home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ford je u Valensiji u Španiji i zvanično počeo sa proizvodnjom modela C-MAX i Grand C-MAX sa 1,0 litarskim EcoBoost motorom.

U pitanju je trocilindrični benzinac sa turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem, a biće dostupan u verzijama sa 100KS i 125KS.

C-MAX sa ovim motorom po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 5,1 l/100 km i emisiju CO2 od 117 g/km, dok Grand C-MAX troši 5,2 l/100 km i ispušta 119 grama CO2 po km.

Ford je inače nedavno najavio da će se ovaj motor ugrađivati i druge modele, među njima i u novi Mondeo, a dobiće ga i obnovljena Fiesta i manji SUV model EcoSport.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 878



Komentari

Stavljaće u novi mondeo motor od 1 litra i sa 3 cilindra? U odnosu na to, superb 1,4 TSI kao da ima neku besnu V8 mašinu

Autor Moron 16 Sep 2012, 21:15

@ Moron
:)
Tako je, zamisli krajem osamdesetih Passat B3 je imao 1.6 75KS benzinski motor.
Danas mnogo lakši Logan 1.4 75KS. Stižu i 1.2 Logan i Sandero.
U Oktaviji se već nalazi 1.2TSI , a u Fabiji da ne pominjem.
Eto do juče je 75KS pogonilo onoliki Passat B3, danas kažu ne valja 1.2 60KS u Puntu Klasik, šta sve danas znače performanse (ubrzanja, pa zar je sve u ubrzanju)
A kod nekih obrtni moment manji od 100Nm, žalosno!

Autor Dejan L 16 Sep 2012, 21:59

Dejan L
Prosto je to. Ljudi smo. Prokleti. Već sutra nam je malo ono za čime smo žudeli danas

Autor Moron 16 Sep 2012, 22:08

@Dejan L
Logan je od Passata B3 laksi samo 56kg, a to je zanemarljiva razlika.

Stavljati 1.0 motor u auto od 4.9m je cista glupost po meni.

Autor STrider 17 Sep 2012, 02:48

ljudi morate shvatiti da auto ne pogoni ni zapremina ni broj cilindara vec obrtni moment i snaga.

Autor vts 17 Sep 2012, 13:09