
Nakon nedavno predstavljenog Pacemana, Mini će u svoju liniju dodati još tri nova modela u narednih deset godina.

Paceman, coupe verzija modela Countryman, je ukupno sedmi model u Mini liniji, a u skorije vreme u liniju će biti dodati i kompaktni sedan, MPV i mali roadster.

Direktor kompanije Kej Sigler je izjavio da planovi zavise u najvećoj meri od situacija narednih godina na dva najveća svetska tržišta – kinesko i američko – gde bi navedena nova vozila bila i najpopularnija.

Sedan bi bio globalni model, ali bi najveću prodaju trebao da ima na kineskom i indijskom tržištu, koje rastu velikom brzinom.

Novi MPV bi bio kompaktnih linija i dosta sličan sadašnjem Fordu B-Max, dok bi novi roadster trebalo da predstavlja istu klasu kao Mazda MX-5 Miata.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slike: Mini

Šta sve smisliše presipajući iz šupljeg u prazno. Obrni, okreni sve isto, ko Fiat sa fićom. Fiktivni brend Mini, fiktivno vozilo.
Clubman zaista izgleda odbojno. Moj glas ide Paceman-u, Countryman-u i klasicnom modelu.
Mange,
tvoja mržnja prema BMW-u i Miniju prevazilazi i Predragovu prema Fijatu.:)
"Citav zivot mi je trebao da naucim da slikam kao dete"
Picasso
Ovo je za ljude koji ne misle o velicini gepeka, prakticnosti, preprodaji, potrosnji. Voleo bih da sam u situaciji da tako kupujem auto kad bih imao novca.
Dejan
Ono što ja i Predrag mislimo je jako slično. Poenta je u odnosu cena - kvalitet - funkcionalnost. Sve ostalo igra manju ulogu, kao dizajn, koji najčešće opisujem prihvatljiv ili ne i dopadljiv.
Mini ima ocene:
cena 0.0
funkcionalnost 0.0
dizajn 0.0
kvalitet 4.0.
Sve kad sabereš dobiješ da je ponavljao.
@Mange,
Samo cenu, kvalitet i funkcionalnost mozes da stavis na tapet. Diazjn je individualan osecaj a MINI to ima daleko od tvoje nule. Zaboravio si da ocenis osecaj u voznji, jako bitan faktor kod Kupovine MINIja.
Ja nisam imao prilike da ga vozim ali vecinom ga ljudi hvale i povezuju sa kartingom. Cenu placa udobnost...
Uros Cuore Sportivo
Sve što si naveo spada u "funkcionalnost".
I njegova ocena je individualna i teško merljiva, kao i kod dizajna.
Naravno, dizajn sam ja individualno ocenio. Lepo si naveo Pikasa. Mini mi liči na njegova dela, kao ti navede, baš kao dečija igračka. Toliko je negde i funkcionalan.
@UCS
Ako imas kamenje u bubregu kupi Mini, za nedelju dana ces imati pesak. Nisam vozio karting po ulici, niti Mini po stazi, ali verujem da im je udobnost slicna, tako da im je ispravno to poredjenje.
Mini je moderan mali gradski auto. Kvalitetan, prepoznatljiv, dobar na putu.
Negativna strana - cena.
@Bati,
Igrom prilika sam danas i juce vozio karting na Autokomercovoj stazi po prvi put i uveren sam da nije nije takav osecaj u MINIju. Kao sto je malo preuvelicana prica da MINI ide kao karting (poredjenje je verovatno nastalo po polozaju tockova na samim uglovima karoserije na originalu i velicini, da ne kazem manjini, tockova) siguran sam da je i prica o neudobnosti. Mislim ovo je po koncepciji kao i Clio RS, Punto Abarth... Tvrdo je, tako mora. Neko manje neko vise. Ljudi to znaju, nece niko uzeti na prvu loptu...
@NemanjaBB,
mini kvalitetan? neznam kako je u evropi, ali u americi mini vazi za jedan od najgorih automobila po pitanju mehanike i elektronike
@UCS
Voznja u Miniju po BG ulicama ti je kao da sa kartingom izletis van staze, toliko je udoban.
@Uros Cuore Sportivo
mislim da to poredjenje sa kartingom vise vazi za originalni mini
@Mange
mini se najvise prodaje na kartu dizajna i voznih karakteristika. ostalo je u drugom planu. da si nekad seo i vozio mini promenio bi te smesne ocene.
@ Bati
Slažem se, bučan unutra, sedišta tvrda, amortizeri-šta to beše? Mnogo je tvrd i ja sam već 1 napisao da ko ima kamen u bubregu, slobodno kupi Mini.
A onda pogledaš A1, prostraniji, veći prtljažnik, bolja udobnost, zadnja klupa nudi dovoljno mesta za kolena, zvučna izolacija savršena. A1 je auto, Mini je već isfurana priča, tržište se zasitilo Minija, nije više tako IN.
Pogotovo Clubman, skrnavljenje marke, a dolazeći Pejsmen, mnogo para za nepraktičan auto, koji polako više ništa nema minijevsko
Moja sestra vozi Mini Cooper S tri godine. Vozio sam ga po gradu, ali i na Nemačkim autoputevima i mogu samo da kažem da je cena u skladu sa onim sto pruža.
@sony
da li to kažeš samo zbog veličine auta? Onako podešen auto i sa nešto preko 180ks, ne verujem baš da je ženski auto.
хехехе
Свашта овде има да се прочита, чудо једно!! Чему води толика завист?! Само неће имати мирног сна.
Минићи су шмекерица и то ће вазда бити. За оне којима су недоступни ту ће увек бити А1 или неки сличан клон а онима којима су непрактични има комбија, венова и осталих...али нема шмекерице!! јбг,,,,не може и јаре и паре!! ;))
A1 prostraniji... A1 isti ko drugi automobili.... Drugi automobili za tu cenu mnogo prostraniji.
Vidim gore neke brojke o opozivima zbog zamozapanjenja. Ja do sada na internetu video da se samozapalio R8, SLS, Lamborgini i neki Ferarriji, a jos ne videh da se samozapalio neki BMW. Dakle BMW vrsi opozive da im se ne bi desilo ono sto se desilo Audiju i Mercedesu.
I naravno veliki sampioni se najcesce zovu na doping kontrole:)))
Ево за оне који теже тумаче израз шмекерица:
http://www.dodaj.rs/f/3E/FO/36naRCFa/564910101513923274774541.jpg
kako rekoše gornji komentari a ja se pridružujem, Mini je igračka za veliku i bogatu decu i ništa više. Kome je tu bitan kvalitet, kad se dete igračke brzo zasiti i razvali je?
Zenski auto? Kakav klise, cisto zadrto razmisljanje, auto je cisti sminkeraj - unisex proizvod, dobra je pojava i tako treba da se gleda, a kao po obicaju prakticno/upotrebljivo i da izgleda fensi tesko moze u jednom... oni sa 40+ sigurno nisu meta marketinga i ovog proizvoda...