
U prvom kvartalu 2012. godine, PSA Peugeot Citroën beleži smanjenje emisije CO2 od 2,1 g u odnosu na 2011. godinu, čime je postao evropski lider s prosekom emisija CO2 od 125,5 g/km.

Ovo smanjenje od 2,1 g CO2/km, potvrđuje istrajnost Grupacije u strategiji
brige za okolinu, koja se baziri na tri karakteristike:
- optimizaciji termičkih motora (benzin i dizel) sa primenom
HDi motora opremljenih FAP-om (5,7 miliona vozila do kraja aprila 2012.) i primeni
nove generacije benzinskih motora sa 3 cilindra, koji emituju manje od 100
g/km, namenjenih u 2012. godini novom Peugeotu 208.
- primeni hibridnih tehnologija: generalizaciji mikro hibrida
Stop&Start na gamama Peugeot i Citroën (380.000 vozila do kraja aprila
2012.) i lansiranju hibridnih dizelskih modela (Peugeot 3008 HYbrid4 i 508 RXH
i Citroën DS5 HYbrid4, koji emituju od 95 g do 107 g/km).
- komercijalizaciji električnih vozila (Peugeot Ion i Citroën
C-Zero, lansiranih u Evropi u decembru 2010.)

U 2011. godini, tehnološki napredak Grupacije omogućio je zadržavanje liderstva u brizi za okoliš – evropski lider u 2011. godini u segmentu vozila koja emituju manje od 111 g CO2/km sa tržišnim udelom od 21,1 %. Takve niže vrednosti emisije nastavljaju se u 1. kvartalu 2012., sa tržišnim udelom od 20,9 %.


PSA Peugeot Citroën smešta smanjenje emisije CO2 u središte svoje politike inovacijea, kreirajući vozila koja vode više računa o okolini i prilagođena su svim uslovima korišćenja. Na taj način Grupacija izdvaja važan deo svog budžeta za istraživanje i razvoj za smanjenje emisija CO2.
Izvor: Autosport.hr / PR Peugeot
Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot / Citroen