
Mitsubishi će u sledećoj godini pokušati da rekonstruiše ceo proces nastupa na američkom tržištu.
Naime, već neko vreme gube tržišno učešće, a ukoliko se nastavi ovakav trend ne sumnjamo da će završiti isto kao i Suzuki. Podsećanja radi, Suzuki je nedavno objavio povlačenje sa američkog tržišta.
Prvi koraci ka rekonstrukciji su predstavljanje redizajniranog Outlandera već u julu sledeće godine (s tim što će premijera američke verzije novog Outlandera biti održana na predstojećem Salonu u Los Anđelesu), dok će u septembru Amerikancima predstaviti i novi Mirage.

Direktor Mitsubishija, Osamu Masuko, planira povećanje prodaje u Americi za 45 odsto. Istina, samo sa ova dva modela teško će napraviti takav podvig i podići prodaju za 45 odsto, pa verovatno Mitsubishi ima još nekoliko asova u rukavu.
Izvor: Proauto.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mitsubishi