
Nakon što je zbog slabe potražnje na evropskom tržištu Fiat obustavio proizvodnju nove Pande u fabrici Giambattista Vico, u mestu Pomigliano d'Arco, severoistočno od Napulja, od 21. septembra do danas, sada je najavljena nova obustava proizvodnje.
Proizvodne trake s kojih silazi nova Panda ponovo
će naime utihnuti u periodu od 29. oktobra do 9. novembra, navodi Automotive News
Europe. Ipak, Pomigliano nije jedini takav slučaj jer je Fiat već zaustavljao
proizvodnju u nekoliko svojih fabrika, zbog istog razloga - pada potražnje za
novim automobilima.
Izvršni direktor Fiata Sergio Marchionne prošlog meseca je izjavio da će
petogodišnji pad evropskog tržišta najverovatnije izazvati višestruko
zatvaranje proizvodnih pogona širom Starog kontinenta. A, da je bio u pravu,
dokaz je i privremena obustava proizvodnje u fabrici grupacije PSA u slovačkoj
Trnavi.
Doduše, Marchionne je istom prilikom izjavio i da neće biti zatvaranja
fabrika u Italiji, uprkos padu potražnje na domaćem tržištu. Hm...
Ovakav ekonomski "zemljotres" svakako nije dobrodošao, posebno ako
uzmemo u obzir klimavu situaciju u Italiji. Fabrika Giambattista Vico
zapošljava oko 6.000 ljudi, a Pomigliano d'Arco ima oko 39 hiljada stanovnika.
Zato nije teško pretpostaviti koliko teškoća za ovaj italijanski region može
izazvati potencijalno otpuštanje radnika što je (mogući) drugi korak nakon
obustave proizvodnje.
Izvor: Autonet.hr
Lep i ne previše skup automobil, pa se slabo prodaje. A ko će tek da kupi naš 500L?
Neće ni početi ozbiljnu proizvodnju.
carobnjak
Naravno ;) Ne znam dokle misle ljudima da serviraju ovakve modele. Ova Pertini igračka na tržištu prolazi onako kako zaslužuje.
@Predrag
ali Panda je bas dobar autic, a nije ni skupa u odnosu na konkurente.
Jos jedino ostaje da se "proguta" izgled...
P.S. u svakom slucaju ozbiljnija (i bogatija!) igrackica nego Citigo!
U Britaniji mnogo vole Pandu, posle Italije, Britanija je najveće tržišta Pande.
Sigurno zato što ne valja, :)))
Ubiše se za Pandom, pa zato obustavljaju proizvodnju.
carobnjak
Polako se obistinjuje i ono što sam rekao da će Classic na kraju da dele za džabe. Popust na 2 godine stari novi Classic ide i do 2250 €.
Mislim da će uskoro većina fabrika ( raznih proizvodjača ) da se "prebaci" na proizvodnju bicikala...
Brine me "budućnost" Fiata 500 L, a i "nas" sa njime
tjah, i ako prodaja 500L bude pola od plana, Fiatu se isplati s uslovima koje ima kod nas. A svaki dan polazi voz,znaci ima potraznje.
Nisam pametan. Nova Panda je po meni najdopadljiviji mali auto danas. Nije ni skupa. Pa kad ona ne moze da se proda...?
Panda je odlican auto, udoban, stedljiv, prostran unutra, mali spolja, odlicna preglednost, lako se parkira... servisiranje je dzabe s obzriom da deli pola mehanike sa prethodnim modelom... nije auto za duga putovanja ili krstarenje autoputom, ali za sve dnevne potrebe, tesko da postoji bolje resenje.