
Podsećanja radi, Fiat 500L je svetsku premijeru imao 6. marta na Salonu automobila u Ženevi, a tada je najavljeno da će u paleti motora biti 0.9L dvocilindrični TwinAir benzinac i četvorocilindrični 1.4L benzinac, kao i 1.3 MultiJet dizelaš.
Dvocilindrični TwinAir benzinac sa 85KS se ugrađuje u više Fiatovih modela (500, Panda, Punto), a dobiće ga i kragujevački 500L. Međutim, Fiat 500L će po poslednjim vestima u ponudi imati i jači 0.9L TwinAir turbo motor sa 105KS koji će emitovati 112 grama CO2 po km (podaci o potrošnji tek slede).
Fiat će inače novu Pandu ponuditi i sa TwinAir motorom sa pogonom na TNG i sa 80KS, a motor sa pogonom na TNG će takođe dobiti i 500L, i to od 2013. godine.
Sem već predstavljene verzije sa pet sedišta, Fiat 500L će se kasnije nuditi i u produženoj varijanti za sedam putnika (produženi Fiat 500L bi mogao da nosi naziv 500XL ili 500L Plus), a kasnije stižu i 500X i 500Z.
To znači da će porodica modela sa oznakom 500 obuhvatati modele 500, 500C (uključujući i Abarth verzije), 500L, 500XL, 500X i 500Z.
Ivan Mitić - Autoblog.rs