home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prvi čovek Fiata, Sergio Marchionne, već neko vreme otvoreno poziva ostale proizvođače na partnerski odnos i ne planira da odustane uprkos tome što su ga GM, Opelov vlasnik, i PSA grupa (Peugeot-Citroen) već nekoliko puta odbili.

Marchionneova tvrdoglavost i upornost verovatno će se na kraju isplatiti, jer oba proizvođača trenutno muku muče sa prodajom.

U GM-u se praktično i ne sećaju kada je Opel poslednji put bio profitabilan, dok PSA grupa, u saradnji s francuskom vladom koja daje garancije, prolazi kroz restrukturiranje kome je cilj zatvaranje pojedinih fabrika i otpuštanje radnika u cilju smanjivanja troškova.

Međusobnom razmenom deonica ove tri kompanije bi stvorile osnovu za rezanje troškova kroz deljenje platformi, tehnologija i materijala, a nova megagrupacija sa učešćem na evropskom tržištu od 25 odsto prestigla bi čak i moćnu VW grupu (24,8 odsto), čije je šefove Marchionne već nekoliko puta optužio za prljavu igru.

Predstavnici GM-a i PSA-e nisu želeli da komentarišu ova medijska nagađanja, ali kao i puno puta do sada, moglo bi se pokazati da gde ima dima, ima i vatre.

Izvor: Tportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat



čitanja : 1702



Komentari

hhahaha tri mukice protiv jednog hahahah

Autor Predrag 31 Okt 2012, 13:25

Predrag

Jednog?

Autor Dikh tu kava 31 Okt 2012, 13:35

Ovaj je bas zagoreo kada hoce u trojku da udje pod bilo kojim uslovima, iako se po ranijim izjavama pokazuje zube i neda se predati... ;)
Citao sam vest da su se Renault, Ford i deonicari VW-a pobunili sto ce Francuska Vlada dati novac PSA jer tako nece biti u jednakom polozaju... a posle GM ne valja... :)

Autor Orlo 31 Okt 2012, 13:35

Ne znam kako ovaj covek uopste i vidi Vw kao protivnika?
Vw je firma za Fiat.Ali Firma.Mislim na brend Vw,ne grupacija...Kao grupacija od Vw nema mocnijih...Gledajuci brendove koje oni drze i samo im je Seat brend koji redovno gubi i tu je Bugati,ali Bugati prave da bi pokazali kako su ustvari mocni :D

Autor dusan 31 Okt 2012, 13:40

Dikh tu kava
Da jednog, jer je vlasnik svega VW. To je isto kao da je Fiat kupio Zastavu i da je ona nastavila da postoji. Fiat je vlasnik, a Zastavini modeli se proizvode na osnovu njegovih modela. E da je tako... Nešto kao odnos Reno-Dačija ;)

Autor Predrag 31 Okt 2012, 13:48

dusan

Mislim da bugati odavno donosi profit, mozda su gubili sa svakog primerka prve dve godine, ali cisto sumnjam da gube i dalje. Isti auto farbuckaju u razlicite boje, malo nesto promene i dignu cenu 700.000 evra. Sad je edicija veyrona koliko hoces, cesto kostaju blizu 2.000.000 evra tako da mislim da i u bugatiju ubiru profit. Jedino sto je seat tu oko nule, nikako da im krene.

Autor Damko 31 Okt 2012, 15:42

Tesko da ce iko prestici VW,mozda jedino Kia-Hyundai grupacija za 10ak godina.Koliko mi se cini aktuelni Bugatti se pravi u Francuskoj,gde je i sediste kompanije.

Autor englez 31 Okt 2012, 16:24

Damko,negde sam procitao da po svakom Vejronu gube po nekoliko miliona,cini mi se oko 5 ako se dobro secam.valjda jos nisu ispeglali prodajom ulaganja u njegov razvoj i proizvodnju

Autor Dalibor 31 Okt 2012, 17:07

Dzaba vam (zd)druzenje. Bicete ugazeni kao i sam VW jednog dana. Vladace Hjundai i Kija

Autor Koreja 31 Okt 2012, 17:32

A kinezi? Za deset godina polovina svih novih kola ce biti made in prc!

Autor rasa 31 Okt 2012, 19:07

Što ste svi navijački obojeni i niste objektivni..sve ovo je biznis nma veze sa vašim pristrasnim željama...
Ok VW je grupacija ,ali nije toliko kvalitetnija od drugih..nije audi kvalitetniji od BMW-a i mercedesa, a škoda je škoda ništa posebno kao i sam VW, Audi ok , seat je opušak ,porsche je ok...Ništa to ne odudara od Fiata puno, niti od Peugeota...FIAT grupacija je isto moćna grupacija ,sada ubira profit u Americi i to je biznis nema tu neke priče tamo ovamo...Naravno vizionar zna on da se bliže Korejanci i Kinezi zato poziva ove u ujedinjenje zašto da ne ..to je budućnost...sve je to biznis..a u sastavu Fiata je jedna marka koju volim: Maserati..a bugati je po mnogima neupotrebljiva mašina , to jes tvar preseravanja i glupiranja, kome to treba,objektivno bolesnim kolekcionarima:) sve ostale

Autor Ilija 31 Okt 2012, 20:09