
Automobili marke "Škoda" izloženi su u pariskom tržnom centru Belle Epine, na 90 kvadratnih metara, kao u nekom butiku.
U novom prostoru izložena su dva modela - "siti gou" (Citigo) i "rapid", ali će se svakih sedam dana modeli smenjivati.
U "Škodi" planiraju da, ukoliko se ova novi koncept prodaje automobila pokaže dobro, šou-rum prodavnice postanu sastavni de klasičnog načina prodaje koji omogućava probu vozila.
Izvor: Mondo.rs
Foto: Autoplus.fr
Parižani će da okreću glave. Nisu naučili na ovako ružne prizore iz izloga.
Od ovog prizora će i Mona Liza zaplakati.
Škoda je najperspektivniji brendu Evropi. Zamenila je Opela kao drugorazredni brend
@Slavko
Skodu bih pre svrstao u "Trecerazredni (socijalni)" brend sa Daciom i CO. A Kia i Hjundai su mi nedefinisani, ali su ipak u vecem naletu nego Skoda.
@ Slavko
Pa tako nekako, pošto svetski časopisi stalno pišu naslove tipa:
- Može li Astra protiv Golfa?
- Može li Focus proiv Golfa?
- Golf kralj C klase itd...
Po toj logici, nekad se, ako nemaš para za VW kupovao Opel, a danas Škoda.
Jesi li na to mislio?
Da li je mislio? Ili je procitao pa je zakljucio... ili su mu nametnuli stav ili mu rekli sta da misli, pitanje je sad...
@ Orlo
Pa sad, ko može da nametne nekom da kupi Škodu, ako neće?
I ne samo Škodu...
@Dejan L
Naravno da ne, ali moze da ga usmeri da misli o necemu kako se zeli, bas poput onih naslova koje si ti naveo... a masa zatucana cita i ne razmislja ili procita neki komentar o bilo cemu i to uzme zdravo za gotovo, kao sto tebi i meni nesto nece biti isto poput ne znam prostora u autu ili izgled ili tebi je nesto bitno meni nija itd, tj subjektivni osecaji... ;)