
Prodaja novih automobila je u Evropi prošlog meseca pala za 10 odsto na 965.918 primeraka.
Zbog krize koja već više od četiri godine hara Starim kontinentom, prodajni rezultati najslabiji su u poslednjih 19 godina. Jedini veći proizvođač koji je uspeo da završi u plusu je Hyundai čija je prodaja porasla za 7%, dok je Kia pala za 3,6%.
Od svih proizvođača, najveći pad pretrpeo je francuski Renault čiji su
prodajni rezultati, uključujući Dacijine modele, pali zabrinjavajućih 27,4%.
PSA Peugeot Citroen beleži pad od 16%, dok GM sa svojim Opelom i Chevroletom
ima gubitak od 13% u odnosu na prošlu godinu. Ništa nije bolji ni Fiat koji je
oslabio za 12,8%.
Relativno dobrim rezultatom, odnosno malim padom, može se pohvaliti Volkswagen
čiji su se mnogobrojni brendovi prodavali tek 2,5% slabije nego prošle godine.
Gledajući 11-mesečni period u Europi, slika nije bolja. Prodaja je pala za 7,2 odsto na 11,7 miliona primeraka, što je najniža vrednost od 1993. godine.
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot