
Kako piše agencija Beta, ministar finansija i privrede Mlađan Dinkić je na kredit kupio „fijat 500L” i tako postao prvi vlasnik tog vozila proizvedenog u Srbiji.
Dinkić je u saopštenju dostavljenom medijima naveo da je dan pre početka zvanične prodaje novog Fijatovog modela automobila u svetu, kao što je i obećao, potpisao kupoprodajni ugovor.
Vozilo je kupio na kredit sa rokom otplate od pet godina.
„Ovim novim automobilom moja supruga i ja zamenićemo Pežo 206 star 12 godina koji smo do sada vozili. U skladu sa zakonom, ovu imovinsku promenu prijaviću i nadležnoj agenciji”, piše u Dinkićevoj izjavi za medije.
Dodao je da pre nekoliko godina, mnogi u Srbiji nisu verovali da će projekat koji je, kako je istakao, sam pokrenuo sa Fijatom, „zaista uspeti i da će se u proizvodnim halama u Kragujevcu jednog dana proizvoditi automobili vrhunske svetske klase”.
Tada je, kako je istakao, javno obećao da će biti prvi kupac novog modela automobila jer je „od samog starta duboko verovao u uspeh ove velike industrijske investicije koja je od ogromnog značaja za ukupni privredni razvoj Srbije”.
Prema podacima kompanije Fijat automobila Srbije (FAS), čija fabrika u Kragujevcu proizvodi model „fijat 500L”, najjeftinija verzija tog vozila u Srbiji košta 13.490 evra s porezom na dodatu vrednost, a najskuplja 18.690 evra.
FAS je zajedničko preduzeće države Srbije i italijanskog Fijat, a fabrika u Kragujevcu je svečano je otvorena 16. aprila 2012. godine. Država Srbija u FAS-u ima udeo od 33 odsto, a Fijat 67 odsto.
Autor: Beta.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat
Мука ми од овог про*еравања.
Кога фарбаш бре ???
Као фарса са Ђелићем и Југићем.
"Немају" па узимају ово...
Eeeeeextra.. A 'el onog POP-a bez klime? Nada umire poslednja, al' populizam nikad..
Jadan čovek... Prvo je na kredit uzeo stan, a sada i kola. Celi život rmbači i muku tešku muči, a nikada ništa da akumulira...
Lako njemu kad se njegov kredit odplacuje od 2 plate, nego de je mojih 1000 E
"Pežo 206 star 12 godina", baš mi ga je žao. Mukica. Mora da je uzeo osnovni paket...
@ПИТБУЛ™
Kupio bih ja Đelićevog Yuga ;)
Kad je pre dobio kredit?
Kod Agrobanke.
Pravi primer korupcije: kredit ekspresno i profaktura pre zvanične prodaje.
U normalnom svetu prvi primerk ide na aukciju, pa u humanitarne svrhe.
@MC
1000e?
kojih "tvojih" 1000e?
za šta? šta si ti to uradio pa da ti neko pokloni te pare?
svi nešto traže, niko ništa ne radi. Dokle više?
Ne da ga je gosn Mlađo dobio za badava, nego je za to i propisno nagrađen... i to po ko zna koji put u priči Zastava - Fiat.
Za nejga me bas briga, ali da rezimiramo.
Prov su stavili nenormalno visoku cenu na automobil koji se proizvodi u zemlji gde niko i po normalnoj ceni ne moze da ga kupi. Onda jos daju kredite za to da DODATNO namaknu pare.
I da kosta 13500 onaj sa klimom i alu felnama, a ne 15500 i dalje bi retko ko mogao da prisuti ovakvo vozilo, koje je vise modno nego prakticno.
Ovo je bruka za Fiat, posto ce nas svakako jasiti jos par decenija, kao sto su sve od Drugog svetskog rata do danas, zar nisu mogli da isapdnu "face" i da napisu tipa prvih 500 ili 5000 Loungeva u srbiji kostaju 10000 evra, a svi posle pa i ovi jeftiniji idu na kredit od tipa 6 godina bez kamate?
Ipak ljudi to sklapaju za 400 evra, a za te apre moze jos samo u Africi i Kini da se radi.
Toliko oni dobijaju, ali Fiat racuna i doprinose bla bla bla, ako njima nije i to oprosteno??? I jel su oni bese dobili 10000 evra za svakog radnika kog zaposle?
Da, 10.000 € za svakog radnika, a plata u montaži je oko 25-26 hiljada. Inženjeri u pogonu imaju nešto preko 30 hiljada.