
Kako piše Tanjug, Železnice Srbije počele su i za Nemačku da transportuju novi model Fijata "500L", koji se proizvodi u Kragujevcu.
Prvi voz sa 17 vagona i 221 automobila za izvoz krenuo je u septembru iz Kragujevca ka Etzin Mosolfu u Nemačkoj.
Pored vozova za Bar zbog izvoza na italijansko tržište, jednom nedeljno idu vozovi i za Nemačku i dalje ka drugim evropskim zemljama, prenosi list železnice "Pruga".
Planirana su i dva voza za dopremanje delova za automobile iz Šida za Kragujevac.
U idućoj godini srpske železnice bi trebalo da prevezu više od 160.000 Fijata "500L" namenjenih izvozu, a stvarna realizacija će zavisiti od Fijat automobila Srbije (FAS).
U Železnicama Srbije kažu da za sada železnički transport tog automobila ide bolje nego što se očekivalo i da su vozovi učestaliji nego što je bilo predvidjeno.
Srpske železnice su, kako je navedeno, potpuno spremne da zadovolje sve potrebe i zahteve FAS - a za prevoz automobila.
Izvor: Tanjug.rs / B92.net
sto? Kad Crnogorci kazu kako ovo za njihovu zeleznicu puno znaci, ne znam sto nebi za nasu. Uostalom zeleznica nam je katastrofa a ovde se radi o velikom broju vozova. Inace blizu sam pruge u Kg pa vidim razliku.
Železnice Srbije su objavile gubitak od 4.000.000.000 dinara, što mu dođe cirka 105.263.158€
Kažu železnica NEMA POSLA, jer privreda ne proizvodi ništa. E sad ovako: Kolubara je nekad železnicom transportovala ugalj za Obrenovac i TE ,,Kolubara'' Veliki Crljeni, a danas transport uglja izvode Palmini kamioni... Za njih ima posla?????
Samo me čudi kako nije dobio na tenderu da vozi 500L za Italiju privatnim kamionima