
Mercedes je početkom meseca najavio da će od oktobra ove godine kupcima ponuditi unapređenu, i to GT verziju modela SLS AMG.
U međuvremenu su objavljene nove zvanične slike, kao i podatak da je SLS AMG GT Coupe stazu Nirburgring prešao za "nešto manje od 7 minuta i 30 sekundi", što je za nešto više od 5 sekundi bolje nego dosadašnji SLS AMG Coupe.


Kao i ranije, SLS AMG GT će dovoljno bogatim kupcima biti na raspolaganju u Coupe i Roadster varijantama, a glavne novosti su vezane za pojačanje V8 motora, modifikaciju AMG Speedshift DCT 7-stepene transmisije (značajno brži odziv kod menjanja brzina) i ogibljenja (AMG ride control system sa dva moda – Sport i Sport Plus), kao i manje estetske izmene.
SLS AMG GT je naime dobio pojačani 6,2 litarski V8 motor koji sada raspolaže sa 435 kW/591KS pri 6800 o/min. i 650 Nm obrtnog momenta pri 4750 o/min., ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 3,7 sekundi, dok su mu do 200 km/h potrebne 11,2 sekunde.
Maksimalna brzina je ograničena na 320 km/h, potrošnja po fabričkim podacima iznosi 13,2 l/100 km, a emisija CO2 je 308 grama po km.
Spoljšanje izmene se svode na zatamnjena prednja i zadnja svetla, crvena kočiona klešta, GT oznake i gloss black detalje, dok je unutrašnjost u crnoj koži i alkanatari (prošiveni crvenim koncem), sa crvenim sigurnosnim pojasevima i gloss black detaljima. Opciono će biti dostupan i AMG designo Exclusive STYLE kožni enterijer.
Što se cena tiče, SLS AMG GT Coupe će u Nemačkoj koštati 204.680 evra, a SLS AMG GT Roadster 213.010 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Odlična boja...
Nije mu ni cena prevelika gledajući druge modele (G, SL, CL) a svakako je dosta ekslkluzivan.
Posebno zanimljivo je to što privlači daleko više pažnje no što SLR je ikada imao i to po dosta manjoj ceni!
Ohoho, pa ovi se ne sale :)
SLS GT kabrio je po mom misljenju najbolji automobil koji izlazi iz hala Daimler AG-a.
Na papiru je jos uvek brzi Audi R8 GT, doduse za samo 0,1s. On je ostvario 7:33 na ovoj stazi, videcemo tacno vreme ovoga, pa onda donosite zakljucke
@acky
Samo ti uporedjuj te plastikanere Nissane sa MERCEDESOM. :) Ovo je ziva legenda, nemoj vise nista da komentarises kad te molim... :)
2.5x skuplji a sporiji od Nissan-a GT-R (7:24) i to 2011 spec sa regularnim gumama. Očekivao sam i više, ipak 6.2L motor, AMG tjuning...
Kao pojava naravno da deluje daleko ekskluzivnije i skuplje od GT-R-a, ali bih očekivao da i performanse budu bolje.
Ustvari, prosto mi ne ide u glavu kako to da je Nissan GT-R toliko superioran po odnosu performanse/cena u odnosu na SVE ostalo? Ili ostali jednostavno deru sa cenama i naplaćuju bedževe (Mercedes, Ferrari, Lambo, itd)?
McLaren,
Pretpostavljam da ga voziš svakodnevno pa znaš da je plastikaner...
Eh Srbijo...
Taj plastikaner ima dužu tradiciju od skoro svih sportskih Mercedesa (sem SL)
@Panco
Ne bas svakog ;)
@McLaren
I GTR je ziva legenda ;)
@Miki
I GTR ima dosta jaku pojavu...Pre par dana GTR iza njega F430,prvo mi u ocima upao GTR,veci je dosta,dobro izgleda...F430 je onoliko manji izgledao kao igrackica pored njega :)
Mada,sto kaze loshmi ne zezaju se ovi iz Merca,ali sa ovom snagom u 2012 goditi trebaju imati bolji rezultat ;)
Pa ispod 7:30 ima Karera GT koja je izasla 2003.godine ;)
PS
Sorry za offtopic ali šta ćeš. :)
Stvarno nisam još čuo osobu koja se žalila na ovaj enterijer i na njegovu plastiku.
http://www.lincah.com/wp-content/uploads/2010/10/2012-Nissan-GT-R-Egoist-Interior-View.jpg
http://madebymarin.com/wp-content/uploads/2011/07/2012-Nissan-GT-R-VVIP-Interior-by-Side-View.jpg
http://autoblogcar.com/wp-content/uploads/2011/02/2012-Nissan-GT-R-Super-Luxury-Coupe-interior-500x333.jpg
Znate za ono, ako nešto ne razumeš (ne voliš u ovom slučaju) to ne znači da je loše, pa makar ga poštuj.