home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Malo ko bi upotrebio epitet 'ružan' prilikom opisivanja Aston Martina, ali nekako nam se čini da ovaj primerak neće osvojiti previše nagrada za (dobar) dizajn

U želji da se približi svojim fanovima na Facebooku, britanski proizvođač iz Gaydona pružio im je priliku da dizajniraju Aston Martin. Izbor je pao na model DB9, a korisnici najveće društvene mreže na svetu kroz seriju pitanja i anketa imali su priliku da definišu spoljašnji i unutarašnji izgled automobila.

Ekipa u Aston Martinu prikupila je podatke i povodom obeležavanja milionitog Facebook fana predstavila DB9 1M presvučen folijom Aero, sa 20-inčnim dijamantno-srebrnim aluminijumskim točkovima i crveno-crnom kombinacijom kožne unutrašnjosti.

Aston Martin planira da koristi automobil u promotivne svrhe na prezentacijama. Srećno mu bilo.

Izvor: Tportal.hr



čitanja : 963



Komentari

Zato auto dizajniraju - skolovani dizajneri sa diplomom, a ne fanovi ili neko priucen na internetu ili gledajuci youtube snimke/kurseve kako se auto dizajnira... :)

Autor Orlo 28 Jun 2012, 15:35

Meni stvarno nije jasno sta je ovde ruzno? Auto isti kao i svaki drugi, samo se boja razlikuje.
A i tu boju i te linije su dizajnirali u Aston Martinu, u tekstu pise da su fanovi odgovarali na pitanja. To znaci da su fanovi mogli samo da odluce koje ce boje biti i da li ce da budu linije ili kocke ili krugovi. A pretpostavljam da ni boju nisu odabrali jer je plave boje, da bi se slagao sa logom Facebook-a.

Autor Vlada 28 Jun 2012, 17:17

Nisu ga dizajnirali,samo su ga obojali... xD

Autor Nepoznata osoba 28 Jun 2012, 17:39

I nije toliko los.

Autor pr 29 Jun 2012, 01:48