
Prodaja novog Subaru Forestera je u Japanu startovala 13. novembra ove godine, a nakon prvih mesec dana japanski proizvođač je saopštio da je prodaja četiri puta bolja od planirane.
Japanci su naime planirali prodaju od oko 2.000 primeraka novog Forestera mesečno, ali je do 16. decembra u Japanu prodato 8.149 komada.
Novi Forester inače na evropsko tržište stiže u prvoj polovini 2013. godine, dok je njegova severnoamerička premijera održana na nedavnom Salonu automobila u Los Anđelesu.
U odnosu na dosadašnji model, novi Forester je duži (dugačak je 4595 mm), širok je 1795 mm, virok 1695 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2640 mm.
Novi Forester je u Japanu dostupan sa dva benzinska motora, i to sa 2,0 litarskim atmosferskim agregatom sa 148KS (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem i CVT transmisijom) i 2,0 litarskim turbo motorom sa 280 konja (samo sa CVT transmisijom).
Japanski kupci su za ovih nešto više od mesec dana naručili 61,4% modela sa atmosferskim motorom a sa Turbo agregatom 38,6%, dok su najpopularnije boje Satin White Pearl (27%) i Crystall Black Silica (24,9%).
Onde i podsećanje da je novi Forester nedavno osvojio i maksimalnih pet zvezdica na najnovijem testu nezavisne agencije Euro NCAP.
Ivan Mitić – Autoblog.rs