
Da Fiatu ne ide najbolje, jasno je i vrapcima na grani, ali automobilska internetska zajednica ipak je ostala u šoku i neverici prošlog vikenda, kada je Sergio Machionne u telekonferenciji najavio ukidanje Lancije.

Fiatov izvršni direktor isključio je Lanciju iz planova o restrukturiranju koji uključuju pretvaranje Alfa Romea i Maseratija u brendove premium segmenta, globalizaciju Jeepa i fokusiranje na Fiat 500 i Pandu i njihove derivate, kao što je BMW učinio sa Minijem.

U međuvremenu su Italijani redefinisali saopšteno, odbacivši najavu o gašenju Lancije kao "neosnovanu."

Navodno je Fiatov direktor u stvari rekao da će Ypsilon biti poslednja Lancia koja će se proizvoditi u Evropi i da će ubuduće legendarno ime i značku nositi samo pojedini Chryslerovi modeli proizvedeni u SAD-u i namenjeni evropskom tržištu.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Lancia
„Fijat“ je „Lanču“ ubio davno.
A sad ovo redukovanje tog čuvenog brenda na preimenovane modele „Krajslera“ mogao je da smisli samo čovek bez duše, bez shvatanje osnove marketinga, dizajn i istoriju.
Tzv. enthuzijasti često pišu da je loše kada se izgubi jedan brend, ali kada finansijska služba bez ukusa, zatrovana seljačkim mentalitetom, sebi daje za pravo da na ovakav način stave sopstveni pečat na jedno čuveno ime, pa to je mnogo gore.
"fokusiranje na Fiat 500 i Pandu i njihove derivate, kao što je BMW učinio sa Minijem." hahahahhahaha
Znači jedna platformica od Pande za bezbroj šklopocija. hahahh :))
Panda i Fiat 500 (znači samo Panda) su im osnova za budućnost. Skoro nikakva novost, a sada je i zvanično potvrđena. A Grande Punto (sa još 3 naziva), Classic, Bravo, šta je sa njima?
Ovaj Sergio ne da nema "duše", nego nema ni mozga. Monstrum.
A ovaj Ypsilon je toliko nakazan da će brzo da ode u istoriju. Ceo poslednji pasus je sramota!
Stvar je prosta. Nešto "donosi pare" ( ili ima izgleda ih donese "za života" ) ili "ne donosi pare". Ono što ih ne donosi "ubivaš" i to pre nego što to ubije tebe...
Nema tu potrebe za pominjanjem "ljubavi" i/ili "tradicije". Od toga se ne živi.
Poenta je da ako ne umeju od „Lanče“ da naprave profitabilan odsek onda su nesposobni.
A što se tiče profitabilnost tradicije, odnosno obećanje i pozicioniranje jednog brenda, pitaj „Mercedesa“ da li bi promenio ime.
"Da Fiatu ne ide najbolje, jasno je i vrapcima na grani..." mislim da ima jos nekih slucajeva koji veruju u suprotno... :)
Fiat trenutno nema para da razvija nove modele a da su stvarno jaki, kako se pojedinci tripuju, mogli bi da totalno promene karoseriju tj na platformi da naprave sopstvene dizjnom modele a ne samo znak na haubi da zamene, a ovako postoje dva modela i ostatak/vecinu game cine Chrysler-i...
Iskreno od lepote, tradicije i duse se ne zivi, mnogi sa tim stavom su propali, a neki su shvatili pa su "promenili plocu" na vreme da bi opstali.