
Iz Volkswagena je stigla i zvanična potvrda da će njihov najluksuzniji model dobiti naslednika.
Tačnije, Volkswagenov šef za istraživanje i razvoj Dr. Ulrich Hackenberg je na Salonu automobila u Parizu novinarima potvrdio da se radi na nasledniku i da će novi Phaeton opet biti dostupan i na američkom tržištu (gde je prodaja aktuelnog modela prestala još 2006. godine).
Phaeton modelske godine 2015 će zahvaljujući upotrebi aluminijuma biti lakši od sadašnjeg, a u Volkswagenu kao jednog od njegovih konkurenata vide Jaguar XJ.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovaj trenutni je tezak kao tenk. Perfomanse nikakve.
XJ, dakle malo prefinjeniji.. ok :)
Nije im dovoljna dosadasnja skola, moraju opet da lupe glavom o zid. :)
ne svidaju mi se prednje lampe. i nek daju jos jednu sliku sa pozadine da to vidimo
Treba da kosta nesto vise od Pasata i onda ce moci da pije vodu.
Ispod 50 000 da bude 3,0 tdi, inace ce se provesti ko prosli put ( sto im svakako ne gine po mom misljenju ).
Није ми јасан овај Фолцикин потез сем да имају толико кеша па терају да их баш брига за кућевни канибализам. Мада што рече ПИТ уколико га позиционирају испод А8 ценовно, па да мало и ту заграбе пошто за развој аутомобила и онако неће ништа уложити, може бити и какве профитабилности. Мада лично мислим да терају бес зато што беру екстра профит где стигну (сем несрећног Сеата). :)
Gagiba
" пошто за развој аутомобила и онако неће ништа уложити"
A sve zahvaljujuci modularnoj supersonicnoj MQB koren iz 8 platformi. :)))
Pa nego sta nego jeftiniji, i prosli je bio jeftiniji od velike trojke. Recimo primjer da bude: A8 3.0 tdi- 79k, 730d- oko 79900, S 350 cdi oko 85k. A Phaeton- 65k.
problem ovog auta nije cena vec samo ime. skini vw ime i stavi audi i odjednom ce dobivati samo pohvale i imati zadovoljavajucu prodaju
Kontradiktorno je da VolksWagen tj. NARODNI AUTO, ima NENARODNU cenu... kažu...
A što ne bi promenili ime u DAS WAGEN, ionako je VOLKSVAGEN previše ironično
Ako primene recept sa Golf6- Golf7 tesko da ce se prodavati. Mora sve da bude novo ili nista od prodaje!!
Problem prethodnog phaetona bio je sto on nije direktno napao A8 recimo, sseriju 7 ili S klasu, vec je zapeo negde izmedju A6 i A8, uleteo je u neku medjuklasu. Mislim da bi novi model mogao imati isti problem. Ali sta ih briga, moze im se.