
Italijanski mediji danas pišu da bi sledeća generacija Fiat Punta mogla da se proizvodi u Srbiji, a ne u Italiji poput sadašnjeg modela.
Naravno, ovo je nezvanična informacija, bolje reći špekulacija, ali ako se obistini, u Kragujevcu bi novi Punto trebalo da počne da se proizvodi 2015. godine.
Ako do toga zaista i dođe, ne treba posebno naglašavati kakvu reakciju će to izazvati od strane Fiatovih radnika i italijanske javnosti.
Ono što je takođe
zanimljivo, ovaj novi Fiat bi navodno mogao da dobije i novo ime – Fiat
Pandona.
Više o svemu ovome bi trebalo da bude saopšteno uskoro.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: arhiva Autoblog.rs / Auto.it
Imam ja predlog za novo ime. Pokusajte sa "500 P" to slovo niste zauzeli jos uvek.
Novi Punto je trebalo juče da izađe na tržište, a ne 2015. godine. Zakasnili su odavno, a ova najava je samo potvrda da su u dubiozi.
Neizbežni P.S. A ime bi moglo da bude "Prdona", jer su prdnuli u čabar :))
Moron
Zadovoljan? :)
Kako cujem, fabrika iz Kragujevca se odlicno pokazala i Italijani su prezadovoljni poslovnim rezultatima i kvalitetom sklapanja. Videcemo sta ce biti.
@nsx
Naravno da su prezadovoljni. Za svakog radnika su dobili po 10.000 €, svakog plaćaju oko 30.000 din. i svi rade po 10-12 sati dnevno. Milina. Svu zatečenu imovinu su rasprodali i stavili pare u džep, nisu imali nikakvu obavezu prema postojećim radnicima, dobili su slobodnu carinsku zonu, oslobođeni su taksi, poreza... Za njih je Srbija raj na Zemlji.
@Predrag Vidim da je taj taj jedino Fiat uvideo. Niko na belom svetu osim njih se nisu odlucili da uloze u taj "raj". A veruj mi nudila se Srbija mnogima.
Ne pricajte budalestine. Provozajte se do Kragujevca pa zaustavite par radnika i lokalnog stanovnistva. Oni ce vam reci da li je Fiat usao u raj ili je pokrenuo proizvodnju koja izmedju ostalog hrani i usta nasih ljudi i dece.
@nsx
Stvarno ne mogu da se raspravljam sa onima koji su podlegli propagandi. Sve najbolje ti želim.
@Predrag®
za to je zastava kriva, da je na vreme vratila dug fiatu imali bi bolje uslove, i da se godinama nisu gubile ogromne količine novca proizvodnjom zastarelih modele ili da smo prodali zastavu dok smo mogli i imali ponude ozbiljnih fabrika. sad samo tu gde smo i treba da smo zahvalni FIATu jer je i ovo bolje od vraćanja duga+kamate. a sad imamo i nekakav izvoz.
Tacno je da treba jos jedan model da se pravi u Kragujevcu, a koji videcemo ,bitno da se fabrika moze prosiriti na 300.000. A da je to los posao, nebi se Talijanski mediji i sindikati plasili prebacivanja proizvodnje u Serbiju.
300.000 hahahah boze isuse papricalu su o 150.000 500L pa vidom kako ih prodaju...malo po malo....sustina je da su u problemu..da im udarni modeli kasne i samim tim manji deo kolacu capaju na trzistu....voleo bih da stvarno bude planirana kolicina...ali je to jedino moguce uz zatvaranje fabrika u italiji...
@Predrag Dobro kazes, nemoj se raspravljati sa ljudima koji su podlegli propagandi i rade. Bolje je otici na jos jedno pice u kafani i pricati kako drzava ne da pare.
Predrag
ti si Lud:)
Van si svetskih tokova, zivis u proslom vijeku,nema od te price nista,ima samo interes.
@Ilija
Hvala na komplimentu :)
A sada mi kaži šta nije istina u moja prethodna tri komentara?
Predrag
Zaboravio si da napomenes da su naplatili sve dugove sa kamatama iz vremena ex Yuge
Zvuči uzbudljivo, ali sumnjam da će Italijani kod nas proizvoditi udarni model celog koncerna (uz 500). To je ipak previše.