home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Od prošle nedelje flota od 20 identičnih električnih Audija A1 e-tron krstari jugom Nemačke, tačnije u Minhenu. To je deo programa kojim kompanija želi da prikupi podatke o navikama vozača elektromobila.

Novi pilot program ima za cilj prikupljanje podatka o vozačkim navikama ali i o električnoj infrastrukturi, kao i o komunikaciji između stanica za punjenje i vozača, a koja se obavlja putem pametnih telefona (smartphone). Program je pokrenula nemačka vlada u okviru većeg programa pod nazivom "Modellregion Elektromobilität München", a u čijem okviru su već postavljene brojne stanice za punjenje elektovozila širom Nemačke. Važno je pomenuti i da stanice za punjenje električnu energiju dobijaju iz obnovljivih izvora, kao što su elektrane na vetar.

Nije teško zaključiti da će korist od ovog programa imati i Audi i nemačka vlada, ali i sami kupci koji će u bliskoj budućnosti masovnije kupovati elektromobile. Naravno, nije Audi jedini koji se priprema na "električnu eru", svi ozbiljniji svetski proizvođači automobila rade na razvoju i testiranju nove flote automobila koji bi uskoro trebalo da zauzmu značajno učešće u ukupnoj prodaji automobila.

Audi A1 e-tron ima elektromotor snage 102KS, postiže maksimalnu brzinu od 130 km/h, uz autonomiju od 250 kilometara do sledećeg punjenja.

Izvor : Automanija.com

Foto : Audi



čitanja : 866



Komentari

Po Minhenu?
Pa kako? Tu su da pokažu onima što samo najavljuju!

Autor Dejan L 31 Okt 2011, 16:16

Pa mozda zato sto je Minhen glavni grad pokrajne u kojoj se nalazi selo iz kojeg poticu!

Autor toma 31 Okt 2011, 16:45

Није можда баш село, пре ће бит варош ал добро, да не улазимо у географију... :))
У сваком случају, влада стоји иза овога, заправо помажу развој овима што каскају. Ако се не варам Мини је пре око три године послао електричну флоту у експлоатацију, нешто по Лондону, нешто по Германији а део и у Америци, ако се не варам Њујорк или ЛА је у питању..

Autor Гагиба 31 Okt 2011, 17:06

Ma bre tržište ne postoji za ovaj automobil. Kome ovo treba?

Autor Logan 31 Okt 2011, 17:51

Mini tj. E-Mini je vidim prso, prognoze prodaje nisu ni blizu interesovanja za istim.

Autor Dejan L 31 Okt 2011, 19:05

E-Mini se i ne prodaje. Kao ni BMW E-serija 1. Nekoliko hiljada komada je dato na koriscenje u svrhe ispitivanja. Prvi serijski elektro-premium auto na svetu bice BMW i3, 2013. I prvi velikoserijski koji je najvecim delom izradjen od ugljenicnih vlakana.
Cujem konkurencija hoce neku ogranicenu seriju od ugljenicnih vlakana posle 2015.?

Autor toma 31 Okt 2011, 19:49

@toma
Mercedes pravi auto a ne igračkicu od ugljeničnih vlakana,to je razlika. :)

Autor PITBULL™ 31 Okt 2011, 22:27

@Dejan L
"Mini tj. E-Mini je vidim prso, prognoze prodaje nisu ni blizu interesovanja za istim."
Е најјачи си!!! :)))))
Још кад би нам објаснио шта су то прогнозе продаје?! ;)))
Остатак ти је @тома објаснио детаљно...

Autor Гагиба 31 Okt 2011, 22:32

@PITULL

čoveče gotivim te ali ti je komentar totalno glup. Ako nemaš šta više da im kažeš nemoj ništa, ali reći za i3 da je igračkica od ugljeničnih vlakana? Od čega će da bude E klasa superlight? znači i to je igračka?

Autor Logan 01 Nov 2011, 09:36

@Logan
E klasa je auto,ono je gradska igračkica. Ne kažem to zbog materijala koji se koriste,već samih kola. Ne mogu ni da se porede ta dva auta,ali kad već toma poredi,onda da mu objasnim. :)
Porediti visoku srednju klasu sa gradskim švrćom,može samo toma... :)))

Autor PITBULL™ 01 Nov 2011, 09:58

@PITBULL

a e-Smart? šta je to i ko ga pravi?

Autor Logan 01 Nov 2011, 10:18