
Već 11 godina BMW-ovo postrojenje u Hams Hallu pored Birminghama proizvodi agregate za ovaj bavarski brend. Ta lokacija uskoro će postati rodno mesto BMW-ovog novog trocilindričnog motora koji će pokretati budući plug-in hibrid i8, a lako je moguće da taj novi mali motor postane i osnova koja će pokretati novu BMW-ovu klasu automobila sa prednjim pogonom čiji koncept primerak bi trebalo da vidimo ove jeseni.
Dobru vest za Britance juče je na međunarodnom automobilskom skupu izneo BMW-ov čovek Vince Cable koji se unutar firme brine o finansijama brenda.
1,5 litarski trocilindraš studijama i8 Coupe i Spider obezbeđuje 220KS i 300 Nm obrtnog momenta. Taj maleni turbo uparen sa elektromotorom snage 129 KS ovim futurističkim konceptima osigurava kombinovanu snagu od 349 konja.

Zahvaljujući tome, ovi koncepti do stotke dolaze za manje od pet sekundi i pri tome troše svega 3 l/100 km. Koliko će te brojke biti relevantne za serijske primerke pomenutih automobila teško je reći jer BMW još uvek ćuti o performansama i potrošnji gotovo završenih automobila.
Izvor: Automotoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
Klasican motor je tu samo kao pomicni. Oladite malo, i pokusajte da izbegavate ove visoko industrijalizovane teme.
3 cilindra ..ali 22o..ks..i 300..nj..to moze samo bmw..a ostali nek uce..
samo cekam komentare kad MB najavi trocilidras. a hoce, nemojte da se brinete