
Izvršni direktor Renault-Nissan alijanse Carlos Ghosn je tokom posljednjeg govora pred okupljenim predstavnicima sedme sile u Yokohami saopštio (pre)ambiciozni plan Power 88, pri čemu je izazvao spontano podizanje nemalog broja obrva.
Ukratko, Nissan želi da u idućih šest godina preuzme osam odsto udela na
globalnom tržištu i da poveća profitabilnost za osam odsto. To je ogromnih 2,2 odsto
više u prodaji i 1,9 odsto više u profitabilnosti u odnosu na prošlu godinu.
Od brojki je ipak mnogo zanimljivija strategija kojom Japanci planiraju postići
ovaj cilj, a ona se odnosi na predstavljanje čak 52 nova modela u idućih šest
godina čime bi Nissan trebalo da ima automobile u čak 92 odsto globalnog
segmenta.
To znači da Nissan planira predstavljanje novog automobila svakih šest nedelja,
a kao da ni to nije dovoljno, Japanci su obećali da će do kraja 2016.
predstaviti i 90 novih tehnologija!
U svakom slučaju, biće zanimljivo pratiti Nissanov razvoj iz konzervativne
kompanije koja je branila svoj udeo na tržištu, u kompaniju koja inovacijama povećava
svoj deo tržišnog kolača.
Izvor
: Tportal.hr
Foto : Nissan