
Tenderska komisija je odbacila ponudu za kupovinu Fabrike automobila Priboj (FAP) u restrukturiranju koju je dostavi konzorcijum firmi Finkom kapital - Tim konstrakšn investmenst, saopštila je danas Agencija za privatizaciju.
Ponuđač je, kako je navedeno, dostavio izmene i dopune nacrta kupoprodajnog ugovora koje nisu prihatljive „jer značajno menjaju strukturu transakcije i međusobna prava i obaveze ugovornih strana”.
Prvobitna ponuda litvansko-britanskog koznorcija bila je cena od 300.000 evra za 86,49 odsto kapitala FAP-a i investicioni program od 10 miliona evra u periodu od pet godina.
Treći tender za prodaju FAP-a objavljen je u januaru 2012. godine. Fabrika ima 1.123 zaposlena.
Autor: Beta.rs
Foto : arhiva Autoblog.rs / Sajam.rs
Naka daju nekome za dinar. Samo neka radi i neka na proizvodu piše FAP.
Ako su dali Fiatu stotine miliona evra, neka daju ovima i ovih spornih 10 mil €. Samo neka radi...
Upravo obratno, drzava duguje Fiatu pare i infrakstrukturu. Zato ni jedan ozbiljan proizvodjac s takvom drzavom nece da ima posla.
B.M.
Jadan Fiat, baš mi ga je žao. Spucali su milijardu € ni u šta. Koji će im auto-put do KG-a? Ako je Zastava mogla da proizvodi preko 220.000 vozila godišnje pre više od 20 godina i da ih izvozi bez auto-puta, ne vidim zbog čega im je sada preko potreban? Drugo, nema šta država da bude partner privatnoj stranoj kompaniji, a pogotovo ne da daje garancije za višemilionske kredite za istu tu kompaniju. takva lakrdija može da prođe samo u srbiji.
Ima dovoljno pametnih ljudi u zemlji koji bi mogli da dovedu Fap u red, samo što je potrebna pomoć države i direktori koji neće da potkradaju firmu dok ne crkne.
Ne treba ni obican put ako naprave leteci auto.. A dotle treba, kao i pruga. Auta se mogu sklapiti i u garazi, ali kakvog kvaliteta i cene izrade. Trziste automobila je sve probirljivije, i nasi proizvodjaci nemaju ti sta da traze. Cak ni uz jeftinu radnu snagu. Nije samo FAP, pukli su i svi ostali od IMT do Ikarbusa.
@Predragu, Zastava je pravila 220.000 auta, ali pre preko 30 god. kad je grad bio manji, kao i broj auta po ulicama. Naselja Belosevac, Bresnica,Grosnica i dr. su bila u razvoju, a sad su gusto naseljena i guse Zastavu. Ja u naselju Pivara cekam vozove svaki dan, jer ima samo jedan nadvoznjak a za prelazak ulice Lepenicki bulevar vreme na semaforu je 10 sekundi. Znaci grad je sve veci i gusci, obilaznice i autoput su neminovnost.