
Kada se nova generacija Chryslerovog sedana 200 pojavi u prodaji 2014. godine, ovaj automobil će postati prvi u liniji američkog proizvođača vozila koji će imati novi devetostepeni automatski menjač, koji će se kasnije naći i u ostatku linije sa Chrysler, Dodge, Jeep i Ram imenima.
Za 2014. godinu 200 će biti značajno obnovljen sa novim dizajnom, kvalitetnijim enterijerom i ekonomičnijim motorima. Chrysler se nada da će veći broj brzina uspeti da razlikuje njegovog predstavnika u poređenju sa najpopularnijim automobilima u klasi, kao što su Toyota Camry, Nissan Altima i Ford Fusion.
Sa potrošnjom na autoputu od samo šest litara, ovaj automobil će takođe biti i najekonomičniji u klasi zajedno sa Nissan Altimom (ne računajući hibridne verzije konkurenata), ali se navodi da do 2014. godine mnogo toga može da se promeni.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slika: Chrysler
ne samo da dobija 9 speed tranny nego i novi 3.2l pentastar motor koji će moći preći 38 milja na gallon.
nemože pitbul, ZF9 speed tranny je dizajnirana samo za prednju vucu.
ZF8 je za zadnju vucu i već je ugraðen u 300C i RAM truck
Бих УСА
Јесу ли му уградили ту 8 степени ?
Било је приче, не знам јел већ има у њему тај мењач или још увек ништа ?
ZF8 se vec ugradjuje u 300c V6 i Charger. Kao i u RAM V6.
Proizvodnja 2014 Grand Cherokee pocinje u prvom kvartalu 2013. godine i tada dobija ZF8 za pentastar i HEMI, a u otprilike isto vreme pocinje proizvodnja ZF8 + HEMI u Ram 1500.
Боле
Хвала на информацијама.
Занимало ме за Гранд Чироки, пошто су најављивали, а колико знам, још увек није уграђен.
Krajsler se i inače "fantastično" prodaje u Srbiji, tako da je ovo "značajna" vest za sve potencijalne kupce i ljubitelje tog brenda u Srbiji :)
a srbija je inace centar sveta za auto industriju pa se samo vesti sa tom trzista trebaju prenositi; sta se desava u ostatku sveta je beznacajno :)
mile antena
Dobro...
A koliko se "fantastično" taj Chrysler 200 prodaje u "Ameriki", a koliko "van nje"?
Kako je to bilo u 2011. godini?
Da li je barem "svet" uspeo da "prepozna" taj "kvalitet"? Pošto Srbija očito nije ...
Eno, nedavno ispred MB SCG stoji par polovnih vozila za prodaju, sa istaknutim cenama:
- tri mečke S klase, od 32-39 hiljada EUR-a,
- jedna mazda CX-7 19.000 i
- jedan krajsler 200 ( star možda 3-4 godine ), po ceni od "čak" 3.900 ( zna bolje Djenka, bio je sa mnom kada smo gledali - i smejali se ).
Mislim, polovan krajsler 200 koji je jeftiniji od ZMAJ-evog berača za kukuruz?!? Kada bi umesto 9 imao 19 brzina, taj se novi krajsler ovde neće dobro prodavati ...
@Moron,
opet kazem, sta se prodaje u srbiji je potpuno beznacajno za chrysler i generalno proizvodjace vozila. ne zato sto je 200 los auto (sedeo sam u njemu nekoliko puta) vec vazi i za njega ista prica kao i za sve amere - benzinac i to preko 2.0L u evropi ne moze da prodje, posebno ne u srbiji. opet, ne zato sto je los, vec zato sto bi vas ubili na cenama registracije i naravno goriva. to ne znaci da je proizvod los, vec da su "zakoni" na trzistu toliko strogi da taj proizvod nema mesto na njemu
Činjenica je da se nakon fijatovog redizajna krajslerovog modela 200, isti prodaje 3x više, iako većina smatra da je to zbog ,,prestanka'' krize!
Međutim, šta je u stvari Fijat dobio kupovinom Krajslera? Platforme, mnoge Daimler komponente, koje Krajsler još uvek koristi nakon braka Daimler-Chrysler, a najveća dobit se odnosi na mehaniku 4x4 koju poseduju Jeep i RAM vozila, a segment Krosovera i Terenskih vozila doživljava svoje zlatno doba... Direktor Fijata Serđo Markione je na 1. mesto stavio USA tržište, na mesto ispred krajslerove mehanike, platforme i tehnike.