home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toyota je još jednom proglašena za najvredniji automobilski brend na nedavno objavljenoj listi Najboljih globalnih brendova za 2012. sastavljenoj od strane agencije Interbrand. Ovogodišnji izveštaj pokazuje da je vrednost Toyota brenda za 9% veća, što joj osigurava mesto među 10 najboljih brendova u svim granama industrije.

Prema Interbrand-u, Toyotin uspeh je u velikoj meri zasluga lojalnosti kupaca, impresivnog asortimana ekoloških proizvoda (1) kao što je Toyota Prius i veće atraktivnosti vozila, što privlači mlađe kupce.

U junu ove godine, Toyota je drugu godinu za redom proglašena za Najbolji globalni ekološki brend. Interbrand naglašava Toyotinu rešenost da pitanje ekološke održivosti postavi kao najveći prioritet i ključan deo uspešnog razvoja kompanije.

Kada sastavlja izveštaj Najboljih globalnih brendova, Interbrand uzima u obzir tekuće investicije i upravljanje brendom. Metodologija izveštaja takođe obuhvata različite načine na koje se brend povezuje sa organizacijom i doprinosi njenoj vrednosti.

(1) Toyotin evropski asortiman potpuno hibridnih vozila uključuje: Toyota Yaris Hybrid, Toyota Auris Hybrid, Toyota Prius, Toyota Prius+ i Toyota Prius Plug-in Hybrid.

PR Toyota Srbija



čitanja : 613



Komentari