home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Za Autostadt u Volfsburgu je 2011. godina bila više nego uspešna. Broj posetilaca je dostigao rekordnu cifru, a broj isporučenih vozila je drugi po redu u istoriji Autostadt-a. Najznačajniji događaji protekle godine su tradicionalne atrakcije tokom leta i zime, uz deveti po redu Movimentos Festival. ZeitHaus, najposećeniji auto-moto muzej na svetu, proslavio je 125. godišnjicu automobila otvaranjem izložbe “Design ICONS”. Izgradnja novog Porsche Paviljona je pokrenuta u 2011. godini i utemeljila je put uspešnom razvoju Autostadt-a.

125. godišnjica automobila je obeležila posebnu godinu u relativno kratkoj istoriji Autostadt-a. Rekordan broj ljudi je posetio zabavni park na Mitland Kanalu. Kako navodi direktor Autostadt-a Oto Ferdinand Vaks (Otto Ferdinand Wachs):“Autostadt je glavna komunikacijska platforma Volkswagen Grupe i svetska destinacija u pogledu auto-moto iskustva”. U proteklih 12 meseci, 2,27 miliona ljudi je posetilo Autostadt, što čini 2011. rekordnom godinom po broju poseta i prevazilazi rekord postavljen u 2009. (2,21 milion posetilaca). Od kada je zvanično otvoren 2000. godine, Autostadt je privukao skoro 24 miliona posetilaca.

Četiri predstave na vodi u okviru Autostadt “Nordijskog Leta” privuklo je više od 189.000 posetilaca, čime je postavljen novi rekord posećenosti u julu 2011. (368.000), drugi najveći u dosadašnjoj istoriji Autostadt-a. “Alpska zemlja čuda”, zimski doživljaj   sa četiri predstave na ledu i najvećim nefiksiranim toboganom na svetu, zagrejao je srca posetilaca: 330.000 ljudi je posetilo Autostadt tokom Božićnih praznika. “Uprkos kišnom letu i promenljivom vremenu u decembru, naši sezonski događaji su autentično zabavili posetioce. To samo potvrđuje prijemčivost naših atrakcija”, prokomentarisao je Wachs.

Ne samo da je glavne atrakcije u 2011. godini publika sjajno prihvatila, već su tu i novi obrazovni programi predstavljeni prošle godine koji su privukli više od 277.000 učesnika. Programe je odobrilo Ministarstvo obrazovanja Donje Saksonije i Autostadt ekstrakurikularni program učenja nudi 1800 različitih jedinica, počev od radionica za obrazovanje u najmlađem uzrastu, kurseva za srednjoškolce svih godina, i učenja za odrasle. “Otvoreni program” je prvi put ponuđen 2011. godine, kako bi obuhvatio rad, igru i radionice o dizajnu za roditelje i decu kao deo porodičnih ponuda nedeljom, zajedno sa kursevima u ZeitHaus prodavnicama suvenira. Gotovo 10.000 školske dece je učestvovalo u atrakciji koja je trajala nedelju dana tokom druge polovine juna 2011. U tom periodu, dvanaest partnerskih škola je predstavilo svoje rezultate istraživanja iz školske 2011. godine. Autostadt nudi obrazovne programe od 2002. i danas je jedan od vodećih ekstrakurikularnih obrazovnih centara u Donjoj Saksoniji.

Autostadt je najveći distributivni centar novih automobila u 2011. godini. Premašujući cifre iz prethodne godine, 175,893 nova automobila su predata svojim vlasnicima (2010: 165,000). Ovo je drugi najbolji rezultat od kada je postavljen rekord povezan sa nemačkim programom podrške očuvanju životne sredine u 2009. “Sjajni rezultati u 2011. odražavaju snažnu poziciju Volkswagen brenda na nemačkom tržištu, kao i značaj Autostadt-ovog novog programa dostave vozila”, istakao je gospodin Wachs. Gotovo četvrtina vozila brenda Volkswagen registrovanih u Nemačkoj u toku prethodne godine su isporučeni u Autostadt-u. “Posebno nas raduje što imamo priliku da sretnemo kupce iz svih delova Nemačke koji dolaze u Volfsburg”.

Autostadt restorani kojim upravlja Mevenpik (Mövenpick) uslužuju svoje goste vrhunskim regionalnim i sezonskim specijalitetima, od kojih je najveći deo napravljen u skladu sa preporukama o zaštiti životne sredine. Šef restorana Šardone, Danijel Kluge (Daniel kluge) je dobio 13 poena u Gault Millat vodiču kroz restorane – jasan dokaz da se radi o “kuhinji koja prevazilazi svakodnevne obroke”. Koncept održive gastronomije Autostadt restorana koji poslužuju proverenu organsku hranu, naglasak je stavio na kućne specijalitete u 2011: od sveže napravljenog i prirodnog sladoleda do organskih knedli iz fabrike paste na licu mesta. Popularnost restorana u večernjim satima i više od 76,000 sezonskih karata su dalja potvrda stabilnosti i opšte prihvaćenosti Autostadt-a u Volfsburgu i okolini.

Ric-Karlton hotel sa pet zvezdica je takođe objavio uspešnu godinu sa popunjenošću kapaciteta do 84.9 %, što je veoma visoka cifra u svetu vrhunskih međunarodnih hotela. Restoran u hotelu Akva, sa šefom kuhinje Svenom Elverfeldom nastavlja da drži vodeću poziciju i ponovo je dobio tri Michelin zvezdice. U aprilu, Akva je zauzela 25. mesto u “S. Pellegrino 50 najboljih svetskih restorana” – penjući se za 9 mesta više na listi u odnosu na prethodnu godinu.

“Fantastični rezultati u toku prethodne godine su nam velika podrška i time nastavljamo Autstadt-ovu uspešnu priču u 2012. Vrhunski kvalitet i najbolja usluga našim gostima nastavljaju da budu osnova naše strategije, “ naglasio je Otto Ferdinand Wachs. “Uz jubilarni 10. Movimentos Festival, novom stazom za sigurnu vožnju i otvaranjem Porsche Paviljona, prva runda glavnih atrakcija Autostadt-a je dostupna posetiocima već u proleće 2012.”

PR Volkswagen



čitanja : 750



Komentari