
Autor/izvor: SEEbiz
Nemačka kompanija za proizvodnju automobila Volkswagen, neprikosnovena u Evropi po broju prodatih putničkih vozila, najavljuje lansiranje novog, jeftinijeg, popularnog modela koji bi trebalo da se pojavi u prodaji za dve godine.
Novi model namenjen je kupcima s plićim džepom i to pre svega tržištima zemalja u usponu kao što je Indija, objasnio je Bernd Osterloh, predsednik Radničkog veća VW-a za nemački list Handesblatt.
Grupa eksperata koja radi na novom modelu treba do kraja godine da upravi VW-a predstavi projekat jeftinog vozila.
Nemački proizvođač automobila ima za cilj da do 2018. postane najveća svetska kompanija ovog sektora sa više od deset miliona prodatih vozila godišnje.
"Kako bi postigli taj cilj potrebno je da lansiramo novi model namenjen tržistima rastućih ekonomija koji će koštati između 5.000 do 10.000 evra", ocenio je Osterloh.
"Očigledno je da danas postoji praznina u našoj prodajnoj ponudi. Prisutni smo u luksuznoj klasi sa našim markama Bentley i Porsche, u premiumu sa Audiem, u visokoj i srednjoj klasi sa VW, Seatom, Škodom, ali ne i među automobilima namenjenim širem sloju. Naši modeli su preskupi za pojedina tržišta rastućih ekonomija", tvrdi jedan od potpredsednika kompanije VW.
@carobnjak
Šta ćemo sa ovom izjavom: "u visokoj i srednjoj klasi sa VW, Seatom, Škodom, ali ne i među automobilima namenjenim širem sloju".
Znači nemaju konkurenta za Dačiju. Mogli bi da ga dobiju oživljavanjem Zastave ;)
Ajde da i to dozivimo...
@Predrag
nisi ti to dobro razumeo... :)
(ponovo procitaj drugi pasus, kao i poslednju recenicu!)
Naravno da nece u isti kos kada skoda postaje sve skuplja. Rapid ce valjda kostati od 13000, a logan ne vise od 8000. Prava mera za prosecnog vozaca iz "zemalja u razvoju" bi bio auto sa 5 vrata duzine do 420, sirine do 175, sa gepekom od 450 litara i motorom do 1600 ccm i 100 KS. Do sada je takav auto dovoljno dobar i jeftin jedino napravila dacija. Uostalom 2.5 miliona logana govori dovoljno sve.
@ rasa
Octavia košta 13.600€, dok će Rapid biti oko 11.500€. Fabia Plus je oko 8.200€. Kad dođe nova Octavia, ona ne sme biti mnogo skuplja od aktuelne, a Rapid mora biti jeftiniji od Octavia-e
U novom Autobildu sad pise da ce Rapid ici od 10 hiljada sto je realna cena, kako sam vec i ranije tvrdio...
carobnjak
Mislim da ipak ti nisi razumeo. Trenutno nemaju šta da ponude u Dacia klasi pa prave novi model.
@Predrag
NE! Prave model za Indiju i slicna trzista dok u Evropi ostaje Skoda...
carobnjak
Žao mi je, ali nisi u pravu! Lepo piše da je Škoda srednja klasa i da im treba niskobudžetni model tipa Logana do 10.000 eura. Očajnički pokušavaš da staviš neke stvari tamo gde im nije mesto.
@Predrag
pa ti si neverovatan! Cim je Skoda u pitanju gubis razum...
Da, treba im niskobudzetni model ali za NERAZVIJENA trzista a NE za Evropu! :)))
carobnjak
Mislim da ga ti gubiš razum... Pa Logan se prodaje u celom svetu! A šta ti znači konstatacija "u Evropi ostaje Skoda"? Ostaje i VW i Seat i Audi... Šta sa tim hoćeš da kažeš? Priču sam započeo na osnovu tvog komentara od pre neki dan da je Škoda u klasi sa Dačijom. Na tvoju žalost moram da ti kažem da nije, a to potvrđuje i ova vest. "Dačija klasi" je svakako bliži Fiat (zbog svoje "raskošne" palete modela, sa sve "posebnom ponudom" u D segmentu, mislim tu prosto razvaljuje konkurenciju), ali najbolje mu ipak parira Chevrolet.
Ajmo dobri ljudi, jel moze neko da pomogne Predragu? :)
@Predrag
Skoda ostaje u Evropi kao "dno" prodajne ponude...
carobnjak
To dno dele Dacia, Fiat i Chevrolet. Uskoro će i Lada da ih uzdrma :)
Mislim da tebi treba da pomognu...
@Predrag 05 Okt 2012, 11:29
VW ima citavu plateu takvih modela na juznoamerickom trzistu...
P.S. paletu, pardon...
Dno unutar VW kuce!
Ili mozda mislis da se u recenici "u visokoj i srednjoj klasi sa VW, Seatom, Škodom" ovo "visokoj" odnosi na Skodu?
carobnjak
Ma promašili su, Škoda je suvi luksuz! Biti u VW kući je privilegija, a biti u Fiatovom društvu na bilo koji način je sramota. Rekao sam da je Panda promašaj, isto pričam i za 500 L. Za ovaj drugi će vreme pokazati da li sam u pravu, a na osnovu dosadašnjeg prilično dobrog predviđanja mislim da ni ovaj put neću da pogrešim. 500 je jedini njihov model koji nešto vredi, a to su i oni sami shvatili pa ga štancuju na 500 načina: X, L, XL... tra la la. Bolje bi im bilo da ga ne redizajniraju jer su ga slučajno uboli kao ćorava koka zrno.