašena.

Prodaja Maybacha jednostavno nije dostigla planirane ciljeve, a ekonomska kriza je samo pogoršala stanje. Primera radi, prošle godine je prodato samo 157 Maybacha...

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto : Autoblog.rs


čitanja : 1401



Komentari

Nemojte da ga ugasite ljudi, ne znate šta radite!! Pa PITBULL neće mesecima posle toga na Blog... :))

Autor Gagiba 13 Jun 2011, 20:20

Ovo je za mene veliko iznenadjenje. Mislio sam da nije prodato ni 100 komada, kad ono 157...:)

Autor toma 13 Jun 2011, 20:59

Zaista ih je malo prodano :(

A na trzistu polovnjaka su i vise nego jeftini.

Mislim da su pogresili sto nisu vise promovisali brend i sto nisu ubacili Coupe i Cabrio verziju.

Tek kada su videli Xanatec Coupe, shvatili su koliko su pogresili jbg.

Cuo sam da je Xanatec vec dobio 50 narudzbi, sto je odlicna cifra za auto koje je predstavljeno pretezno skoro.

Autor Barosso 13 Jun 2011, 21:19

KRAJ ZA RUGOBU!

Autor kk 13 Jun 2011, 21:22

@kk

https://www.youtube.com/watch?v=-k3uX1o9idI&feature=youtube_gdata_player

Autor McLaren 13 Jun 2011, 21:26

dosta su i prodali..ccc

Autor ivan 13 Jun 2011, 22:22

krivca pravog nisu spomenuli..zbog kog gase majbaha..a to je bmw..i ROJLS ROYCE..ccc

Autor ivan 13 Jun 2011, 22:38

Nikad nisam kapirao razliku izmedju S klase i Majbaha... Najveca greska je bila sto toliko lici na najvecu Mercedesovu limuzinu. Dzaba mu svi gedzeti i tehnologija. Ko plati tolike pare hoce da se razlikuje na drumu. Ne govorim to ja, nego brojke. Cinjenice, sto neko rece...
Dakle, originalniji dizajn kao nekad u danima stare slave ili pod katanac (ili kinezima). Simple as that!

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jun 2011, 22:50

@Uros
A,bas u novom ili prethodnom autobildu slika 2 Rols Rojsa u kao nekoj sobi...Kakvo remek delo...

Autor dusan 13 Jun 2011, 23:06

@dusan,
Video... I nista nije potrebno dopisati ispod slike, svi razumeju. Ovo ne ostavlja nikakav utisak nekom ko ne zna sta je Majbah. Ne govorim ovo iz zlobe, jednostavno je tako. Nisu dovoljno iskoristili nekada mocni brend Majbaha, samo su prekopirali i nabudzili svoju najbolju limuzinu. Nije bilo dovoljno. Ne bi voleo da ga ugase...

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jun 2011, 23:13

Ovo zapravo i jeste nabrdžena S klasa. To ne znači da je to loš auto, naprotiv, ali oni koji odvajaju toliki novac za ovakve automobile očekuju krajnju dozu ekskluzivnosti. Znači ili potpuno nova platforma ili...što reče UCS...katanac... :))) A onda PITBULLA neće biti mesecima... ;)))

Autor Gagiba 13 Jun 2011, 23:15

@UCS
To je relano jedina zamerka. Trebao je da bude totalno različit,jedinstven. Prvo su planirali motor sa 24 cilindra za Maybach pa su onda odustali i stavili postojeće. Sa motorizacijom kao i komforom,luksuzom je bez premca,ali nisu ga dovoljno odvojili dizajnerski. I što neko reče,trebali su kupea da izbace. Xenatec sve rasprodao što je napravio.
Što se tiče MM-a,evo šta kažu a videćemo šta će biti. Po meni treba da mu podare jedinstven dizajn i da nastave.

http://www.autoguide.com/auto-news/2010/09/maybach-not-dead-will-get-five-models-including-4-door-coupe-large-convertible.html

Autor PITBULL™ 13 Jun 2011, 23:17

@Uros
Naravno,nista ne treba dopisati...U pravu si.
Ni ja ne govorim nista iz zlobe,ovo je povecana,luksuznija S klasa,a cenaaaaa...Naravno da nece biti prodaje...Bmw je sa Rolsom uradio kako treba,ovo danas je i dalje onaj stari vrhunski Rols,prepoznatljiv i fantastican.

Autor dusan 13 Jun 2011, 23:17

Ta ovaj automobil pouzdano tvrdim da niko od nas nikad neće moti da kupi...tako da tu zlobe nema!! :))
Nego ukazujemo na nešto čega su sigurno i u Dajmleru svesni.
I mislim da Švabe ne treba prerano otpisivati!! Neće Merc tek tako našeg PITBULLA da rastuži.. ;))

Autor Gagiba 13 Jun 2011, 23:22

Samo pogledajte sta radi Bugati sa novom limuzinom. Galibije je tako drugachiji od svih, od snage, eksterijera, enterijera... Majbaha sam par puta video uzivo u BG-u, deluje kao "skalirana" S klasa. Kao da su se izgledom najmanje bavili. Nije to proizvod masovne namene kao Golf npr, gde je cilj pogoditi ukus vecem broju kupaca (milionskom), nego se prodaja radi o stotinama modela. Ne sme biti zabune kada se vidi ovaj auto. Pogledajte samo modele pre rata...Moc! To ovaj nema. Phantom i kad stoji odaje pravu poruku. Tako stamen, velikog grila,znaka, kao odvaljen od stene...Doduse, imao je i kontinuitet posle rata, a Majbah je bio u porazenoj zemlji.
Previshe dragocen brend da bi ga se Mecka odrekla. Ako VW moze da ima Bugati sto Mecka ne bi zadrzala Bugati?

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jun 2011, 23:25

Pardon...Majbah.

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jun 2011, 23:27

Rekao bih da je jedini problem ovog modela što su dizajneri eksterijera inspiracuju našli na kineskim plastičnim igračkama.

Autor Ex Italo fan 13 Jun 2011, 23:28

Ma mnogo košta da razvijaju automobil iz početka a pitanje je koliko su duboko spremni da idu u minus da bi održali brend. Videćemo uskoro uostalom. Folcika je to izgleda taktički odradila sa Bugatijem i Bentlijem...O RR bih bio pristrasan pa ga neću pominjati... ;)

Autor Gagiba 13 Jun 2011, 23:32

@Uros
Hteli su na brzinu da odrade sve,svaka im cast sto ga ovoliko dugo i drze,realno.Takodje sumnjam da ce se Mecka odreci Majbaha,mada ko zna,mozda je veliki teret,mozda ipak mogu sve to da izdrze i odrade nesto novo,drukcije i posebnije.Kako je Vw zadrzao Bentli izgled,ekskluzivnost,kako rade sa Bugatijem,kako Bmw radi sa Rolsom ili Audi sa Lamboom...

Autor dusan 13 Jun 2011, 23:36

@Gagiba
Nemoj se ti brinuti za silu. :)
Nego,smešna mi je jedna stvar. Kako to vi odjednom volite i RR i Mini. :))
Haha,samo zato što ih je BMW kupio. Pa ih sad veličate,verujem da ih ne bi pomenuli u životu. A Mini bi pljuvali 100%. Heh,jadni ste,ne morate da volite sve što BMW kupi. :) Cenim što volite BMW,ali mi se povraća od toga što odjednom veštački volite Mini i RR. I najvažnije od svega,primate se ko da je vaše. Opsutite se,ne identifukujte se sa fabrikama ! Taj trend je ovde doneo nesrećni bolesni toma. Pre toga nigde i nikad u životu to nisam video. Kao ni praćenje prodaje na dnevnom nivou. Pretpostavljam da će da počne da nas izveštava iz sata u sat :)))

Autor PITBULL™ 13 Jun 2011, 23:38

@dusan,
Ma zaboravice ga i sakriti na mestu gde ga niko nece traziti. Tamo gde niko vec dugo ne zalazi...U trofejnu salu Crvene Zvezde, npr... hahahahahah :D
Smorila je tema, previshe se zalazi u odnose BMW-a i Mercedesa. Ko ima veci i tako to...Svako vece isto.

Autor Uros Cuore Sportivo 13 Jun 2011, 23:43

@Uros
Hahaha...Realno,Bmw je bolje odradio posao.To ce reci svako.
Hahahah...Nemoj ima ovde zvezdasa,bice pogodjeni,onaj Tole vrag nam namestio i titulu sampiona Evrope!
Hahaha...Kad sam procitao juce,Tole kad ustane i krevet NAMESTI!Hahahaha :DDD

Autor dusan 13 Jun 2011, 23:53

@pitbull
mozda bi pljuvali RR i Mini, ali ga ne pljujemo. Upravo zato sto je BMW-ov. Zato sto ima u sebi BMW-ov motor. A znamo da je motor srce automobila, i ima tu jos nekih drugih komponenti iz BMW-a koje su dusa automobila. Pa zar su dusa i srce mali razlog da se voli neko?

Autor toma 13 Jun 2011, 23:56

@Dusan
Svako ce ti reci da je Maybach najbolji automobil koji je ikada napravljen. :) Partizan rules, a za Cergare me zabole. :D

Autor McLaren 13 Jun 2011, 23:57

@Pitbull
Bilo bi, ala je ruzan onaj Rols, sta hoce ovi sa onom kutijom Minijem... hahaha

Autor McLaren 14 Jun 2011, 00:01

@McLaren
Da bi bio najbolji,moras biti najbolji u svakom pogledu,prepoznatljiv,jedinstven...Majbah gubi u startu,uvecana i luksuznija S klasa...

Autor dusan 14 Jun 2011, 00:02

opet je troje ljudi - svako. Pardon 160-toro (157+3)...cccc..ccc

Autor toma 14 Jun 2011, 00:03

@toma
Da ste oduvek fanovi ta dva brenda,to bi poštovao ! Ovako mi se se*e od licemerja i uvlačenja u dupe BMW-u,tj veličanje svega što je BMW-ovo,iako nije sam BMW. Dakle,poštujem što volite BMW,ali mi se povraća od identifikovanja i "stranačkoj" pripadnosti da tako kažem. Dakle,cenim što dusan voli RR,Bently Astona itd. On to voli oduvek a ne zato što je BMW-ovo. Dakle voleo bi i da nije BMW-ov. BMW nije promenio stil,to je sve Rolls,ostao prepoznatljiv. Pravi fanovi njih su oni kao dusan,a ne kao ti,Gagiba i ostali koji će ga hvaliti samo zato što je BMW-ov a ovako ga ne bi ni spomenuli niti bi obraćali pažnju. Ako si fan BMW-a,ne može da te fascinira RR zato što nema vozne osobine,to je neka druga priča,totalno suprtona BMW-u. E al vi se uživljavate kao da je vaš,to je tragično i tužno. Ja nisam nešto ljubitelj RR-a i Bentlija,više mi se svidja sad nego ranije,zato što je blesavi čika Bangl odradio svoje. Fantom nije lep,on je impozantan,Ghost je lep,ali je upečatljiviji Fantom,iako je Ghost lepši. Video sam oba uživo. Za Ghosta sam očekivao da je veći,ko S klasa deluje.
Dakle,poštujem kad neko voli BMW,ALFU,Korvetu,nije bitno šta,ali se gadim na naprasno obožavanje jedne marke samo što je pod kapom jedne firme,inače jok. Ja Lambo volim oduvek,to što je Audijev ništa ne menja. Verujem da kad bi BMW kupio Trabanta da bi i to počeli da volite i veličate,patetično. Bljak.

Autor PITBULL™ 14 Jun 2011, 00:11

@McLaren
Pa upravo tako. Mini je komedija od auta,pa Mister Bin ga vozi,sprdaju se sa njim. Ni danas nije ništa bolji što se tiče dizajna. Mogu misliti šta bi pričali za Rollsa. Mogu da mislim kako bi ga toma pljuvao,kako je jednostavan itd itd. E ovako mora da ga hvali,paćenik.
Dakle,cenim dusanovu ljubav prema tim brendovima,a od ovih fake-era mi se povraća.
tomo,Gagiba&co dovoljno je što volite BMW,ne trebate da ližete dupe i da se uvlačite.
ne budite patetični,pričajte o BMW-u,o ovome ne znate niti volite to,izveštačeno sve. Ni Q-rac ne valja kad je veštački a kamoli nešto drugo. :)
Nemojte odjednom fantomski da spoznajete novu ljubav. Prosto vas zamišljam,vas koji pričate o sportskoj vožnji i doživljaju u suštoj suprotnosti tome,Rolsu.
Hahaha,ridiculous !

Autor PITBULL™ 14 Jun 2011, 00:18

@PITBULL™,
Mini komedija od auta?!?!?!? Nikako! KULT! LEGENDA! Nemoj omalovazavati samo zato sto je mali auto...

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Jun 2011, 00:22

#UCS
Ruzan je ko noc. Ono nije ni za zene. :D

Autor McLaren 14 Jun 2011, 00:28

@pitbull
placljivko, pa ko je u ovoj temi pomenuo RR. Ja sam samo rekao da sam mislio da je Majbah prodao manje od 100 komada, a oni me prijatno iznenadili. MINI je osim karakteristicnog dizajna i amblema, sve ostalo BMW. U Minhenu se dizajnira, projektuje, testira,... RR je od Ghost verzije slicno tome. BMW je svoje ljude (Nemce) postavio na svim vodecim direktorskim pozicijama u MINI-ju i RR-u. RR i MINI su mnogo vise BMW, nego sto je recimo Skoda VW. Ovde ne govorim o bukvalnom vlasnistvu i procentima, vec o ucescu u dizajniranju, itd. Jedino je razlika u tome sto su ovi iz Minhena mnogo pametniji od ovih iz Stutgarta po pitanju strategije.
I za kraj, nemoj decko da places, bice Mercedesa CLS i posle zakatancenja Majbaha:))

Autor toma 14 Jun 2011, 00:31

Osim toga bolje je da volim Mini i RR zato sto je sve ispod karoserije BMW, nego da ih patoloski mrzim iz istog razloga.

Autor toma 14 Jun 2011, 00:33

Inače dizajn fantoma je potpisao Marek Đorđević, a ne Bangl

Autor Ex Italo fan 14 Jun 2011, 00:39

Ne znam sta bi vam reako dalje na tu temu... Mini je ime! Jos u kombinaciji sa Kuperom, san nashih oceva a i nekih starijih na ovom blogu. Koga je briga koliki je? Sta, kao A1 voze ozbiljni ljudi, posto je iz Audia? Ma dajjteee ljudi, o cemu pricamo... Mnogo ste neozbiljni i ostrasceni, koga je briga u cijem je koncernu. Ser Alek Isigonis je okrece u grobu zbog takvih kao vi... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Jun 2011, 00:39

@ Uros Cuore Sportivo

Omalovažava minija samo zato što je BMW-ov.

Autor Cvele 14 Jun 2011, 00:41

@Ex
Da ali je Bangl lupio šakom o sto šta ide a šta ne ide. I dao smernice 100%.
@UCS
Bogu fala,nikad mi Mini nije bio san,već Lambo,Ferarri...
A1 može da vozi ozbiljan čovek,što da ne. Pa Audi kao brend je upravo namenjem ozbiljnim ljudima,nije šalabajzerska firma. Fiat 500? Ne mogu da zamislim direktora u njemu,pre kolegu buljaša iz Minija.
Dajte mi pokažite ko vozi Minija a da se ne oblači čudno,sumnjivog sexualnog opredeljenja i sl. :)

Autor PITBULL™ 14 Jun 2011, 00:43

hehehee
Ja zaista cenim sve što BMW radi jer to uglavnom radi na najvišem mogućem nivou. Od kada je preuzeo RR-a odveo je Britance ubedljivo na sam vrh superpremijuma i ostavio ga tamo bez ikakve konkurencije i to je verovatno razlog što se pojedini fanovi MB limenki tako breckaju na temu o gašenju Majbaha razmišljajući "kako ovi moji osim traktora i kamiona ništa drugo ne umeju da sklepaju..." :))
O RR je suvišan svaki komentar a opet pominjani BMW je Miniju kroz kvalitet napravio takav imidž da je sada i o njemu suvišan svaki komentar. I smirite strasti...prodaja sve govori, pomirite se, priznajte sami sebi i lakše ćete spavati. Dakle:
"Samo BMW je autoindustrija, sve su ostalo radionice!!!". ;) Tačka.

Autor Gagiba 14 Jun 2011, 00:46

@PITBULL™,
A1 moze da vozi samo neki sitan direktor npr....Shish roshtilja ili tako nekog lanca brze hrane po NBG-u ako cemo tako...:D Mnogo generalizujesh za jednog penzosa, vlasnika Mecke! Stigle te godine valjda... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Jun 2011, 00:50

Što se mene tiče neka ga ugase. Još odavno su i trebali.

Autor MasterHaosis 14 Jun 2011, 00:51

@Gagiba
Hehe,smešno. :)
Maybach je po svemu bolji auto od RR-a. Nedovoljna distanca od S klase je razlog male prodaje. Pogledaj motorizaciju,komfor,luksuz,prostor. MM je auto za Fantoma.
Nego,čudo ste da offujete,tema je MM a vi ubacujete uljeze. :)))
Dajte precizan komentar,koji se odnosi na temu. Svaki put offujete.

Autor PITBULL™ 14 Jun 2011, 00:52

@UCS
Haha,čak i da je tako. Barem ne bi pomislili da je sumnjivog seksualnog opredeljenja. :))) A1 nije blam voziti,to je razlika. A1 sigurno ne bi bio glavni auto direktoru,ali bi ga možda uzeo sinu,ćerci i ponekad uzeo za švrćkanje po gradu da ne aka A8 :) Hehe,daleko sam ja od penzosa prijatelju,u svakom pogledu,a najviše po stilu vožnje. Penzosi ne voze motore,barem koliko sam ja upućen. :)))

Autor PITBULL™ 14 Jun 2011, 00:55

@McLaren
Haha,osećam da ovo Meca turira dušmane. :))) Hehe,kad bude bilo 5 novih modela,pa šamaranje,plakaće neki ovde. :)
Okačio sam link,spremaju tate nove verzije MM-a.
Opustite se hejteri,videćemo. :))) Preporučujem svi hejterima da prvo kupe nove Najke,pa tek onda nastave da pljuju velikog MM-a :)))

Autor PITBULL™ 14 Jun 2011, 00:58

@PITBULL™,
Ali bi sigurno na osnovu toga povezali da si mator i da imash neke disfunkcije pa ne jurish za suknjama vishe,hahahah... A motor vise kao kriza srednjih godina :D Shalu na stranu, Mini Cooper S i niko do njega, cak ni taj sincic sa nekim S1! Chak i ja sa svojim fiktivnim MiTo-m ne bi smeo da stanem pored. Glupo generalizujesh. Ko su po tebi onda kupci DS3-a? Apstraktni francuzi sa zaketom na glavi i vinom u kaseti za suvozaca? :D

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Jun 2011, 01:03

Ajde onda da ne mašim temu više pa da preračunam šta je auto a šta je limenka obložena kožom:
157 komada na 365 dana dođe oko komad na dva i po dana.
2700 komada cirka na 365 dana, dođe oko osam dnevno. :))
Možda mi RR i ne bi bio gotivan toliko da onaj naš dečkić ne dizajnira gore. To me je načisto kupilo... :)))

Autor Gagiba 14 Jun 2011, 01:04

@Gagiba
bice uskoro 2857 komada, a i vise:)

Autor toma 14 Jun 2011, 01:06

@PITBULL
Reci mi iskreno i konkretno.
Dali je tebi lepši Maybach ili Rolls Royce?

Autor Cvele 14 Jun 2011, 01:11

@toma
Ma bar 3000 pa nek ide život... :))
Nek se s mukom vozikaju oni što ne znaju šta je luksuz i kvalitet kao pomenutih 157 širom sveta... :))))

Autor Gagiba 14 Jun 2011, 01:14

@pitbull
sta kazes Bangl lupio o sto rukom, i rekao: tako ce da bude! Eeee neznalico jedna.
1. Bord direktora donosi odluku kakav ce neki model da bude: da li ce biti blaga evolucija dizajna, ili revolucija, da li ce biti avangardan ili futuristicki, itd. Onda to saopste Banglu ili ko god je na njegovom mestu, i on sa svojim dizajn timom napravi predloge u okviru zadate teme, ili bolje reci on je supervizor nad timom dizajnera koji dizajniraju 5-6 modela, i ima bitnu rec zajedno sa bordom direktora u suzavanju izbora od tih 5-6 modela do konacnog.
2. Sto se tice Bangla, on je sam otisao iz BMW-a, i nije dobio otkaz.
3. Prvi BMW koji ce se pojaviti na trzistu a u cijem stvaranju nije ucestvovao Bangl je novi X5 koji se pojavljuje krajem 2013. Dakle i kad je nastajala zadnja sedmica, i nova petica, X3-jka, jedinica, cak i nova trojka (F30), sef dizajna je bio Christophere Bangl!

Autor toma 14 Jun 2011, 01:15

@toma,
Odakle ti ti podaci za Bangla?
@McLaren,
Da izadjes na ulicu i napravish anketu "Koji je najbolji auto na svetu?" budi siguran da bi odgovor Majbah bio na nivou statisticke greske. Samo malo objektivnosti, nije to strasno... Bilo nekad mozda. RR je kao pobednik, uslovno receno, posle rata nastavio tu tradiciju. Do rata relativni egal izmedju Majbaha, RR-a, Bugatija, Duzenberga, Kadilaka i slicnih...

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Jun 2011, 01:25

@UCS
citao sam tu i tamo. E sad verovatno je postojao neki prelazni period kad je Bangl trebao da ode, gde se Adrian pripremao za mesto sefa dizajna. Sigurno Bangle nije pocetkom februara 2009. saopstio da vise nece da radi, i odmah u februaru prestao da radi. Drugo, ono sto znam je da od trenutka finalnog izbora za dizajn nekog modela, pa do njegovog pojavljivanja na trzistu prodje 3 do 4 godine. Tako da neke stvari nije tesko zakljuciti.
A kao jos jedan indikator je to sto sam procitao da ce novi X5 biti premijera potpuno novog BMW dizajnerskog pravca, kako po pitanju enterijera tako i po pitanju eksterijera. Mada neki insajderi kazu da ce potpuno novi dizajn unutrasnjosti biti pretstavljen sa novom 7-icom, na leto 2015.

Autor toma 14 Jun 2011, 01:37

@toma,
Zanimljive cinjenice... Ja sam vise mislio da je Bangl bio ludi naucnik kome su dali odreshene ruke pa sta bude. Ne mogu ti reci da vidim vezu izmedju npr, prethodne i nove generacije nekih modela kod BMW-a, pod uslovom da kazes da je on ucestvovao i u stvaranju novih modela. Nekako fali ta nit, ta lucidnost i sloboda koju je on za vreme svog "mandata" ispoljavao. Mada, evolucija je chudo.

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Jun 2011, 02:07

@UCS
pazi, neki sefovi dizajna sigurno imaju veci ili manji uticaj, ali bord direktora je taj koji donosi uopstenu odluku u kom pravcu ce se kretati dizajn, a dizajneri onda rade domaci zadatak na zadatu temu. Da li znas da je covek koji je dizajnirao BMW koncept CS, pre toga dizajnirao Daciju Logan.

Autor toma 14 Jun 2011, 02:14

@toma,
Nisam znao, a vlasnik sam iste... :D Mislio sam da ju je dizajnirao isti onaj koji je izmislio kutiju za hleb,haha :D
Vise sam mislio kako ih je Bangl sve kupio svojom prichom. Kao onaj svirach frule, Pan, ako se ne varam. Nekako mi deluje sltkorechivo... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Jun 2011, 02:21

@UCS
pogledaj ovaj video:
https://www.youtube.com/watch?v=nHVUhqhP_YU&feature=youtu.be
to je dokumentarac o nastanku modela 5GT. Tu se doduse nigde ne vidi Bangl, posto je dokumentarac nastao 2010., i mnoge scene su tada "dosnimljene" da ne kazem odglumljene, ali "radnja se desava" 2005. i 2006.
Inace na 2:35 je Nicolas, covek koji je dizajnirao novu jedinicu:)

Autor toma 14 Jun 2011, 02:25

@toma,
Pogledacu sutra na poslu pa ti javljam utiske. A Nicolasa cu da sanjam sto me razocarao onako... :D Poz

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Jun 2011, 02:30

Ipak, phantom uzivo pleni paznjom, sto ljudi ocekuju kada daju toliko para. Odlican je i unutra, ima malo manje mesta nego u M koji impak ima verziju od 6,2m.
E sada njih kao kupuju poslovni ljudi za putovanja, pa sada, ja mislim da ce oni pre da odu avionom, ali aj... Ali ako idete iz recimo SU ka BG onda ok. Samo ipak u M niste prepoznatljivi spolja, a to se ipak jako odrazilo i na prodaju.

Autor NemanjaBB 14 Jun 2011, 02:53

@toma
Pa šta onda znači šef dizajna? On je glavni,on odredjuje pravac,daje smernice itd. Do borda dolaze njegovi plodovi a ne ideje tog istog borda. Oni samo zajednički biraju šta misle da je najbolje.
@Cvele
Fantom ima upečatljiviju pojavu. Ja nisam ko pojedini ovde,slepi fanovi. Ako ti je to bitnije,Fantom. Ako ti je bitnija vožnja,tj komfor Maybach. Očigledno više ima pozera. Dok mi je npr Xenatec kupe lepši Maybach. I ja bi takodje pre uzeo 62 Maybacha pre nego Rolsa i samo bi mu stavio branik od Xenateca. Ne može ništa da se meri sa 62-kom. Da ne pričam ona iživljavanja Landaulet. :)

Autor PITBULL™ 14 Jun 2011, 04:10

samo vas gledam..mislim ove fanove mecke..i smejem se...cccc

Autor ivan 14 Jun 2011, 08:18

jebi ga pit...odose ti dve marke ...SLR..MAJBAH..sa kojima si se toliko hvalio i uzdizao..ali nema veze mozda ih kupe kinezi...

Autor ivan 14 Jun 2011, 08:21

Ali retrovizori sa C klase su pobedili...
http://sportcarnews.com/wp-content/uploads/2011/01/Mercedes_C-klasse_2011_facelift_low_14.jpg

Autor loshmi 14 Jun 2011, 14:16

@PITBULL
Ja ti rekao da mi odgovoriš konkretno a ti odgovaraš politički.

Autor Cvele 14 Jun 2011, 18:20

Jeste on udoban i konforan, ali ne moze niko da kaze da je bolji od phantoma unutra jer se nije vozio u oba....samo pricamo napamet

Autor NemanjaBB 14 Jun 2011, 18:48

Samo jos nesto, sada sam proverio na njihovim sajtovima, razlika u duzini 62 iduzeg Phantoma je 7.5 cm! Tako da sto se tice konfora, ne kotam kako M moze da bude toliko bolji po nekima ovde.
Dalje, sto se tica svih gedzeta i sitnica, pa ljudi, koliko para, toliko muzike. Sve moze da se ubaci u njih. Ubraznje je razlika 0.5 s u korist M ali on ima turbo motor...i 200 konja vise

Autor NemanjaBB 14 Jun 2011, 18:56