home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fordov 1.0 litarski 3-cilindrični turbo EcoBoost motor bi trebalo da u pojedinim verzijama naraste do zapremine od 1.5 litara i da razvija snagu veću od 200KS.

Upotreba će se proširiti na znatno veće modele poput S-Maxa, Galaxya i Mondea.

Ford će ovaj motor nuditi u tri verzije zapremine 1.0, 1.2 i 1.5 litara u zavisnosti od zahteva tržišta i pojedinog modela u koji će se ugrađivati. Na testiranjima je zabeležio najveću snagu od 225KS, dok ona u trenutno najsnažnijoj korišćenoj verziji iznosi 125KS tako da su moguće razne kombinacije.

Izgleda da bi Ford u svojim rukama mogao imati pravi hit kada je reč o downsizingu i sve većoj posvećenosti štedljivim motorima.

Izvor: Index.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Ford



čitanja : 898



Komentari

Mislim da sa ovom „minimizacijom“ motora definitivno dolaze veoma „zla vremena“ i da će čovek pri kupovini sve teže da dolazi do vozila sa „pouzdanim“ motorom. Još malo pa „prolaze poslednji vozovi“ da se kupi neki „normalan“ atmosferski motor, za koji je cena održavanja niža od cene održavanja savremenih dizela ili minimalističkih benzinaca

Autor Moron 07 Nov 2012, 14:05

Na osnovu skromnog iskustva, downsizing i štedljivost su oksimoron. Ne idu u istoj rečenici.

Autor Dikh tu kava 07 Nov 2012, 14:25

Jedno od dugooooročnih "rešenja" može biti i-VTEC!

Autor Đenka 07 Nov 2012, 20:58

veliki planovi znace i veliku glavobolju za kasniju preprodaju....tu nece biti popravke....samo nov motor

Autor ipanema 07 Nov 2012, 21:26

Nista EcoBoost, TSI, THP, VC i sl. Samo TCe

Autor renault quattro 07 Nov 2012, 21:35