
Iako su prošle nedelje širom interneta procurele priče da je Fiat spreman da ugasi Lanciju, italijanski gigant tvrdi da do toga ipak neće doći.
Lancia godinama predstavlja samo senku nekadašnje kompanije i Fiatu beleži velike finansijske gubitke, ali zahvaljujući jeftinijoj radnoj snazi u Severnoj Americi ovaj brend će nastaviti da postoji.
Ypsilon će biti jedina Lancia koja će se proizvoditi u Evropi, a ostatak modela će se proizvoditi u Severnoj Americi od strane Chryslera. Američki modeli, kao što su 200, 300 i Town & Country, nastaviće da se prodavaju u Evropi pod oznakama Lancije.
Fiat takođe ima velike planove i za Jeep, od koga želi da napravi globalni brend, zahvaljujući legendarnom imenu.
U planu su novi mali SUV pod Jeepster oznakom, zatim sledeća generacija modela Liberty/Cherokee, a oba primerka će biti proizvedena na budućim Fiat platformama.
Za kraj, tu će biti i novi Grand Wagoneer, koji će biti najveći SUV kompanije, imaće tri reda sedišta i biti će urađen specijalno za američke kupce.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slika: Lancia
какве везе има ова слика са овим геноцидним текстом ... тачније геноцидним фиатовим одлукама
Tuga. Da bar ovaj Stratos naprave u nekoj limitiranoj seriji ali ne smeju zbog Ferarija i Alfe.
Y mora mnogo bolje od ovoga sada.
Samo mi nije jasno gde je u celoj prici Delta?
@ Столе, čisto kao podsećanje na nekadašnje, prave Lancije i bogatu istoriju brenda a ne na ovo što imamao sada...
@ Uros Cuore Sportivo, Delta se u poslednjim vestima uopšte ne pominje; valjda to znači da aktuelni model neće dobiti zamenu...
@auto,
Cak ni kao Krajslerov kompakt!?
Budalastina...
Svaki dan gledam ove taksi Libre, steta sto nikad ne dobise naslednika. Prelep karavan.
@Uros Cuore Sportivo
Procitao sam negde da ce biti naslednika Delte valjda 2015, ali nista vise od detalja poput toga da li ce ih Chrysler raditi ili slicno.
@Orlo,
Nahh...Nista vise ne verujem dok ne vidim maskirani model negde na putu.
Malo me razgalila ona Alfa 4C zakamuflirana u fazi testiranja.
Od FIATA odavno ni koncepti.
Malo sam pretražio po netu i na tabeli koja pokazuje novitete Fiat Grupe do 2016. godine ima najava za jedan novi model u rubrici Lancia / Chrysler za 2015. godinu. Međutim, za Lanciju ništa novo za 2013., 2014. i 2016. godinu:
https://docs.google.com/viewer?pid=explorer&srcid=0B_bPVQj1qK-LOFVYejFHYUs3MUE&chrome=false&docid=ab9a9a80c1a0dd8f9ef2848359acf918%7C832a6f6d180a32aa23fbb95801a7eeac&a=bi&pagenumber=11&w=800
@Uros Cuore Sportivo
Koncepti su prilicno skupi, znaju da budu i po nekoliko miliona eura, a realno za tako nesto Fiat nema kesa, a sto se tice nove Delte prilicno je rano za testiranja novog modela, realno je ocekivati 2014. mozda najranije krajem 2013. neki prototip...
@Orlo,
Pa ako nema para nema ni nade...
Koliko vec pricaju o nasledniku Bravo-a koji ce biti kao Kashkai koncipiran a nikakva podloga za to.
Para, uslovno receno nema ni Opel ni Pezo, ali su na tom polju vise nego vredni. Tako bar pokushavaju da ubodu ukus kupaca za naredne projekte. To je i reklama, da ne pominjem opitne modele i nosace novih tehnologija...
@Uros Cuore Sportivo
Ne bih rekao da Opel nema para jer je GM pokazao da je dobar "roditelj" u vreme krize i stalno pumpa novac, tako da niti jedan novi model ne kasni, a tu je i dosta novih...
Znas kako, treba preziveti nekako krizu ovih nekoliko godina, najavljuju jos smanjenje trzista, mislim na EU, tako da svako ima svoju strategiju... neko smatra da je sada najbolje lansirati vise modela a kasnije "ubirati plodove" a neko da sada treba mirovati i "krckati" zalihe, mada Fiat se realno mnogo dobro uglavio sa Chryslerom, jer mislim da nebi prezivela evropska filijala ili bi bilo masovna prodaja brendova i totalna redukcija zaposlenih...
@Orlo,
Slazem se sa vecinom gorepomenutog u tvom postu.
Sramotno!
I sad neka mi neko kaze da je lose sto je VW npr. preuzeo Lamborghini, Bugatti ili Bentley.
Zamislite sta bi bilo sa Lanciom da je preuzeo VW.
Danas bi gledali test video ovih auta koji su gore na slici.