
Ford je u Valensiji u Španiji i zvanično počeo sa proizvodnjom modela C-MAX i Grand C-MAX sa 1,0 litarskim EcoBoost motorom.
U pitanju je trocilindrični benzinac sa turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem, a biće dostupan u verzijama sa 100KS i 125KS.
C-MAX sa ovim motorom po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 5,1 l/100 km i emisiju CO2 od 117 g/km, dok Grand C-MAX troši 5,2 l/100 km i ispušta 119 grama CO2 po km.
Ford je inače nedavno najavio da će se ovaj motor ugrađivati i druge modele, među njima i u novi Mondeo, a dobiće ga i obnovljena Fiesta i manji SUV model EcoSport.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Stavljaće u novi mondeo motor od 1 litra i sa 3 cilindra? U odnosu na to, superb 1,4 TSI kao da ima neku besnu V8 mašinu
@ Moron
:)
Tako je, zamisli krajem osamdesetih Passat B3 je imao 1.6 75KS benzinski motor.
Danas mnogo lakši Logan 1.4 75KS. Stižu i 1.2 Logan i Sandero.
U Oktaviji se već nalazi 1.2TSI , a u Fabiji da ne pominjem.
Eto do juče je 75KS pogonilo onoliki Passat B3, danas kažu ne valja 1.2 60KS u Puntu Klasik, šta sve danas znače performanse (ubrzanja, pa zar je sve u ubrzanju)
A kod nekih obrtni moment manji od 100Nm, žalosno!
Dejan L
Prosto je to. Ljudi smo. Prokleti. Već sutra nam je malo ono za čime smo žudeli danas