
Ford je učvrstio svoju poziciju druge najprodavanije evropske marke u maju, ali i u periodu od početka godine i za putnička i za komercijalna vozila.
Fordovi rezultati prodaje u mau u Ujedinjenom Kraljevstvu – Fordovom
najvećem evropskom tržištu – porasli su za 11.7% na 30.300 jedinica, a tržišni
udeo povećan je za 0.5% na ukupno 16.1%.
U Rusiji, Fordova prodaja porasla je za 11.1% u maju i 24.5% u ovoj godini sa
rastom u učešću od 0.3% na 4.3% za prvih pet meseci u ovoj godini. Rusija je
bila Fordovo peto najveće tržište po prodaji u maju i periodu od početka godine
uključujući maj.
Fordov tržišni udeo u maju na njegovih 19 tradicionalnih tržišta zapadne
Evurope beleži pad od 0.2% na 8.1% u ukupnoj prodaji od 102.100 jedinica. Od
početka godine, Fordov tržišni udeo je 8.2% u regionu što je za 0.1 odsto manje
u poređenju sa prvih pet meseci 2011.
Na svom ukupnom 51-om tržištu u Evropi, Ford je prodao 130.000 vozila u maju,
9.3% ili 13.500 jedinica manje u odnosu na maj 2011. U prvih pet meseci godine,
Fordova prodaja na ovim tržištima iznosila je ukupno 630.500 vozila, smanjenje
od 7.6% u odnosu na isti period prošle godine.
Izvor: Autosport.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Ford