home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fiatov izvršni direktor Sergio Marchionne poručio je novinarima da će ostati na čelu Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) uprkos žestokom sukobu sa Volkswagenovim predsednikom nadzornog odbora Ferdinandom Piecheom i CEO-om kompanije Martinom Winterkornom.

Sukob na relaciji Volkswagen - Fiat tinja već neko vreme, ali tek su u Parizu u potpunosti skinute rukavice.

Kao i svake godine, Salonu u Parizu odnosno Frankfurtu služi kao platforma za okupljanje čelnika automobilskih kompanija, ali da će se ova manifestacija razlikovati od ostalih, moglo je da se nasluti još u julu kada je VW-ov portparol izjavio da Sergio Marchionne nije više kvalifikovan za vođenje udruženja i da bi trebalo da podnese ostavku.

Fiatov prvi čovek se na meti Volkswagenovih direktora našao zbog izjava kojim je Nemce optužio za nelojalnu konkurentnost i preagresivan rat cenama zbog čega ostali proizvođači ne mogu da ostvare profit.

Nemce je naljutilo i to što je Italijan predložio da zatvaranje pogona u Evropi koordinira Evropska unija, a ne same kompanije. Drugim rečima, Marchionne bi radije video neke fabrike zatvorene u Nemačkoj, nego u Francuskoj, Italiji ili Poljskoj.

Marchionne je svoje stavove izrazio kao prvi čovjek Fiata, a ne ACEA-e (European Automotive Manufacturers Association), ali to nije sprečilo Volkswagenovog finansijskog direktora da medijima istakne da 'neće svi proizvođači preživeti aktuelnu krizu bez vladine pomoći'. Hans Dieter Poetsch nije ostavio previše mesta za pogrešnu interpretaciju: 'Posebno su ugroženi proizvođači u južnom delu Evrope koji proizvode male automobile.'

Temperamentni Marchionne odgovorio im je u svom stilu: 'Ne poznajem Piechea i njegove direktore, ali briga me za njihovo mišljenje koje mogu da si zabiju u svoj G5.'

Izvor: Tportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs /  Fiat



čitanja : 1263



Komentari

Ako odelo cini coveka sva moc Markionea je u njegovoj bradi. Koliko casual jedan bogat covek moze vise biti?
P.S. U ovakvoj pat poziciji FIAT-u je izgleda zaista potreban ovakav automobilski Dusko Vujosevic. Ko zna, mozda radnici pristanu da rade za manje para sada. Ili Baloteli priskoci u pomoc...

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Okt 2012, 21:25

Ko polomi onom "drugom" čoveku zadnju desnu nogu? Taman da sada shvati sve prednosti FIAT-a 500 L ...

Autor Moron 02 Okt 2012, 21:27

Hhaha, tek sam sad video nogu. To je prvo upozorenje. Drugo je..pa nema ga.

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Okt 2012, 21:28

Fiat 500 L-ongeta
Pa je li moguće?

Autor Dejan L 02 Okt 2012, 22:13

@Dejan L,
Good one...

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Okt 2012, 22:23

Fiat em puca em su toliko nervozni da to vise ne mogu ni da sakriju. Da nije dolara koje chrysler donosi fiat bi vec bio pred ambisom.
Na kraju ipak ne bih voleo da propadnu, sto veca konkurencija to bolje (mada bi dacia najvise profitirala fiatovim fijaskom, to je ta konkurencija).

Autor Damko 03 Okt 2012, 00:14

Damko
Slažem se sa tvojom konstatacijom, osim sa delom "ne bih voleo da propadnu" ;)

PozZ!

Autor Predrag 03 Okt 2012, 00:26

@Predrag

Ali pazi, jos malo pa ce raznorazna kineska vozila poceti da pristizu, mozda i tata indijska, eventualno neki africki proizvodjac (kamila i slicnih prevoznih sredstava), valja da i mi evropljani imamo neku marku koja im je direktan konkurent. ;)

Autor Damko 03 Okt 2012, 00:28

Damko
hahahahah
U tom slučaju bih se pre odlučio za Tatu :) Nano mi je favorit.

Autor Predrag 03 Okt 2012, 00:30

P.S. A što se tiče konkurencije navedenim potencijalnim "došljacima", Dacia je sasvim dovoljna :))

Autor Predrag 03 Okt 2012, 00:32

@Predrag

Razmisli jos jednom, dvogrba kamila, bolja za neuredjene terene, napredni pogon na hidrogen (ili ide na vodu), manja registracija (ekolosko vozilo), mada 500L ima 2 mesta vise.

Autor Damko 03 Okt 2012, 00:33

Dacia je konkurent Skodi a ne Fijatu!

Autor carobnjak 03 Okt 2012, 02:00

@Damko
najveci konkurent kineskim vozilima je upravo tvoj (pre)cjenjeni VW, raspitaj se malo! :)))

Autor carobnjak 03 Okt 2012, 02:02

"Nažalost", Fiat FauVeu ne može ništa.. Udario gušter na krokodila..

Autor Panchev9 03 Okt 2012, 10:14

carobnjak
Što se tiče konkurencije, paleta modela ti jednostavno kaže da nisi u pravu. Za razliku od Fiata, Škoda ima automobil u D segmentu.

Autor Predrag 03 Okt 2012, 11:27

@Predrag
samo se ti tesi... :)
A imas objasnjenje u drugom clanku gde sam te i pozdravio! :)

Autor carobnjak 03 Okt 2012, 11:42

Kad se naljuti Folcika sad pa otkupi i Fiat. :)))

Autor PITBULL 03 Okt 2012, 11:48

Pre će se cela Eu raspasti nego ugasiti FIAt, ili citroen , renoult, peugeot...Jer niti će Italija niti će francuska to dozvoliti,a ljutnja je upravo zbog toga što VW koristi EU ..

Autor Ilija 03 Okt 2012, 20:58