
Dosta brže nego što se očekivalo, Fiat je rasprodao svih 3,000 primeraka modela 500 Abarth na američkom tržištu za 2012. godinu.
Prvobitni plan
kompanije je bio 1,000 primeraka, ali kako su svi modeli naručeni do kraja aprila,
italijanski proizvođač je odlučio da ponudi i dodatnih 2,000 vozila.
Svi oni koji sada žele
da naruče 500 Abarth će biti stavljeni na listu čekanja za 2013 model koji će
početi da pristiže u salone na jesen.
Fiat 500 Abarth pokreće
1.4L turbo motor sa 140KS, dok početna cena u Americi iznosi 22,500 dolara.
Autor: Zoran T. –
Autoblog.rs
Slika: Fiat
samo je pitanje vremena kada ce se dogoditi velika transformacija USA auto trzista i pomama za malim kolima!
uz adekvatnu kampanju u Americi se sve moze prodati.
da je Fiat potpisao brending ugovor sa Appleom i nalepio jabuku na nos ovog auta, prodali bi 300.000
Činjenica je da će FIAT tek profitirati na malim automobilima u USA,
mali, šik + J.Lo= prodaja
@MilosVa
naravno da ce biti i 500L Abarth, upravo Mange radi na njemu... :)))
@Nedjo,
ti pricas kao da je ostvaren neki ogroman uspeh, a pricamo o 3,000 prodatih vozila u celoj godini ... ford proda toliko f-series pickupa u jednom danu :)
polako amerikanci shvataju da nije sve u kubikazi i velikom autu.samo sto taj proces sporo traje...
mislim da se u americi prodaje samo verzija sa 160ks.
Da na haubi ima oznaku "Chicco", for children over 14 years, bio bi bestseller u prodavnicama igračaka SAD.
Ovako. 3000 komada za tržište od 300 miliona ljudi je smešno pomena.
Ako ga preimenuju u igračku-šansa je tu!
@m1m
Izgleda ne shvataju.Vidis sta kaze Mile,Ford proda ovoliko F seriesa za jedan dan :D
JLo nije bila u reklami za Abarth-a nego Charlie Sheen...da se ne pripisu zasluge pogresnoj...interesantno kolike su oni paljevine za svaki auto koji si pojavi npr u nekom filmu/reklami jos ako bude u nekoj akcionoj sceni, pomisle da ako ga kupe mogu i oni te stvari da rade(iako zbog njih pise u donjem delu ekrana da voze profesionalci, i da ne pokusavaju to kod kuce :) ) potraznja i prodaja skoci drasticno...tako da Markione plati da 500L bude u nekom filmu i eto plasmana... ;)
P.S. Ovo stvatno nije neka brojka prodalo se u Americi koliko 13-14 miliona vozila godisnje ako se ne varam...
@ mile antena
Ne običan, već Abarth i to 3.000 kom
Koliko košta više od običnog
kosta oko $3,500 vise u poredjenju sa modelom na kojem je zasnovan. postoji i jeftiniji 500 (od $15,500), ali abarth nije zasnovan na njemu vec na modelu od $19,000.
nepravi nikakvu razliku da li je obican 500 ili abarth, 3000 je nevidjeno mal broj u oba slucaja.
pa chevrolet godinje proda 3 puta vise corvette (koji je 4-5 puta skuplji auti), tako da ne vidim sta je toliko impresivno u prodati 3,000 primeraka u jednoj godini auta koji kosta svega $22,500. kao sto rekoh - ford proda vise f-series pickupa u jednom danu (koji je daleko skuplji) nego sto je fiat prodao abartha u celoj godini
@dusan shavtaju samo im treba mnogo vremena
3000 jeste malo, ali je vise od ocekivanog sto govori da se americko trziste polako menja.
mislim da je tuzno sto se proda tolika kolicina fordovih pickupova(kamiona). nisu mi jasni ljudi, koji nisu farmeri, a kupuju te spodobe..
@m1m,
proslo je vise od 100 godina od kada su se auti poceli masovno proizvoditi. od tada americko trziste se nije promenilo niti su americki kupci zeleli male aute. sto bi sada ista bilo drugacije?
a sto se tice pickupa, to ne moze da razume neko ko ih verovatno nikada nije ni video uzivo, sta je toliko specijalno ko njih ne moze da razume neko ko zivi u evropi gde su ulice uske, a drzava nabila ogromne cene registracije i goriva.
@mile antena
na zalost nije se ni tehnologija koju ugradjuju u automobile mnogo promenila za tih 100 godina. mislim da se ipak kupci menjaju, cene goriva u americi nisu kao sto su nekad bile, ranije si za manje od 10$ mogao da sipas do cepa. pa pogledaj da se ipak mali evropski, japanski i korejski automobili solidno prodaju sto ranije nije bio slucaj.
i video sam i vozio jedan takav kamion, doduse ne pickup nego ford expedition(model iz 2006) za koji mogu da kazem da je najgori auto koji sam ikada vozio(a ne vozim neke skupe automobile), volan kao da nije povezan sa tockovima, menjac ne zna u koju ce brzinu pa stalno salta izmedju dve, kad treba da spusti u nizu on nece, na sve strane nesto skripi. auto je tad bio 3 godine star. ne verujem da je bilo koji pickup i malo bolji od ovog kamiona.
cak ne mislim da je ni velicina problem, pa pola evrope vozi q7 koji nije bas mali auto.
e sad mozda ja negde gresim, mozda ima nesto specialno u tim kamionima samo sto jos uvek niko nije rekao sta konkretno.
@ mile antena
Kad vidim cenu osnovnog smarta od 13.000$, a opremljenog 15.000$, prosto se pitam, zašto bi neko pored Fiata 500 pogledao smart-a!
2.8m i 3.5m dužine nije baš isto.
F 500 = smart + 70cm (2 mala sedišta, makar za decu).
Što moj drug kaže vlasnicima Smart-a : ,,Hej, pa zar ne vidiš da ti fali pola auta?''
@m1m,
danasnje cene goriva su i dalje dosta manje nego sto su bile pocetkom 1970ih i krajem 1970ih. i onda su ameri kupovali samo veca vozila, i danas ih kupuju. postoje odredjene dimenzije ispod kojih amer nece da ide, znaci nece da vozi auto manjeg od kompakta. bilo je i onih koji su tvrdili da ce fiesta postati najprodavaniji ford u americi - pa do danasnjeg dana je jedan od najslabije prodavanih. rekao sam od samog starta da fiat 500 se nece prodavati u velikim brojevima u americi. fiat je ciljao 50,000, ja sam rekao da ce biti cudo ako prodaju i pola toga. i ispostavilo se da sam bio u pravu jer su prve godine prodali ispod 20,000. tako je i sa abarthom. prodali su svega 3,000 auta u celoj godini i to je sad dokaz da se nesto menja? pa nash metropolitan (auto slicnih dimenzija) se prodavao u daleko vecim ciframa tokom 1950ih - nisam cuo da je napravio neku revoluciju ili da je naterao amere da menjaju svoju chevy impalu za njega.
auti kao sto je fiat 500 su auti koje 99% gradjana nece da kupi jer ameri gledaju 2 kljucne karakteristike auta - prostor i cena, a fiat se ne izdvaja po nicemu od toga. jer je mal, a opet skuplji nego neki kompakti.
tako da nema nikakve revolucije, nista se nije promenilo niti ce se promeniti. fiat ako krene da nudi amerima kompakt u klasi sa focusom, civic, corollom i slicnima - onda mozda zabelezi uspeh, ali sa 500 nikad nece imati u americi uspeh.
a sto se tice pickupa, vozio sam vecinu i nemam ni najmanje zamerke jer su idealni za sve poslove. mozes ih od ponedeljka do petka voziti na posao, a onda vikendom na kampovanje ili do jezera, unutra su prostrani i komotni, po snegu odlicni, idealni za poslove oko kuce ... sve u jednom se dobiva.
Не може се поредитити мали 500 абарт са великим аутомобилима које американци масовно купују. Наравно да овај ауто неће променити америчке критеријуме за одабир аутомобила. Али је Фиат направио успех са овом моделом јер се аутомобил продао у већем броју него што је то очекивано и драго ми је због тога. Када се узме у обзир да је то мали аутомобил којег американци нерадо купују то је онда добра и успешна бројка.