home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uvek na nivou krojačke elegancije i sa neospornim daškom prestiža, leptir-mašna se vratila u modne krugove. Nose je lideri i trendseteri, a ona onom ko je nosi nudi nešto drugačije. Proizvođač automobila Chevrolet, čiji logo nazivaju Chevrolet leptir-mašnom, u potpunosti se slaže sa tim.

Zlatna leptir-mašna logo je u Chevroletu sa ponosom zauzimala mesto na začelju svakog Chevrolet vozila od 1913. godine, i  proslaviće svoju stogodišnjicu u 2013.

 Chevroletov suosnivač, Vilijam C. Duran (William C. Durant) tražio je novi način da brendira svoj automobil i tada je naišao na savršen simbol u modi, čuvenu Chevrolet leptir-mašnu, i preslikao je dizajn sa postera u hotelu u Parizu.

Drugo objašnjenje porekla dizajna dovodi se u vezu sa stilizovanom verzijom krsta na švajcarskoj zastavi. Drugi suosnivač ove automobilske kompanije, Luj Ševrole (Louis Chevrolet), rođen je u švajcarskom gradu La Šo de Fond, na dan Božića 1878. godine.

Koja god istorijska priča da je u pitanju, Chevrolet zlatna leptir-mašna je postala globalno poznat superbrend, koji se pojavljivao bezbroj puta tokom poslednjih 100 godina na automobilima, u oglasima i prodajnoj literaturi. Čitav vek nakon njenog prvog pojavljivanja, zlatna leptir-mašna je jednako legendarna kao i Chevrolet automobili na kojima se nalazi.

„Potražite ovaj brend“, tako je glasio prvi Chevrolet oglas napisan iznad logoa 1913. godine – i kupci širom sveta upravo to i rade od tada! Godine 2012., jedan novi Chevrolet automobil se kupi negde u svetu svakih 6,5 sekundi.

„Vilijem Duran je svakako odabrao upečatljiv logo kao simbol svog brenda“, kaže Džef Kvin (Geoff Quinn), izvršni direktor kompanije T.M.Lewin, jednog od najcenjenijih krojača i proizvođača košulja na svetu. „Nema sumnje – leptir mašna je tu da bi bila primećena.“

PR Chevrolet



čitanja : 1339



Komentari

Svaka cast za tekst tek da se zna !

Autor bk 28 Nov 2012, 19:43