
Prvi čovek Fiata, Sergio Marchionne, već neko vreme otvoreno poziva ostale proizvođače na partnerski odnos i ne planira da odustane uprkos tome što su ga GM, Opelov vlasnik, i PSA grupa (Peugeot-Citroen) već nekoliko puta odbili.
Marchionneova tvrdoglavost i upornost verovatno će se na kraju isplatiti, jer oba proizvođača trenutno muku muče sa prodajom.
U GM-u se praktično i ne sećaju kada je Opel poslednji put bio profitabilan, dok PSA grupa, u saradnji s francuskom vladom koja daje garancije, prolazi kroz restrukturiranje kome je cilj zatvaranje pojedinih fabrika i otpuštanje radnika u cilju smanjivanja troškova.
Međusobnom razmenom deonica ove tri kompanije bi stvorile osnovu za rezanje troškova kroz deljenje platformi, tehnologija i materijala, a nova megagrupacija sa učešćem na evropskom tržištu od 25 odsto prestigla bi čak i moćnu VW grupu (24,8 odsto), čije je šefove Marchionne već nekoliko puta optužio za prljavu igru.
Predstavnici GM-a i PSA-e nisu želeli da komentarišu ova medijska nagađanja, ali kao i puno puta do sada, moglo bi se pokazati da gde ima dima, ima i vatre.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat
Ovaj je bas zagoreo kada hoce u trojku da udje pod bilo kojim uslovima, iako se po ranijim izjavama pokazuje zube i neda se predati... ;)
Citao sam vest da su se Renault, Ford i deonicari VW-a pobunili sto ce Francuska Vlada dati novac PSA jer tako nece biti u jednakom polozaju... a posle GM ne valja... :)
Ne znam kako ovaj covek uopste i vidi Vw kao protivnika?
Vw je firma za Fiat.Ali Firma.Mislim na brend Vw,ne grupacija...Kao grupacija od Vw nema mocnijih...Gledajuci brendove koje oni drze i samo im je Seat brend koji redovno gubi i tu je Bugati,ali Bugati prave da bi pokazali kako su ustvari mocni :D
Dikh tu kava
Da jednog, jer je vlasnik svega VW. To je isto kao da je Fiat kupio Zastavu i da je ona nastavila da postoji. Fiat je vlasnik, a Zastavini modeli se proizvode na osnovu njegovih modela. E da je tako... Nešto kao odnos Reno-Dačija ;)
dusan
Mislim da bugati odavno donosi profit, mozda su gubili sa svakog primerka prve dve godine, ali cisto sumnjam da gube i dalje. Isti auto farbuckaju u razlicite boje, malo nesto promene i dignu cenu 700.000 evra. Sad je edicija veyrona koliko hoces, cesto kostaju blizu 2.000.000 evra tako da mislim da i u bugatiju ubiru profit. Jedino sto je seat tu oko nule, nikako da im krene.
Tesko da ce iko prestici VW,mozda jedino Kia-Hyundai grupacija za 10ak godina.Koliko mi se cini aktuelni Bugatti se pravi u Francuskoj,gde je i sediste kompanije.
Damko,negde sam procitao da po svakom Vejronu gube po nekoliko miliona,cini mi se oko 5 ako se dobro secam.valjda jos nisu ispeglali prodajom ulaganja u njegov razvoj i proizvodnju
Dzaba vam (zd)druzenje. Bicete ugazeni kao i sam VW jednog dana. Vladace Hjundai i Kija
A kinezi? Za deset godina polovina svih novih kola ce biti made in prc!
Što ste svi navijački obojeni i niste objektivni..sve ovo je biznis nma veze sa vašim pristrasnim željama...
Ok VW je grupacija ,ali nije toliko kvalitetnija od drugih..nije audi kvalitetniji od BMW-a i mercedesa, a škoda je škoda ništa posebno kao i sam VW, Audi ok , seat je opušak ,porsche je ok...Ništa to ne odudara od Fiata puno, niti od Peugeota...FIAT grupacija je isto moćna grupacija ,sada ubira profit u Americi i to je biznis nema tu neke priče tamo ovamo...Naravno vizionar zna on da se bliže Korejanci i Kinezi zato poziva ove u ujedinjenje zašto da ne ..to je budućnost...sve je to biznis..a u sastavu Fiata je jedna marka koju volim: Maserati..a bugati je po mnogima neupotrebljiva mašina , to jes tvar preseravanja i glupiranja, kome to treba,objektivno bolesnim kolekcionarima:) sve ostale