home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi VW Golf je dobio pet zvezdica od strane evropske organizacije za zaštitu potrošača Euro NCAP. Takođe je osvojio nagradu za inovacije u oblasti integralne bezbednosti u okviru veoma uvaženih “Euro NCAP Advanced Awards”.

Pored sistema Lane Assist i Front Assist, ključni sistemi proaktivne zaštite putnika i standardna kočnica za sprečavanje lančanih sudara su priznati kao pionirske inovacije u pogledu bezbednosti. Ovo je dodatna potvrda izuzetne konkurentske pozicije koju Golf ima u svojoj klasi. Sveobuhvatni paket bezbednosti novog Golfa, koji se sastoji od zaštite putnika, zaštite dece, pešaka i sistema asistencije vozaču priznat je od strane evropske organizacije za zaštitu potrošača Euro NCAP zbog svojih vrhunskih karakteristika. Još jednom, u svojoj sedmoj generaciji, Golf potvrđuje svoju top poziciju koju u Evropi ima već decenijama.

Dr Ulrich Hackenberg, član Upravnog odbora za istraživanje i razvoj za Volkswagen brend je izjavio sledeće: “Nama je veliko zadovoljstvo što je naš novi Golf još jednom bio uspešan u ispunjenju izazovnih zahteva Euro NCAP i osvojio najbolje ocene. Naročito smo ponosni na četiri nagrade Euro NCAP za izuzetne inovacije u pogledu bezbednosti. Ali ovaj uspeh nije slučajan, jer on odražava našu korporativnu filozofiju: bezbednost mora biti dostupna svima. Od samog početka intenzivno smo radili sa našim inženjerima, kako bismo razvili paket bezbednosti čiji obim je jedinstven u klasi kompaktnih vozila.” On nastavlja: “Ovi rezultati još jednom potvrđuju da smo na pravom putu. Mi ćemo i ubuduće da nastavimo sa razvojem, imajući na umu najviše interese naših kupaca.”

Novi Golf je nagrađen najboljim ocenama za zaštitu putnika. Ocenjivan je na testovima prednjeg i bočnog sudara, test sudara u stubove i ono što je poznato kao whiplash test, gde se meri opterećenje vratnog dela kičme u sudaru u zadnjem delu vozila. Ne samo odrasli, već i deca mogu da se osećaju bezbedno u novom Golfu.

Pored izuzetne zaštite putnika, sedma generacija Golfa takođe nudi čitavo mnoštvo sistema asistencije vozaču. Paket bezbednosti se dodatno može uskladiti sa potrebama kupaca sa opcionalnim adaptivnim tempomatom, Front Assist sa City Emergency Braking, detekcijom umora vozača, kao i Lane Assist lane-keeping assistant. To je ukupno sedam sistema asistencije vozaču koji su u ponudi kod novog Golfa i koji znatno poboljšavaju bezbednost u vozilu.

Kočnica za sprečavanje lančanih sudara, koju je ADAC već nagradio nagradom “Yellow Angel” za inovaciju, automatski koči nakon ozbiljnog sudara kako bi se umanjila preostala kinetička energija. Ovde je cilj da se ili spreči drugi sudar ili da se u najmanju ruku smanji brzina pri sudaru. Statistike o saobraćajnim nezgodama pokazuju da oko jedna četvrtina svih nezgoda obuhvata i strašne sekundarne sudare. Oni su posebno opasni, jer putnici više nemaju zaštitu vazdušnih jastuka i zatezača sigurnosnih pojaseva.

Volkswagen je sistem proaktivne zaštite putnika preneo u Golf iz premijum klase. Ovaj sistem u kombinaciji sa parametrima dinamike vozila, detektuje posebno kritične situacije u vožnji i reaguje ili sa ESC ili sa punim kočenjem. U slučaju naknadnog sudara, on automatski zateže sigurnosne pojaseve vozača i suvozača, kako bi obezbedio najbolju moguću zaštitu putnika, putem vazdušnih jastuka i sigurnosnih pojaseva. U slučaju proklizavanja, sistem zatvara bočne prozore sa samo malim otvorom i zatvara klizni krov tako da bezbednosni sistemi poput vazdušnih jastuka za glavu i bočnih vazdušnih jastuka mogu da pruže optimalnu podršku i najbolji mogući efekat. Čim se opasna situacija okonča, sigurnosni pojasevi se olabavljuju.

PR Volkswagen



čitanja : 1359



Komentari

Kao da se nesto drugo i ocekivalo.

Autor Damko 30 Nov 2012, 09:27

Svaka im čast. Desetka. Onako »zelene« putnike na sajtu NCAP-a još nisam video.
Nego, navodi se da ovaj golf ima i sistem koji pri proklizavanju automatski zatvara bočne prozore, a na NCAP-u se jasno vidi da su mu pri »proklizavanju na banderu« bočni prozori do kraja ostali OTVORENI ( dok su pri »običnom« bočnom udaru prozori prethodno do kraja već bili zatvoreni, jer »zavese« ne bi imale potrebnu funkciju )

Autor Moron 30 Nov 2012, 09:49

@Moron
na ovom testu su vozila sa osnovnom opremom, a taj sistem za zatvaranje bocnih prozora pri prepoznavanju opasnosti je mozda opcioni.
btw. bio sam na suvozackom mestu u 750ix kad je doslo do blagog proklizavanja, i sigurnosni pojasevi su se automatski zategli i "prikucali" me za sediste a prozori i siber su se zatvorili. Verovatno dok se ne naviknes deluje malo cudno da ne kazem neprijatno, ali vazno da funkcionise i verovatno vredi (ne isprobao nikad)...

Autor toma 30 Nov 2012, 10:25

Toma
Ne bih se složio da proizvodjači na NCAP šalju vozila sa osnovnim paketom bezbednosne opreme. Bar to pouzdano znam na primeru pežoa. Možeš i sam da vidiš na NCAP da su i 307 i 308 testirani u verzijima sa 6 air bagova, mada je 307 u baznom paketu opreme nekada imao samo 2, a 308 i danas bazno nudi samo 4 jastuka.
Dakle, paze proizvodjači šta šalju na test, pri čemu za golfa u ovom PR tekstu ne piše da je sporni sistem "opcional"

Autor Moron 30 Nov 2012, 10:54

A evo i naglog izbegavanja prepreke (drugi video):

http://www.autoevolution.com/news/volkswagen-golf-vii-awarded-5-star-euro-ncap-rating-video-52308.html

Autor Damko 30 Nov 2012, 12:03

Зна ли ми неко рећи зашто Голф 7 има слабије резултате од шестице односно 94% наспрам 97% колико је имала шестица. Да ли су критеријуми пооштрени или нешто друго?

Autor Дакара 30 Nov 2012, 13:16

Дакара
Da, pooštreni

Autor Moron 30 Nov 2012, 17:10

Lepo pise na NCAP sajtu da je Golf VI testiran u osnovnom, Trendline nivou opreme, a Golf VII je testiran u Comfortline, koji je srednji. Pre-crash sistem se doplacuje (doduse nesto sitno, 134e) i nije ukljucen ni u najvisem, Highline paketu.

Autor STrider 30 Nov 2012, 20:06