Ford je uvek vukao na Engleze i uvek sam okretao glavu od njega.
Prikazani model je kao pile u gaćama.
Lepa svota ostaje u dzepu. :))))
Cak je mozda i lepsi Mondeo napred, lepsi far ima u svakom sl.
Na Astonu jedino ne volim farove, ni na šta ne liče.
A Mondeo mi se 1. put sviđa više od Passat-a
Najbolja stvar je ta sto ce Aston sada morati da poradi na obnovi imidza kod spoljasnjeg dizajna. Jeste da je tradicija u pitanju i engleska uzdrzanost ali ovaj Mondeo u sustini kvari posao Astonu.
Odlicni su. Jedino mi se kod Forda ne dopada enterijer,pomalo deluje zastarelo,i onaj ogromni Sony logo.
Ma nema razlike... ;)
Rapid je za mene ultimativna limuzina/coupe sa cetvoro vrata i da imam novaca ne bih ni sekund razmisljao. Mondeo je izgledom stvarno dobar, od prosle verzije ga gotivim, ali ni onaj pre njega mi nije los... a sto se tice enterijera Ford izgleda ne ume da napravi funkcionalan i ergonomski enterijer, isto tako je i sa Focusom i sa Fiestom - to je milion dugmica, haotican raspored a broj istih na volanu... za zlatnu sargarepu... ;)
оно јес да личе много ... ал овде није у питању разлика у класи већ разлика у раси, тако да сама сличност не оставља баш неки утисак
@ Orlo
Focus 4.4m i nema mesta na zadnjoj klupi. A fabija 4.0m ima. Fiesta ima isto problem sa prostorom na zadnjoj klupi 3.96m što je razumljivo. Mondeo ima prostora u kabiji kao Octavia.
Rapid, sve što je potrebno
Odvratni i jedan i drugi. Od Forda se boljem nisam ni nadao, a prema svojoj ulozi koju ima u Evropi, bolje bi bilo da su kopirali neki traktror, ako ništa Lamborginijev.
Od svih Renaulta najviše mrzim Fluensa jer u izgledu ima nešto Fordovsko.....
Dobar Mondeo. Po mom misljenju izgleda ekstra.
@Dejan L
Ne znam u kojem si fokusu sedeo. Pre nekog vremena sam se vozio u Fokusu prve generacije i nisam primetio da je toliko tesan. A sto se Fabie tice,tacno je da ima mesta pozadi ali je sedalni deo bas kratak(moj utisak )
Jel stvarno mislite da postoje ljudi koji se dvoume izmedju Forda i Astona.Pa ako cemo tako Ford je komforniji ima veci prtljaznik,manju potrosnju i ostale SAT-kvalitete.Meni je Aston olicenje savrsenstva,jedino me nervira stagnacija po pitanju dizajna,nije mi jasno zasto nije nastavljeno pravcem kojim se kretao One-77,koji je po mom misljenju uz f12 Berlinetu najlepsi automobil danasnjice.
Dobar je novi Mondeo skroz.
Pre neko vece sam video novog Astona belog u Beogradu. Fantazija.. Iskreno, nisam ni proverevao koji je model, videcu posle.
Ima isecene farove pozadi kroz sredinu...ma :))
@ Bagzi
U najnovijem, koji je veći od prvog Fokusa , a nažalost mnogo manje komforan.
Probaj sedi u oba, pa vidi
@Dejan L
Da u pravu si novi Focus stvarno nema mesta, mislim ima ali je sve to veliki kompromis, a najmanje mi se svidja to sto je skucen prostor za suvozaca. Skoda je od VW preuzela odlicnu organizaciju prostora, tako da i Superb i Octavia imaju dosta mesta, a i za Rapid ne sumnjam da ce pratiti tu filozofiju... mada ja sam veci pobornik vecih limuzina - D-segment.
@ Orlo
Samo pogledaj Fokus bočno, koliko lima ima od zadnjih vrata do štopova. Pojeo ga gepek, nepotrebno veliki gepek zbog čega trpi enterijer!
Focus je duži od Golfa 6 za 24cm, a nema mesta na zadnjoj klupi! Džaba ste krečili (povećavali dimenzije Fokusu)
Uvjek se pitam zasto je VW lobi jos uvjek jak na ovim prostorima, i ne vide dalje od nosa.
U svakom slučaju veća korist Fordu nego Astonu!
Ne bih se složio da enterijer Mondea ima nekih mana, čak šta više izgleda (mi) bolje nego ikada, no sve je to više puta pomenuta, stvar ukusa :)
Tržište će reći svoje...
Enterijeri u Astonima su toliko JADNI, da je Ford sampion u poredjenju. Aston ima najstarije navigacije, najprostije enterijere(a preteske, kao s o je ceo automobil pretezak i kompenzuje ogromnim motorcinama), i generalno ceo je "sklopljen" a sada kada je slican dizajn dostupan cak i u Mondeu, stvarno bi mogli da se pozabave pravljenjem pravog automobila, kao sto to onaj jadan lotus bez centa radi iz godine u godinu.
"a sada kada je slican dizajn dostupan cak i u Mondeu, stvarno bi mogli da se pozabave pravljenjem pravog automobila"
@ Fordovac
Imas replike Murciélaga za 20K evra...da li to znaci da Lambo ima los dizajin jer neko moze da ga "sklepa" za male pare?! Ako je Aston zaostao sa dizajinom, sta onda reci za Porse? Shvati da su to "institucije" autoindustrije i da ce uvek imati vanvremenski dizajin.
Ta tvoja institucija je 90ih pravila odvratne modele koji su delili sve sem znaka sa Rols Rojsom, a da ne psominjem one grozne kupee sa tri fara jedan do drugog itd...
Svako zna da Su Porsche, Lotus i Ferari uvek bili automobili u kojima se moze uzivati, dok su Bugattiji, Aston MArtini, Jaguari i slicni brendovi koji menjaju ruke u zadnjih dvadeset godina poptuno zastranili.
P.S. Niko nece pomisliti da je Mondeo Aston Martin, ali paralelno sa tim niko nece naci enteriejr rols rojsa u Fiesti. Ali ce naci enterijer kvaliteta Fieste u Aton Martinu. Jednostavno nisu dovoljno usavrseni ti njihov anatai ukrajanja enterijera, a onaj glupi menjac kao na Fiatu sa tri dugmeta da ne pominjem...
http://world-carwallpapers.blogspot.com/2011/10/aston-martin-dbs-interior.html
Da ne videh znak, pomislio bih da je Fiesta.
Kad smo vec kod Ferarija, tesko da sam u skorije vreme video nesto ruznije od FF-a.
@Fordovac
Cekaj to si sve zakljucio kada si sedeo u nekom novom Aston Martinu ili se pak vozio da bi ti zasmetala navigacija (Volvoov sistem za tvoju informaciju) i nizak kvalitet enterijera?
Vozio se, bucan je nenormalno neudoban, trosi kao zmaj, enterijer JE ODVRATAN, to je bio neka od ovih varijacija DB9. Ne moze da izlgeda kao Windows 95 u automobilu koji toliko kosta bre! A jel znas da mislim da se radio ne prikazuje na navigaciji tj. na tom ekranu?