
Malo ko bi upotrebio epitet 'ružan' prilikom opisivanja Aston Martina, ali nekako nam se čini da ovaj primerak neće osvojiti previše nagrada za (dobar) dizajn
U želji da se približi svojim fanovima na Facebooku, britanski proizvođač iz Gaydona pružio im je priliku da dizajniraju Aston Martin. Izbor je pao na model DB9, a korisnici najveće društvene mreže na svetu kroz seriju pitanja i anketa imali su priliku da definišu spoljašnji i unutarašnji izgled automobila.

Ekipa u Aston Martinu prikupila je podatke i povodom obeležavanja milionitog
Facebook fana predstavila DB9 1M presvučen folijom Aero, sa 20-inčnim
dijamantno-srebrnim aluminijumskim točkovima i crveno-crnom kombinacijom kožne unutrašnjosti.
Aston Martin planira da koristi automobil u promotivne svrhe na prezentacijama.
Srećno mu bilo.
Izvor: Tportal.hr
Zato auto dizajniraju - skolovani dizajneri sa diplomom, a ne fanovi ili neko priucen na internetu ili gledajuci youtube snimke/kurseve kako se auto dizajnira... :)
Meni stvarno nije jasno sta je ovde ruzno? Auto isti kao i svaki drugi, samo se boja razlikuje.
A i tu boju i te linije su dizajnirali u Aston Martinu, u tekstu pise da su fanovi odgovarali na pitanja. To znaci da su fanovi mogli samo da odluce koje ce boje biti i da li ce da budu linije ili kocke ili krugovi. A pretpostavljam da ni boju nisu odabrali jer je plave boje, da bi se slagao sa logom Facebook-a.