
Imajući na umu krizu u Evropi i praktično svakodnevne vesti o privremenim prekidima proizvodnje, smanjenju prodaje, gubicima i otpuštanjima radnika, ne iznenađuje još jedna slična vest, i to iz Peugeota.
Bez obzira na privlačan dizajn i kvalitet, prodaja novog Peugeota 208 nije na nivou koji su očekivali u francuskoj kompaniji kada su počeli sa prodajom ovog modela B segmenta.
Naime, Francuzi su za 2012. godinu planirali prodaju od 175.000 primaraka 208-ice, ali sada očekuju da će prodaja iznositi oko 140.000 komada.
Tako je sada Peugeot prinuđen da od ove nedelje smanji proizvodnju 208-ice, ali i da u decembru ukine jednu od tri smene u svojoj fabrici Poissy i da do kraja 2012. godine otpusti 850 privremeno zaposlenih radnika.
Ovde i podsećanje da se Peugeot 208 u avgustu ove godine popeo na treće mesto po prodaji na evropskom tržištu (u julu je bio peti), odmah iza VW Golfa i Pola.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Znači bio sam u pravu. Isto će da se dogodi i sa 500L. Neka otresu ove suvišne detalje, a to će im omogućiti da smanje cenu.
@Predrag
ma ti si uvek bio u pravu! :)
A koji detalji su suvisni, osim na svetlima?
Govorio glupi Dejan L (ja) da će PSA sam sebe da zakopa cenama.
Mislim da je 11.000 za trovratni 208 mnogo, jer Megan Generation ima za 11.600€, i30 i Ceed isto
carobnjak
Sva svetla su nakaradna, ovi šiljci na prednjem braniku su besmisleni, nije mi jasan ram (staklo) zadnjih vrata, prednji branik bi mogao da ima funkciju branika, a ne samo da se kaže da postoji (previše je "plitak" i na udaru su hauba, farovi, hladnjaci...). Trovratna verzija ima onu bespotrebnu niklovanu lajsnu ispod bočnih stakala. itd.