
Četvrti mesec zaredom Ford Escape (u ostatku sveta poznatiji kao Kuga) je završio kao najprodavaniji mali SUV/Crossover u Americi.
U septembru je Ford kupcima isporučio 23,148 Escapea, dok prodaja u prvih devet meseci iznosi 200,075 primeraka. I pored nekoliko opoziva za 1.6L EcoBoost motor, novi dizajn se dopada kupcima, kao i izbor ekonomičnih 1.6L i 2.0L EcoBoost motora.
Međutim, odmah iza se nalazi Honda CR-V, čija je prodaja u septembru iznosila 22,268, ali za prvih devet meseci je 213,381.
Već sada je jasno da će Escape i CR-V odlučiti o konačnom pobedniku pošto trećeplasirani Chevrolet Equinox zaostaje poprilično (166,862).
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slika: Ford
Ovaj Ford Escape je pravi "tenk".
Ako je verovati "specifikacijama", verzija 2.5L I-4 FWD može da povuče prikolicu "tešku" čak 1,500 lbs ili 680,39 kg ...
@Moron,
moze on da povuce i 10 puta vecu tezinu. kad americki proizvodjaci vozila objavljuju brojeve vuce, cilj je da pokazu broj tezine tereta koji mozes da vuces svaki dan, a da ti se pri tom vozilo ne raspadne posle godinu dana voznje.
tanner foust je na americkom top gear povukao vagon tezak cini mi se 150 tona sa ford f-350, iako na papiru "maksimalna vuca" tog f-350 je tek nekih 11 tona.
uostalom, escape je mali crossover koji deli platformu sa focusom, nije ni namenjen da ista vuces sa njim
@mile antena, BiH USA i "ostali"
Kako se u "Ameriki" meri porošnja "u gradu" i "ono drugo"?
Znam EU norme ( ono za 19 km/h za "grad" i ostali detalji ), ali, kako "u Ameriki"?
Neverovatno mi da jedan, recimo, Highlander sa V6 3,5 motorom od 270 ks i 4WD sa 5 AT menjačem "u gradu" troši samo oko 14 litara ( 17 milja po galonu )
@Moron,
17 mpg je neki prosek, a ispod toga pise da se moze ocekivati potrosnja izmedju 14-20 mpg.
i to nije nista cudno, ja sa svojom hondom bez problema izvlacim ispod 40 mpg kombinovane voznje, sto je ispod 6 litara. i to se ne trudim da izvucem vec normalno vozim
a na papiru ta honda fit je rated na 27 mpg grad, 33 mpg highway
Mile antena
Nisam to pitao ( mada hvala ), već su me interesovalo konkretni uslovi vožnje pri kojim se u USA meri potrošnja. Sada sam i sam našao ( dole je link ) i zaključio sam da su u USA daleko "blaži kriterijumi" i da je to razlog zašto mi se vaši podaci čine neverovatnim. Jer, dok se u EU potrošnja u gradu meri na 4 km dužine i ne brže od 50 km/h, uz prosečnu brzinu od 19 km/h, kod vas je test "dužina" preko 11 milja, a prosek brzine 21,2 mp/h, pa su vam i rezultati daleko povoljniji. Sa druge strane, test "highway" vam je opet nego u EU.
Drugim rečima, zvanični podaci potrošnje koje ti nama "dajeeš" su neuporedivi sa podacima iz EU ( za šta ti svakako nisi kriv )
http://www.fueleconomy.gov/feg/fe_test_schedules.shtml