
Fiat je saopštio da je nedavno prodao 100.000-ti primerak modela 500 na britanskom tržištu.
Za ovaj rezultat su bile potrebne četiri i po godine, a od ukupnog broga, oko 80% je verzija sa 1.2L benzinskim motorom. Model sa novim 0.9L dvocilindričnim TwinAir agregatom (predstavljen 2010.) zauzima 8% prodaje, a oko 48% kupaca se odlučilo za top opremu Lounge.
Što se boja tiče, među Britancima su najpopularnije Bossanova white, Pasodoble red, Volare light blue i Crossover black metalik.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
A zna se koliko su Britanci razmaženi i izbirljivi.
Pored Minija, njihove himne i grba britanskog, ipak kupuju 500L.
I da, kako reče AutoBild: ,,da su svaki Fijat uradili kao model 500, Fijat bi vratio staru slavu''
Dejan L
Fićo je eksentrično glup, poput Minija, pa pošto su englezi poznati kao čudno neobičan narod, valjda tu postoji spona.
Mada cifra od 100 000 komada za 4.5 godine bila bi dobra cifra za Srbiju, ali za Englesku je zanemarljiva.
Vratio se iz Londona pre neki dan... mozda sam video jednog Ficu, doduse Abartha...
Cisto da ne bude zabune, meni se svidja novi Fica, uvek bih ga kupio pre Minija, ali eto. Ne znam gde sakrise tih 99.999!
Pa nisu svi u londonu..a zavisi i koliko si bio u Londonu...a i mali je pa se ne vidi::))
Uglavnom ja volim da FIAT napreduje,dobra je to fabrika ima smisla, ko to ne vidi nemoj da mi odgovara,ne zanima me šta ko misli
# Mange, britanci su gori od Pirocanaca. Ne daju oni pare tek onako. Citao sam pre 3 godine da se 500 farba ferarijevom tehnologijom i da je to model kakav Fiata uzdize u visu klasu
Kijevich
Čim se god farba Fićo, on to i ostaje. A lično sam se uverio da fićo kvalitetom ni milimetar nije pervazišao Grande punta, koji je uzgred budi rečeno udobnost na prednjim sedištima. Fićo nazad i nema sedišta, ima mesto za ceger sa pijaca. Kako ne bi bio udobniji kad je Fićo tačno Fićo, nešto kao Švrćo, verni pratilac - drug Paje Patka :)
E sad vidi kad Fiat zasniva budućnost na paji Patku i Švrći :))
Kad se pogleda da 500 nije "obični mali auto" nego ipak neki šminker koji nije nimalo jeftin, onda je broj od 100 000 komada na UK tržištu sasvim dobar.
Ljudi danas sam probao peugeot 307 HDI break, 2002. Za mog stila (isto 2002, samo moj nije SW nego onaj ružni sa 5 vrata, JTD 115 "konja") pežo je kanta sto posto. Nikada nisam vozio taj auto, ali sam sad vidio da je FIAT za njega mlazni avion: od položaja za volanom, zvuka zatvaranja vrata, sjedala (FIAT-ova su ogromna u odnosu na pežoa), mjenjača.. performanse neću komentarirati pošto ovaj 307 ima 90 KS. Ja sam inače jako kritičan prema talijanskim autima (valjda zato što ih volim), ali neka mi samo neko još jednom kaže da su francuski auti bolji od talijanskih... Nikad nisu ni bili.
E ovako: Ja zivim u Londonu, znaci nisam samo bio, prolazio, vec zivim ovde duze vreme, vec 10ak godina. Da je sreca da smo mi u Srbiji experti za automobile kao Britanci, gde bi nam kraj bio. Sto se tice FIAT-a,
500 se moze videti svuda u Londonu i to non stop. FIAT kao marka nije omiljen ali je to model 500 potpuno ispravio. Sto se tice novog 500L, iskreno drzim mu palceve, jer nisam siguran koliko ce uspeti na ovom trzistu, koje je veoma nemilosrdno.
@ Milan
I ja sam vlasnik 307sw 110KS full verzija (dig klima, panorama, alu felne, pliš-koža, hladjena kaseta...), a vozio sam i Stilo. Ovako: Kod Stila zameram samo izguljene prekidače, lakši je , pa logično i startniji, ali je Stilo nekako niži, pa imaš osećaj da bolje leži u krivini. Kod Peugeota je komfor bolji, kontrolna tabla duplo mekša i finija, sedišta extra profilisana, zvučna izolacija BOLjA.
Ali tu su negde.